سفارش تبلیغ
صبا ویژن

34 راه برای اینکه بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را ارتقا دهید | س

آیا تمام تلاش خود را برای دستیابی به فروش بیشتر در فروشگاه آنلاین خود انجام داده اید؟ اگر هدف نهایی شما ثبات ، سود در طول سال باشد (و چه کسی نیست؟) ، پس شما مجبور خواهید بود کارهای دیگری غیر از ارسال یک توییت اینجا و آنجا انجام دهید.

 

 

 

اگر مشتری دائمی می خواهید ، به کار و ارتقا constant مداوم نیاز دارد و بخشی از آن تمایل به آزمایش روشهای جدید است ، حتی ممکن است از محدوده راحتی شما خارج شود.

 

در زیر 34 روش آسان و در عین حال موثر برای تبلیغ فروشگاه آنلاین خود از طریق خیابان های مختلف پیدا خواهید کرد. تا زمانی که آن را امتحان نکنید ، نمی دانید چه چیزی برای شما مفید است و دقیقاً مانند مکان فیزیکی ، اگر مشتریان ندانند که شما آنجا هستید ، ظاهر نمی شوند.

 

بیا شروع کنیم!

 

1. پیشنهادات معاملات را به صورت منظم ارائه دهید

بیشتر بازارهای آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند که فروش خود را انجام دهید و یا از کدهای تبلیغاتی برای کمک به خریداران استفاده کنید.

 

حتماً این کار را به صورت منظم انجام دهید. از بهره مندی از خرید در تعطیلات (15? تخفیف برای روز پدر ، 31? تخفیف برای هالووین ، 50? تخفیف برای موارد منتخب در جمعه سیاه و غیره) تا ارائه ساده و بدون هیچ معامله معاملات عالی ، این به شما اطمینان می دهد ترافیک وب منظم داشته باشید.

 

2. از ایمیل مارکتینگ برای یادآوری مشتریان برای خرید استفاده کنید

هنگام شروع باز کردن فروشگاه وب ، می خواهید ایمیلی ارسال کنید که آن را به پایگاه داده خود اعلام کند. مطمئن شوید که مستقیماً از طریق ایمیل به فروشگاه شما پیوند دارد.

 

پس از انجام این کار ، ارسال خبرنامه های هفتگی (در صورت امکان) که محصولات شما را با تصاویر عالی و محتوای قانع کننده و در عین حال مختصر برجسته می کند ، شروع می شود که برای خرید آسان مستقیم به هر محصول پیوند دارد.

 

هنگام فروش ، حتماً آنها را از طریق ایمیل اعلام و تبلیغ کنید تا مشتریان بتوانند فوراً از قیمت های انحصاری شما استفاده کنند. MailChimp یک گزینه رایگان و با کاربرد آسان برای صاحبان مشاغل کوچک است.

برخی از بازارهای آنلاین محصولات فروشندگان خود را به بانک اطلاعاتی گسترده خریداران خود از طریق ایمیل مارکتینگ نیز تبلیغ می کنند.

 

و گرچه درج محصولات شما تضمین نشده است ، شما می توانید با گرفتن عکس های شگفت انگیز از محصولات خود و نوشتن توضیحات توصیفی و بدون تایپیک از محصولات ، شانس خود را افزایش دهید.

 

3. یک بلاگ راه اندازی کنید

یک وبلاگ فراتر از یک راه عالی برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر در صنعت خود است ، همچنین یک روش غیر مستقیم برای کمک به تبلیغ فروشگاه آنلاین شماست.

 

در هر پست وبلاگ یک لینک مرتبط به فروشگاه خود بگنجانید (یا صفحه اصلی فروشگاه خود را پیوند دهید یا مستقیماً به یک محصول لینک دهید) و مطمئن شوید که هر وبلاگ آموزنده و مفید است. (فراموش نکنید که هر تصویری را به فروشگاه وب یا یک محصول خاص خود پیوند دهید!)

