سفارش تبلیغ
صبا ویژن

34 راه برای اینکه بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را ارتقا دهید | س

27. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک را امتحان کنید

کمپین های جستجوی پولی (به عنوان مثال تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک) در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing می تواند راهی عالی برای افزایش بازدید و تبدیل فروشگاه شما باشد ، اما هشدار می دهد ، آنها خیلی سریع بودجه شما را می خورند.

 

28. به انجمن های محلی بپیوندید

انجمن های محلی پیروان زیادی دارند و جدا از مزایای دیگر ، پیوستن به چند مورد در منطقه شما به معنای ثبت نام کسب و کار شما در فهرست آنلاین آنها خواهد بود. این می تواند به افزایش بازدید سایت شما کمک کند.

 

29. وقایع محلی را حمایت مالی کنید

حمایت مالی از رویدادهای محلی در منطقه شما به این معنی است که برای کسب و کار خود تبلیغ می کنید ، معمولاً با پیوندی در صفحه رویداد و گاهی اوقات از طریق پست های رسانه های اجتماعی و سایر مطالب بازاریابی. حتماً درج URL کنید.

 

همچنین ممکن است بخواهید بپرسید آیا می توانید یکی از بروشورهای خود (همراه با URL خود) را در هر نوع کیف یا جزوه های خوب قرار دهید.

 

30. مشتریان را وادار کنید تا شما را بازبینی کنند

دهان به دهان یک ابزار بسیار قدرتمند بازاریابی است. سایت های مرور مانند Yelp ، Google Local و Yahoo Local بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارند و شما باید هدف خود را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید تا آنجا که ممکن است بیشترین بررسی را داشته باشید.

 

هنگامی که مشتری خریدی انجام می دهد ، برای او ایمیل پیگیری ارسال کنید و از او بخواهید تجربه خود را با شما در سایت بررسی "x" به انتخاب شما بررسی کند.

 

برای بررسی مثبت ، آنها را با چیزهای رایگان رشوه ندهید. در عوض بر خدمات مشتری برجسته و حمل و نقل سریع تمرکز کنید و اجازه دهید شهرت بزرگ کسب و کار شما به صورت ارگانیک ساخته شود.

 

31. یک برنامه ارجاع را شروع کنید

 

gonghuimin468 / Pixabay

 

چه راهی بهتر از افزایش پیشنهادات برای مشتریان فعلی برای ارجاع به دوستانشان ، برای افزایش بازدید آنلاین شما؟

 

چه زمانی که دوستشان اولین خرید خود را از 50 دلار یا بیشتر انجام دهد ، 15 دلار اعتبار باشد یا وقتی دوست 25 دلار شما خرید کند ، فقط یک کالای رایگان زیر 10 دلار باشد ، یک برنامه ارجاع می تواند خریداران جدید را از سایت شما جلب کند.

 

32. علامت "بسته" خود را به روز کنید

اگر مکان فیزیکی دارید ، حتماً "علامت بسته" خود را به روز کنید تا جمله ای مانند "ما بسته شده ایم ، اما اکنون در (وارد کردن URL) آنلاین" خرید کنید تا جمله ای را برای تشویق فروش آنلاین در وب سایت خود بگویید.

 

33. در انجمن ها / گروه ها نظر دهید

در انجمن های مربوط به آنچه می فروشید جستجو کنید تا خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید. تالارهای گفتمان را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد در پایین با یک URL و یا یک نام کاربری قابل پیوند امضای سفارشی داشته باشید. حتماً نام کاربری را انتخاب کنید که باعث برجسته شدن شما شود. به عنوان مثال ، "ICreateBe BeautifulThings" یا "SassyJewelryMaker" بهتر از "Shannon543267" است.

 

بدون ترویج آشکار آنچه باید بفروشید ، در انجمن پاسخ دهید - به طور طبیعی افراد با گذشت زمان شروع به کلیک بر روی سایت شما می کنند.

 

وقتی بارها و بارها به انجمن ها ارزش افزوده می دهید ، به عضوی از انجمن در آنجا تبدیل می شوید ، و این باعث می شود سایر کاربران به صحبت های شما اعتماد کرده و برای آن ارزش قائل شوند و از همه مهمتر ، می خواهند بفهمند چه چیزهایی را می فروشید. همچنین می توانید این کار را با یافتن گروه های قابل اجرا در LinkedIn و + Google انجام دهید.

 

34. مشترک شدن در وبلاگ ها

برای داشتن ایده های ثابت در مورد نحوه تبلیغ فروشگاه آنلاین خود ، در وبلاگ های کوچک و بازاریابی مشترک با فروشندگان تجارت الکترونیکی مشترک شوید.

 

وقتی هر روز نکاتی مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، یادگیری روشهای جدید برای کمک به کسب و کار بیشتر در معرض سود و کسب و کار شما را آسان می کند.

یک روال تنظیم کنید

شما آن را دارید! 34 روش برای نگه داشتن مشتریان در فروشگاه آنلاین خود در طول سال. چه صبح باشد ، در حالی که یک فنجان قهوه می نوشید و چه در دوره "کندی" در محل قرارگیری آجر و ملات خود ، ورود به یک برنامه روزمره به شما کمک می کند تا بازاریابی فروشگاه شما برای شما کنترل و اثربخشی بیشتری داشته باشد.

 

اگر برای تبلیغ فروشگاه آنلاین خود همه تلاش خود را انجام ندهید ، چه کسی این کار را انجام می دهد؟ اگر برای موفقیت در کسب و کار خود کار نمی کنید ، نمی توانید از میزان کم فروش شکایت کنید.

 

اگر زمان برای شما مسئله ساز است ، یک یا دو ایده از این ایده ها را همزمان انتخاب کنید و هر روز از 10-30 دقیقه در روز را کنار بگذارید تا روی آنها کار کنید. موفق باشید!