سفارش تبلیغ
صبا ویژن

34 راه برای اینکه بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را ارتقا دهید | س

از پنجره های پنجره در هر جایی که می توانید استفاده کنید

بستن پنجره راهی آسان برای تبلیغ فروشگاه آنلاین شماست. می توانید یکی را در درب مکان فیزیکی خود و در مکان های مختلف دیگر در سراسر فروشگاه و ویترین وسیله نقلیه خود قرار دهید.

 

حتی می توانید از دوستان ، خانواده و کارمندان با رضایت بخواهید که همین کار را انجام دهند. مثل همیشه ، آدرس فروشگاه خود را وارد کنید.

 

18. شریک دیگر صاحبان مشاغل محلی

سایر صاحبان مشاغل محلی در منطقه شما چه کسانی هستند؟ اگر هنوز آنها را نمی شناسید ، خودتان را معرفی کنید. با آنها صحبت کنید و ببینید آیا آنها مایل به ارائه بروشور یا کارت پیشخوان برای تجارت شما در فروشگاه های خود هستند یا به نوبه خود ، همان کار را برای آنها انجام می دهند.

 

اگر فقط آنلاین هستید ، ببینید آیا مشاغلی که محصولات خود را در رویدادهای محلی ، بازارهای کشاورزان و جشنواره ها می فروشند به شما امکان می دهد بروشورهای سفره خود را داشته باشید. باز هم ، هر کجا که می فروشید همین کار را برای آنها انجام دهید.

 

19. دست خود را در بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم امتحان کنید

فقط به این دلیل که می خواهید تجارت آنلاین خود را ارتقا دهید ، نه مکان فیزیکی ، به این معنی نیست که نمی توانید از بازاریابی پست الکترونیکی به نفع خود استفاده کنید.

 

نکته کلیدی در اینجا شامل تخفیف عالی ، محتوای توصیفی و آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین شماست تا خریداران از سایت شما بازدید کنند. از طریق پست و کوپن های محلی کوپن در منطقه خود تحقیق کنید تا مکان های خوبی برای تبلیغات در آنجا پیدا کنید.

 

20. به تبلیغات سبد خرید بروید

بسته به میزان ذکاوت مخاطب مورد نظر خود ، می توانید یک تبلیغ QR کد محور داشته باشید که خریداران مواد غذایی را پس از اسکن ، به سمت URL فروشگاه شما هدایت کند.

 

این یک روش سریع و آسان برای آنها برای خرید آنلاین محصولات شماست. اگر این برای بازار هدف شما که شامل URL شما باشد ، نمی تواند به جای آن یک تبلیغ اساسی انجام دهید.

 

21. کوپن ها را در بسته ها قرار دهید

 

yvettefang0604 / Pixabay

 

هر بار که سفارش آنلاین را انجام می دهید ، مطمئن شوید که یک کوپن در بسته می اندازید تا مصرف کننده را ترغیب به خرید مجدد کنید.

 

URL خود را بر روی کوپن چاپ کنید تا برای مشتری راحت باشد. همچنین باید همیشه یک یا دو کارت ویزیت خود را در هر سفارش قرار دهید.

 

22. پیام موجود را به روز کنید

حتماً پیام موجود خود را به روز کنید تا مصرف کنندگان بدانند اکنون می توانند محصولات شما را بصورت آنلاین خریداری کنند. URL را به آرامی بیان کرده و کلماتی را که به راحتی قابل درک نیستند برای اطمینان از اینکه تماس گیرندگان تلفن وقت خواهند داشت تا نه تنها URL شما را یادداشت کنند ، بلکه بار اول آن را درست بنویسید.

 

23- کارکنان خود را درگیر کنید

از کارمندان خود بخواهید در صورت شیفت در محل آجر و ملات خود ، در صورت شیفت ، دکمه ها و / یا تی شرت های چاپی که روی آنها نوشته شده است "خرید اینترنتی ما در (URL را اینجا وارد کنید)" بپوشید و / یا در هر رویداد محلی که دارید حضور در.

 

24. نام و توضیحات محصول خود را بهینه کنید

خلاقیت جای خود را دارد - اما این مکان در نام محصولات شما نیست. شما باید مستقیماً رو به جلو باشید و با نام محصول خاص باشید ، در غیر اینصورت مشتریان نمی توانند کالای شما را دقیقاً در جستجوی آنچه شما می فروشید پیدا کنند.

 

به عنوان مثال ، اگر روسری بفروشید ، نام محصول خود را "سیاه" ، "نئون" ، "توری" ، "پرنسس" یا "ساس خانم" نمی گذارید ، درست است؟ زیرا اگر این کار را انجام دهید ، مهمترین جزئیات - روسری را کنار گذاشته اید.

 

نام محصول شما محلی برای توصیف دقیق کالای شما است تا مشتریان بتوانند اقلام شما را پیدا کنند:

 

روسری سیاه - سبک و مرسوم ، مد روز

روسری گل تیره

روسری توری صورتی-نئونی با لکه های سفید

روسری پتو گینگهام

روسری گردن قرمز

روسری سیاه و سفید بی نهایت

روسری سیاه و سفید با الگوی اشکالات بانوی

برای کمک به فروشگاه خود در موتورهای جستجو از کلمات کلیدی در نام و توضیحات محصول خود استفاده کنید. برای تحقیق در مورد بهترین کلمات کلیدی برای هر یک از محصولات خود ، می توانید از word کلمه کلیدی برنامه ریز ‘موجود از طریق Adwords به صورت رایگان استفاده کنید.

 

اگرچه به طور طبیعی از این کلمات کلیدی در هر یک از توضیحات محصول خود استفاده کنید ، در غیر این صورت مشتریان بالقوه را خاموش می کند. در هر توصیف / نام محصول فقط از یک کلمه کلیدی استفاده کنید.

 

P.S. محلی برای کمی خلاقیت و توصیف بیشتر با توصیفات محصول شماست.

25. عکسهای خود را بهینه کنید

به عکسهای خود نام خوبی بدهید تا موتورهای جستجو بتوانند شما را پیدا کنند. (به عنوان مثال ، green-womens-shirt.jpg به جای 3929s.jpg) انجام این کار به شما کمک می کند تا به مشتریانی که در جستجوی محصولاتی مانند شما هستند ، دسترسی پیدا کنید.

 

26. محصولات خود را به خرید Google اضافه کنید

 

fancycrave1 / Pixabay

 

Google for Retail به شما امکان می دهد خوراک محصول خود را به سایت خود اضافه کنید و کشف فروشگاه آنلاین شما را برای خریداران آسان می کند.

 

می توانید مستقیماً با بازار خود تماس بگیرید یا لیستی از مزایای فروشندگان ذکر شده در وب سایت آنها را مرور کنید تا بفهمید این سرویس در فروشگاه مجازی شما قرار دارد یا خیر.