سفارش تبلیغ
صبا ویژن

34 راه برای اینکه بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را ارتقا دهید | س

با رسانه های اجتماعی منشعب شوید

اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را به طور م promoteثر تبلیغ کنید ، رسانه های اجتماعی ضروری است. اما مانند هر کار دیگری ، ایجاد پیروان به تلاش و زمان نیاز دارد.

 

بسته به اینکه برای چه زمانی وقت دارید (یا اگر می توانید کارهایی را به دیگران کمک کنید تا به شما کمک کنند) ، می خواهید برای کمک به بازاریابی فروشگاه خود ، سایت های زیر را بررسی کنید: (و به طور مداوم سایت های جدید را امتحان کنید تا بفهمید بهترین ها برای چه چیزی مفید است) شغلت.)

 

فیس بوک

توییتر

اینستاگرام

Pinterest

یوتیوب

+ Google+

LinkedIn

وبلاگ Tumblr

StumbleUpon (میکس)

ما آن را قلب

فلیکر

چهارگوش

حد نصاب

پریسکوپ

8. محصولات را در رسانه های اجتماعی برجسته کنید

برای کارایی بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، باید مرتباً پست ارسال کنید. برای اکثر مشاغل ، این بستگی به تعداد فالوئر شما دارد ، حداقل 2-3 بار در روز.

 

تصاویری فریبنده از کالاهایی که ارائه می دهید ، همراه با معاملات انجام شده ارسال کنید. برای خرید سریع در فروشگاه آنلاین خود ، همیشه پیوند مستقیم به محصول خاص داشته باشید.

 

از پیروان خود بخواهید بسته به آنچه می فروشید ، تصاویری از پوشیدن محصولات شما یا استفاده از آنها در خانه خود ارسال کنند تا تعامل را تشویق کرده و به دسترسی آنلاین شما کمک کنند. استفاده از یک ابزار برنامه ریزی ، مانند Hootsuite ، می تواند به شما کمک کند تا شبکه های اجتماعی برای شما کنترل پذیرتر شوند.

 

9. برگزاری مسابقات در شبکه های اجتماعی

مسابقات یک روش عالی برای گسترش اخبار در مورد آنچه که شما ارائه می دهید ، هدایت بازدید به فروشگاه و افزایش پیروان شبکه های اجتماعی است.

 

برخی از سایت ها قوانین خاصی برای برگزاری مسابقات دارند ، مانند فیس بوک ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از شروع مسابقه خود می دانید که آنها چه هستند.

 

یکی از محصولات خود را به عنوان جایزه پیشنهاد دهید (یا چند عدد را برای یک بسته جایزه کنار هم قرار دهید) و سپس مسابقه را در همه سایت های اجتماعی مورد استفاده خود اعلام کنید.

 

برای تشویق به ثبت نام ، اغلب در مورد بخش ارسال پیام (برای ساخت پایگاه داده ایمیل خود از آدرس های ایمیل دریافت شده استفاده کنید) و سپس حتماً از برنده بخواهید پس از ارسال آن ، عکس خود را با جایزه خود در صفحه شما ارسال کند.

 

برای تشویق کسانی که پست را مشاهده می کنند برای بررسی اینکه چه چیزهای دیگری ارائه می دهید ، چیزی مانند این بگویید: "محصولات عالی تر ، دقیقاً مانند این موارد را می توان در (درج URL)".

 

10. تبلیغات پولی را در شبکه های اجتماعی امتحان کنید

 

FirmBee / Pixabay

 

سایتهایی مانند فیس بوک و توییتر (و اکنون Pinterest نیز!) امکان استفاده از تبلیغات پولی را برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان مناسب شما فراهم می کنند. اگر این مورد را در فیس بوک امتحان کنید ، پیشنهاد می کنیم معیاری مانند "کلیک وب سایت" یا "تبدیل وب سایت" را انتخاب کنید ، زیرا می خواهید افراد از طریق آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین شما کلیک کنند نه صفحه طرفداران شما.

 

در توییتر ، می توانید از "توییت های تبلیغاتی" برای بازاریابی فروشگاه خود استفاده کنید. برای کمک به ترافیک حتماً محتوای مختصر و در عین حال فریبنده را به همراه URL در آن قرار دهید.

 

به عنوان مثال ، اگر لباس ایجاد کنید ، ممکن است توییت تبلیغاتی شما چیزی شبیه به این باشد ، "داغترین # روندهای مد برای تابستان کدامند؟ اینجا را پیدا کنید: (URL کوتاه شده را وارد کنید). "

 

11. URL فروشگاه خود را در ایمیل خود وارد کنید

این یک روش سریع و آسان است. مهم نیست که از کدام ارائه دهنده ایمیل استفاده می کنید ، باید یک امضای ایمیل سفارشی داشته باشید که شامل URL فروشگاه شما باشد. WiseStamp این را ساده می کند و استفاده از آن در سطح ابتدایی رایگان است.

 

12. URL فروشگاه خود را بر روی تمام مواد بازاریابی چاپ کنید

از کارت های بازرگانی گرفته تا بروشور و موارد دیگر ، URL شما باید در هر کجا که تجارت خود را بازاریابی می کنید درج شود. هرگز خانه را بدون چیزی که می توانید به مشتریان بالقوه تحویل دهید و آدرس اینترنتی شما در آن است ، ترک نکنید.

 

13. وسیله نقلیه خود را با آدرس فروشگاه خود بپیچید

اگر می خواهید وسیله نقلیه شما یک ماشین تبلیغاتی بدون توقف باشد ، آن را با URL فروشگاه خود و نوعی تصویر یا شعار که عابران را فریب می دهد تلفن های خود را بیرون بیاورند و به فروشگاه شما نگاه کنند ، بسته بندی شود.

 

14. URL خود را روی کیف های خرید چاپ کنید

اگر مکان فیزیکی دارید ، سعی کنید URL فروشگاه خود را روی کیف های خرید چاپ کنید. همانطور که مشتریان کیف ها را حمل می کنند ، فروشگاه شما از تبلیغات خوبی برخوردار خواهد شد.

 

حتی بهتر: اگر بودجه آن را دارید ، چند کیسه خرید قابل استفاده مجدد با نام ، نشان و نشان تجاری خود چاپ کرده و URL را روی آنها ذخیره کنید و به مشتریانی که مبلغ "X" هزینه می کنند ، تحویل دهید. این کار را می توانید با قرار دادن سفارشات آنلاین در بسته ها نیز انجام دهید.

با هر خرید آهن ربا بسازید

با هر خرید ، چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین ، یک آهنربا رایگان (البته شامل آدرس فروشگاه شماست) را نیز در آن قرار دهید. به این ترتیب ، مشتریان فعلی فراموش نمی کنند که از کجا خریده اند و همچنین می توانند شما را به راحتی به دوستانشان ارجاع دهند.

 از کارت های پیشخوان هنگام پرداخت استفاده کنید

 

StockSnap / Pixabay

 

کارت های پیشخوان را درست کنار صندوق پول تنظیم کنید تا مشتریان بتوانند هنگام خروج یکی از آنها را بگیرند. افزودن کد کوپن یا تخفیف برای خریداران آنلاین در نظر داشته باشید و آنها را به آدرس اینترنتی فروشگاه خود هدایت کنید.