سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2 دلیل برای اینکه فروشگاه اینترنتی شما نمی تواند موفق باشد | سری

بنابراین در این سناریو ، نه تنها از آنجا که مردم در حال ترک خانه هستند ، از فروش خارج شده اید بلکه خانه شما متعفن است و مردم نمی خواهند از آنجا بیایند. بنابراین اکنون وب سایت تجارت الکترونیکی شما بر زندگی شخصی شما تأثیر می گذارد.

 

اجازه ندهید فروشگاه آنلاین شما خراب شود. این می تواند زندگی شما را خراب کند!

 

اطمینان حاصل کنید که کپی محصول شما با مشتری هدف شما صحبت می کند.

 

 

 

مثال:

 

 

 

کپی متمرکز بر روی محصول: ویتامین B12 ممکن است به علائم مه مغزی لوپوس کمک کند. مناسب برای آن روزهایی که در به خاطر سپردن جایی که ماشین خود را پارک کرده اید ، مشکلی دارید.

 

عدم کپی محصول: ویتامین B12 به بسیاری از بیماری ها کمک می کند. برای داشتن انرژی بیشتر عالی است. اگر ترافیک می گیرید و نوع مناسب ترافیک است و آنها خریدی ندارند ، شما با یک مشکل نرخ تبدیل مواجه هستید. فروشگاه آنلاین شما در یک منطقه حیاتی عملکرد کمتری دارد ، پیشنهاد ارزش شما را برجسته کرده و از آن استفاده می کند و کاربران را به اقدام و خرید تشویق می کند.

 

ممکن است سایتی برای فروش کفش ساخته باشید اما پیراهن می فروشید. شما ممکن است سایتی برای فروش خدمات وکالت داشته باشید ، اما شما یک تجارت محوطه سازی هستید. وب سایت تجارت الکترونیکی شما باید از هر لحاظ کاملاً مطابق با نیازها و انتظارات مشتریان هدف باشد.

 

آیا خرید مشتری برای مشتری آسان است؟ یا اینکه آنها مجبورند شش مرحله مختلف را برای یافتن محصول شما ، افزودن آن به سبد خریدشان ، وارد کردن اطلاعات پرداختشان و بررسی اتخاذ کنند؟

 

آیا سایت شما معتبر است؟ آیا کاربر شما می داند توسط Bureau Of Amazing Things معتبر هستید و می توانید انواع پرداخت های عمده را بپذیرید؟

 

آیا فقط در مواردی که باید مزایا را ذکر کنید ، ویژگی ها را در وب سایت تجارت الکترونیک خود فهرست می کنید؟ آیا می دانید تفاوت چیست؟ کاربران شما این کار را می کنند.

 

این لیست ادامه دارد ، اما شما متوجه موضوع می شوید.

 

آیا قدرت کپی محصول متمرکز را می بینید؟

 

این در حالی که مستقیماً با مشتری هدف شما صحبت می کند مزایای محصول را انتقال می دهد.

 

و اگر این کافی نیست ، شما باید محتوای وب سایت تجارت الکترونیک خود را به سمت کسانی که آماده خرید هستند نیز نگه دارید.

 

 

 

کلمات کلیدی قصد خریدار:

 

 

 

در اینجا این نکته وجود دارد که ، تفاوت فاحشی بین افرادی که به دنبال اطلاعات هستند در مقایسه با افرادی که برای خرید کالا یا خدمات جستجو می کنند ، وجود دارد.

 

شما می خواهید کلمات کلیدی و محتوای وب سایت تجارت الکترونیک خود را به عنوان نردبان تنظیم کنید.

 

ببینید ، برای این ، من دوست دارم داستانی را در مورد پسری تعریف کنم که به دنبال دستبند زنده ماندن paracord است.

 

شما بسیار باحال هستید و این محصول جالب را در اینستاگرام یا شاید هنگام تماشای Survivor Man مشاهده می کنید.

 

شما چیز زیادی در مورد آن نمی دانید اما می دانید که شیرین است.

 

بنابراین شما "دستبند Paracord Survival" را در گوگل جستجو می کنید

 

سپس ، بسیاری از وبلاگ ها و فیلم های YouTube را پیدا می کنید که در مورد آنچه یک دستبند Paracord Survival عالی می سازد صحبت می کنند.

 

بنابراین ، شما اطلاعات خود را جمع آوری کرده اید و می دانید که به یک مورد نیاز دارید:

 

دستبند Paracord Survival with Fire Starter and Whistle

 

شما می دانید که برای سیم کشی ، ساختن سرپناه و غیره به پاراکورد نیاز دارید و می خواهید که آتش سوزی آتش سیگنال را شروع کند ، غذای شما را بپزد و سوت برای کمک به شما در نجات کمک کند.

 

بنابراین ، اگر یکی از اینها را برای فروش در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید ، عنوان محصول و تمام کپی محصول شما به این شکل خواهد بود:

 

دستبند Paracord Survival with Fire Starter and Whistle - 3 اندازه - توسط Survival Gear Authority (TM)

 

 

 

می بینی آنجا چه خبر است؟

 

شما مطمئن شوید که عنوان محصول ، عنوان صفحه محصول ، عنوان متا ، توضیحات متا ، کپی فروش محصول و غیره به طور خاص در آن باشد.