اگر محتوا قوی نباشد ، به درد شما نمی خورد. پست های با کیفیت وبلاگ به شما کمک می کند تجارت آنلاین خود را توسعه دهید ، بنابراین اگر وقت دارید ، یک پروژه عالی برای سرمایه گذاری است.

 

4- درباره محصولات خود با وبلاگ نویسان تماس بگیرید

محصولات خود را در هر صنعت جستجو آنلاین کنید. (به عنوان مثال ، اگر شمع ایجاد کنید ، ممکن است به دنبال وبلاگ نویسان سبک زندگی و / یا وبلاگ نویسان باشید که در مورد کالاهای خانگی می نویسند) و سپس با کسانی که بیشترین تعداد محصولات زیر را دارند تماس بگیرید.

 

برای اندازه گیری میزان محبوبیت خود ، حتماً به دنبال تعداد نظرات دریافتی و میزان دنباله روی آنها در حساب های شبکه های اجتماعی خود باشید.

وقتی با آنها تماس گرفتید ، به آنها بگویید که چرا وبلاگ آنها را دوست دارید (خاص باشید) ، سپس به طور خلاصه توضیح دهید که چرا احساس می کنید محصول شما برای بررسی در وبلاگ آنها مناسب است.

 

نمونه ای از محصول خود را به صورت رایگان تهیه کنید و اگر توانایی خرید آن را دارید پیشنهاد دهید که نمونه دیگری را برای یک محصول ارائه دهید. شما یک بررسی خواهید گرفت ، یک خواننده یک محصول رایگان دریافت می کنید ، و شما تبلیغ مستقیم و بی قیمتی را مستقیم به مخاطبان خود خواهید گرفت.

 

5- شروع بلاگ نویسی مهمان

 

StockSnap / Pixabay

 

وبلاگ نویسی مهمان می تواند راهی عالی برای دسترسی به مخاطبان بیشتری باشد که در غیر این صورت به آنها دسترسی نخواهید داشت. درباره اینکه چه کسانی برتر وبلاگ نویسان در صنعت شما هستند تحقیق کنید (به بالا مراجعه کنید) ، پست های آنها را بخوانید تا ببینید در مورد چه موضوعاتی معمولاً می نویسند و سپس در مورد فرصت های وبلاگ نویسی مهمان با آنها تماس بگیرید.

 

اکثر وبلاگ نویسان به شما اجازه می دهند حداقل در بیوگرافی خود پیوندی به فروشگاه خود داشته باشید ، اما احتمالاً ممکن است بتوانید یکی از آنها را در محتوای خود نیز بدست آورید.

6. آموزش های ویدئویی / عکسهای پشت صحنه را ارائه دهید

مردم یک ویدیوی خوب را دوست دارند - به اشتراک گذاری آنها آسان است و می توانند به محصولات شما عمق و وضوح بیشتری بدهند و همچنین به آنها کمک می کند تا در بازار هدف شما محبوبیت کسب کنند.

 

به عنوان مثال ، اگر برای نوزادان سربند می فروشید ، روش های مختلف پوشیدن نوزادان را به والدین نشان دهید. اگر فقط یک راه وجود دارد ، فقط کافی است نوزادان شایان ستایش را که از سربندهای خود استفاده می کنند ، در فیلم ها نشان دهید.

اگر غذاهای مخصوص سگ می فروشید ، چرا کمی از پشت صحنه پخت آنها را نشان نمی دهید؟

اگر لباس درست می کنید ، اتصالات مدل ، نمایش مد ، خیاطی و غیره را نشان دهید.

پس از اتمام کار ، این فیلم ها را در YouTube به اشتراک بگذارید (حساب کاربری خود را برای مشاغل خود ایجاد کنید) و همچنین در سایر سایت های رسانه های اجتماعی که در آن هستید به اشتراک بگذارید.

 

اکنون که Facebook Live محبوب شده است ، ممکن است فیلم های نمایشی محصول زنده یا نمایش موارد جالب پشت صحنه را نیز در نظر داشته باشید.