سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، به این نکات توجه

آیا محصولی دارید که بخواهید به صورت آنلاین بفروشید ، اما مطمئن نیستید که چگونه می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک را شروع کنید؟

 

نگران نباش در اینجا هفت مرحله آسان برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین آورده شده است.

 

1. قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین ، محصول و بازار را انتخاب کنید

انتخاب یک محصول خوب در هنگام ایجاد فروشگاه تصمیم مهمی است. محصول و بازاری که انتخاب می کنید باید چیزی باشد که شما قبل از هر چیز به آن علاقه دارید. شما هر روز این محصول را می فروشید و به مشتریان خود بازاریابی می کنید.

 

مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل دقیق بازار را انجام می دهید و از نزدیک نگاهی به رقابت خود می اندازید. شما نمی خواهید در یک بازار شلوغ حضور داشته باشید مگر اینکه یک پیشنهاد منحصر به فرد داشته باشید که به شما کمک کند از رقبا جدا شوید.

 

این مطالعه موردی را بررسی کنید که در آن تیم Shopify در مورد یک تحقیق خاص تحقیق کرده و از ابتدا کسب و کار ایجاد کرده است.

 

 

 

2. سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی ، نام دامنه و درگاه پرداخت را انتخاب کنید

هر کاری که می کنید ، به یک توسعه دهنده وب دسترسی پیدا نکنید تا از ابتدا برای شما یک فروشگاه آنلاین ایجاد کند.

 

در مورد سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک ، گزینه های زیادی وجود دارد. برخی از بهترین سازندگان وب سایت Bigcommerce، Shopify، SquareSpace، Weebly، Wix و Bigcartel هستند. برای اکثر اهداف ، با هیچ یک از اینها اشتباه نخواهید کرد.

 

سیستم عامل های دیگری نیز وجود دارند که منبع باز هستند مانند PrestaShop و WooCommerce. به عنوان منبع باز ، پلاگین ها و ابزارک های بسیار بیشتری دارند و در صورت داشتن یک توسعه دهنده وب یا اینکه می دانید چگونه کدگذاری کنید ، امکان عملکرد و دستکاری بیشتر را برای شما فراهم می کند.

 

 

 

با بیشتر سازندگان فروشگاه ها می توانید به سادگی الگویی را انتخاب کنید ، آن را سفارشی کنید و تنظیمات را تغییر دهید. یکی از بهترین ویژگی های سازندگان فروشگاه این است که در کمتر از یک هفته می توانید به صورت آنلاین چیزی دریافت کنید. دیگر نیازی به صرف ماه ها بردن در وب سایت نیست! فروشگاه خود را سریع راه اندازی کنید و می توانید حرکت خود را ادامه دهید.

 

3. از محصولات عالی عکس بگیرید و توضیحات عالی محصول ایجاد کنید

عکس های محصول و توضیحات محصول مهمترین م componentsلفه های فروشگاه آنلاین شما هستند. وقتی بازدید کننده ای در صفحه فروشگاه شما قرار می گیرد ، عکسهای محصول اصلی ترین چیزهایی هستند که آنها را به خود جلب می کند.

 

شما باید چندین تصویر محصول ، از جمله عکس محصول خود را در یک زمینه سفید و سفید و عکس محصول خود را در متن ارائه دهید. با ارائه چندین عکس از محصول خود از زوایای مختلف ، به شما این امکان را می دهد که مشتری قبل از خرید محصول ، آن را تجسم کند.

 

 

 

با توضیحات محصول ، می خواهید جزئیات مشتری را که قادر به دیدن آن از عکس نیستند ، در اختیار مشتری قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که ابعاد ، ترکیب مواد (مثلاً چه نوع پارچه ای) و هر چیز دیگری که مشتری قادر به احساس یا بو نیست باشد را در آن قرار داده اید.

 

هرچه جزئیات بیشتری ارائه دهید ، نه تنها برای مشتری بلکه برای شما نیز بهتر است. از آنجا که کلیه اطلاعات را در اختیار شما قرار داده اید ، کمتر پرسش مشتری دریافت خواهید کرد و افراد بیشتری بلافاصله محصول را خریداری می کنند. این نیز برای بازگشت است - هیچ چیز بدتر از دریافت چیزی نیست که شبیه عکس های آنلاین نباشد.

 

بنابراین ، مطمئن شوید که عکس ها و توضیحات محصول شما واضح است و تمام جزئیات را برای مشتری در بر دارد. آنها از شما تشکر خواهند کرد - و شما نیز از خود تشکر خواهید کرد.

 

4. کمپین رسانه های اجتماعی و لیست های بازاریابی ایمیل خود را تنظیم کنید

فروش آنلاین و جلب بازدید از فروشگاه آنلاین کار آسانی نیست ، بنابراین پیشنهاد می کنم کمپین خود را در رسانه های اجتماعی در اسرع وقت شروع کنید ، حتی حتی قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین خود.

 

 

 

فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و Pinterest بهترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تجارت الکترونیکی هستند. همه آنها بسیار متفاوت هستند و هرکدام موافقان و مخالفانی دارند. برخی از راهنماهای ما در مورد نحوه استفاده از این سیستم عامل ها را بررسی کنید:

لیست بازاریابی از طریق ایمیل همچنین یک روش عالی برای ایجاد مخاطبی است که می توانید برای آن بازاریابی کنید. به شبکه های اجتماعی اعتماد نکنید ، زیرا هر سیستم عامل همیشه قوانین خود را در مورد افرادی که محتوای شما را به آنها نشان می دهند تغییر می دهد. داشتن یک لیست پستی به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

 

من Mailchimp را برای ایمیل مارکتینگ خود پیشنهاد می کنم. همچنین ممکن است بخواهید از SumoMe استفاده کنید ، که به شما کمک می کند لیست بازدید کنندگان خود را از بازدیدهای سایت جدید ایجاد کنید.

 

5. خدمات شگفت انگیز مشتری ارائه دهید

خدمات مشتری می تواند یک فروش ایجاد کند یا شکست.

 

یک آدرس ایمیل پیش فرض مانند "hello@storename.com" تنظیم کنید و مطمئن شوید که شما یا شخص دیگری در صورت امکان در هشت ساعت یا کمتر به همه س customerالات مشتری پاسخ می دهید.

 

مهم این است که شما سوالات را بخوانید و به مشتریان پاسخ دهید ، به ویژه هنگامی که کار خود را شروع می کنید. این به شما کمک می کند تا نیازها و بازخورد آنها را درک کنید. تونی هسیه از Zappos معمولاً هر ایمیل ارائه دهنده خدمات مشتری را می خواند. این به شکل دادن Zappos به شکل امروزی کمک می کند.

 

با رشد ، می توانید یک تیم خدمات مشتری ایجاد کنید یا از خدماتی مانند Influx استفاده کنید که خدمات مشتری را در صورت تقاضا ارائه می دهد.