 

شخصی که در جستجوی این موارد است:

 

دستبند Paracord Survival با شروع کننده آتش و اندازه سوت بزرگ

 

بسیار واضح قصد خرید را نشان می دهد.

 

 

 

آنها محصول را محدود کرده اند

آنها ویژگی های / مزایا / مشخصات محصول را محدود کرده اند

 

 

حالا آنها می خواهند یکی را پیدا کنند که با قیمت آنها مطابقت داشته باشد و آن را بخرند.

 

شما می خواهید مطمئن شوید که وقتی این جستجو در حال وقوع است ، شما در حال نشان دادن هستید.

 

بسیار خوب ، اجازه دهید این کار را ادامه دهیم.

 

بنابراین ، ما اهمیت جذب نوع مناسب بازدید به فروشگاه آنلاین شما را بیان کردیم. اما این فقط بخشی از داستان است.

 

قسمت دیگر داستان این است. اکنون که نوع مناسبی از بازدید را به وب سایت تجارت الکترونیکی خود وارد کرده اید ، با آنها چه می کنید و چگونه این کار را انجام می دهید؟

 

 

 

طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی برای فروش در وب سایت - 2 دلیل فروش وب سایت تجارت الکترونیک شما - رویکرد منبع - مشاور آمازون و مشاور تجارت الکترونیک

 

 

عناصر کلیدی در طراحی وب سایت شما وجود ندارد

 

 

آیا شما در یکی از این دسته ها قرار می گیرید؟

 

شما یک وب سایت تجارت الکترونیکی Shopify یا WooCommerce را با یک موضوع رایگان یا مقرون به صرفه راه اندازی کرده اید ، تصاویر و متن را از کاتالوگ محصولات خود گرفته اید ، انتظار می رود مردم "فقط آن را پیدا کنند" و انتظار دارند که فقط بفروشد ، اما فروش ندارد.

شما یک وب سایت تجارت الکترونیکی دارید که چندین یا چند سال از شروع فعالیت آن می گذرد ، اما از آن غفلت کرده اید. اکنون ، با ارسال برخی از تبلیغات Google یا Facebook ، روی آن تمرکز کرده اید ، اما فروش نمی کند.

شما یک وب سایت تجارت الکترونیکی Shopify یا WooCommerce با یک موضوع رایگان یا مقرون به صرفه راه اندازی کرده اید ، از فیس بوک یا Google مقداری ترافیک ارسال کرده اید ، اما فروش نمی کند. بنابراین سعی کردید قیمت های مختلف ، چند مخاطب مختلف را در فیس بوک آزمایش کنید ، حتی چند مضمون مختلف را که فکر می کنید "زیبا به نظر می رسند" امتحان کنید ، اما وب سایت تجارت الکترونیکی شما هنوز فروشی ندارد.

اگر هستی ، قول می دهم که تنها نیستی.

 

دقیقاً مانند تمام جزئیات پنهان و پیچیده ای که باعث می شوند محصولات (محصولات) شما بیش از بقیه باشد ، به همان اندازه فروش آنلاین آن از طریق وب سایت تجارت الکترونیک نیز انجام می شود.

 

 

 

چطوری میشه اینو تعمیر کرد:

 

 

 

با پرسیدن این س Aboutالات در مورد فروش وب سایت تجارت الکترونیک خود شروع کنید:

 

آیا سایت شما تمام سیگنال های روانشناسی رنگی مناسب را به کاربران شما ارسال می کند تا آنها را به اقدام و خرید تشویق کند؟

این مقاله: روانشناسی رنگ در تجارت الکترونیکی ، رنگهای مختلف و نحوه تأثیر آنها بر احساس ، تفکر و ... بازدیدکنندگان از فروشگاه آنلاین شما را به خوبی از بین می برد.

خطایی که بیشتر از همه می بینم این است که شما می خواهید همه رنگها را ایجاد کنید ، به خصوص روی دکمه ها همرنگ مارک تجاری خود باشید زیرا "زیبا به نظر می رسد" یا "براق" یا "ظریف" است اما ایست ... ممکن است در واقع به کسی بگویید که پاس سخت روی آنچه می فروشید.

آیا نسخه فروش شما با نیازهای آنها مطابقت دارد؟

ما از t استفاده کردیم او قبلاً درباره صحبت مستقیم با مشتری هدف مثال زد.

شما می خواهید از کلماتی که آنها استفاده می کنند استفاده کنید ، بر مزایای ویژگی ها و غیره تمرکز کنید.

وبلاگ Moz یک مقاله عالی با 4 روش نوشتن مطالب تبلیغاتی برای افزایش نرخ تبدیل شما دارد.

آیا طرح سایت شما با داده هایی مطابقت دارد که به شما می گوید کاربران چگونه سایت های تجارت الکترونیکی و سلسله مراتب اهمیت را می خوانند ، آنچه را که ابتدا می خوانند ، چه چیزی را از بین می برند و غیره؟

در وبلاگ نیل پاتل ، او مقاله خوبی در مورد آنچه این 9 مطالعه تبدیل بی انتها می توانند در مورد درآمد 10 برابر داشته باشند دارد