سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در رابطه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی | سری دوم

این قسمت روی حیله و تزویر است:

 

برخی طاقچه ها برای طول عمر مشتری کاملاً وحشتناک هستند.

 

آگاهی از این موارد از قبل پرداخت می شود ، بنابراین وقتی 6 ماه از فعالیت خود را می گذرانید و نمی توانید بفهمید که چگونه CLV خود را افزایش دهید ، خود را در بند نمی بینید.

 

یک مثال؟ طاقچه عروسی.

 

مردم به طور خودکار جایگاه عروسی را بسیار سودآور می دانند ، زیرا خوب ، مردم مایلند در روز بزرگ خود غرق شوند.

 

کسب درآمد از محل تجارت عروسی تجارت الکترونیکی

 

این درست است ، اما آنچه آنها متوجه نیستند این است که "طول عمر" هر مشتری کوتاه است.

 

شما ممکن است امروز 100 مشتری داشته باشید ، اما این 100 مشتری در عرض 3 ماه جابجا خواهند شد - و دیگر هرگز برنخواهند گشت.

 

در حالی که سایر فروشگاه های تجارت الکترونیکی قادر به حفظ مشتری و فروش به مشتریان فعلی خود خواهند بود ، اما این یک داستان متفاوت برای شما است.

 

برای مقیاس بخشیدن به تجارت خود ، باید هزینه های تهاجمی خود را صرف تبلیغات و سایر اشکال بازاریابی کنید.

 

شما می توانید در یک حلقه بی پایان جذب مشتری گیر کنید. و پس از توقف ، فروش شما نیز کاهش می یابد.

 

فکر کاملاً ترسناکی ، درست است؟

 

خوب ، قبل از رفتن به بخش بعدی ، در اینجا یک خلاصه سریع آورده شده است:

 

طاقچه های بی سود به طور معمول با محصولات ارزان قیمت همراه هستند ، یک وفاداری از مارک تجاری را برانگیخته ، محبوبیت آنها افزایش نمی یابد یا ماندگاری مشتری ندارند.

 

از طرف دیگر ، طاقچه های سودآور با محصولات گرانتری همراه هستند ، وفاداری به برند را بر نمی انگیزند ، محبوبیت آنها افزایش می یابد و طول عمر مشتری دارند.

 

یک چیز نهایی:

 

من توصیه می کنم کورکورانه به جایی که کاملاً درباره آن چیزی نمی دانید وارد نشوید.

 

اگر طرحی متناسب با معیارهای فوق پیدا کردید اما برای شما جدید است ، وقت خود را صرف انجام تحقیقات بازار کنید.

 

در پایان روز ، هرچه درک بیشتری از رقبا و نحوه عملکرد این صنعت یا صنعت داشته باشید ، شانس شما برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق بیشتر است.

 

مرحله 2: از بین بردن محصولات یا نگه داشتن محصولات خود یکی را انتخاب کنید.

مرحله بعدی در راه اندازی یک تجارت آنلاین؟ تصمیم گیری درباره اینکه آیا می خواهید محصولات خود را رها کنید یا محصولات خود را در دست بگیرید!

 

Dropshipping بسیار محبوب شده است ، اما مانند هر چیز دیگری ، این مجموعه با چالش های خاص خود همراه است.

 

در این بخش ، شما را با نکات مثبت و منفی dropshipping در مقابل نگه داشتن محصولات خود آشنا می کنم تا بتوانید در مورد بهترین انتخاب برای خود تصمیم آگاهانه بگیرید.

 

بیایید با dropshipping شروع کنیم.

از برخی جهات ، dropshipping می تواند مانند هک نهایی فروشگاه تجارت الکترونیک باشد.

 

شما موجودی ندارید ، به این معنی:

 

برای خرید اقلام خود نیازی به سرمایه ندارید

می توانید موارد بیشتری را در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود لیست کنید ، در معرض خطر صفر

بدون هزینه انبارداری

بدون فعالیت چیدن و بسته بندی

در واقع ، dropshipping زمینه بازی را افزایش می دهد.

 

با dropshipping ، تقریباً هرکسی می تواند وارد تجارت الکترونیکی شود.

 

حتی پسری که خیلی برای شکستن از زیرزمین والدینش شکست.

 

حتی دبیرستانی که هنوز کمک هزینه خود را از مادر و پدر می گیرد.

 

هر کسی.

 

اما در اینجا موارد نه چندان خوبی در مورد dropshipping آورده شده است:

 

اول ، شما کنترل صحیحی بر تحقق دارید.

 

مطمئناً ، ایده بلند کردن پا در حالی که یک شرکت شخص ثالث از تحقق شما مراقبت می کند بسیار فریبنده است.