سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک فروشگاه اینترنتی با کیفیت درست کنیم؟

ما همه موارد ، از قوانین و تفاوت های ظریف ، تا چگونگی تهیه محصول ، تا حتی ارائه یک الگوی راه اندازی رایگان به شما را برای تجزیه و تحلیل رقابتی در صنعت خود ، پوشش داده ایم.

 

طبق فصل ، نحوه آماده سازی ما در طول مراحل برنامه ریزی به شرح زیر است:

 

در فصل 1 ، ما یاد گرفتیم که چگونه تصمیم بگیریم چه چیزی را بفروشیم.

در فصل 2 ، ما به شما کمک کردیم مطمئن شوید که واقعاً می توانید آن را بفروشید.

در فصل 3 ، شما با افراد دیگری که آن را می فروشند (و کسانی که قبلاً آن را خریداری کرده اند) آشنا شده اید.

در فصل 4 ، شما یاد گرفتید که چگونه نزدیکترین رقبای خود را انجام می دهید.

در فصل 5 ، دو بار بررسی کردید تا قانونی را نقض نکنید.

در فصل 6 ، بازار خود را (و تمایزهای خود) را شناسایی کردید.

در فصل 7 ، شما می آموزید که چگونه محصول خود را تهیه کنید.

در فصل 8 ، آنچه را که باید هنگام انتخاب یک بستر تجارت الکترونیکی برای تجارت آنلاین خود بدانید ، یاد گرفتید.

راه اندازی فروشگاه آنلاین شما

اکنون که شما یک پلت فرم انتخاب کرده اید ، به یک محصول متعهد شده اید و برای جلب مخاطبان هدف تلاش کرده اید ، می توانیم نکات اساسی برای ایجاد و راه اندازی فروشگاه شما را مورد توجه قرار دهیم.

 

در حالی که می توانید چند ساعت دیگر یک وب سایت را با هم شلاق بزنید ، به صورت مستقیم در اینترنت بروید و فقط منتظر بمانید تا ببینید چه اتفاقی می افتد - آنچه در پایان با آن مواجه خواهید شد تعداد انگشت شماری از بازدیدکنندگان و یک حساب بانکی خالی است که برای آن نشان می دهد.

 

با ایجاد یک رویکرد سازمان یافته برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، فروشگاه خود را برای موفقیت دراز مدت و مقیاس پذیر راه اندازی می کنید.

 

1. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما حرفه ای به نظر می رسد.

اگر می خواهید یک تجارت آنلاین مناسب داشته باشید ، باید از همان ابتدا روی کیفیت تمرکز کنید.

 

شما باید فروشگاهی بسازید که حرفه ای به نظر برسد ، مشتری مورد نظر شما را به خود جلب کند و برای اقدام به تبدیل آنها هنگام مراجعه به سایت شما ، تماس های عملی مناسبی داشته باشد.

 

این سه مرحله بعدی طرح اصلی را به شما نشان می دهد تا اطمینان حاصل کنید که موارد مناسب برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق را بدست آورده اید.

 

 

 

محو کردن خطوط "طراحی" و "عملکرد" ??هنگام ساخت فروشگاه آنلاین بسیار آسان است.

 

نه اینکه بگوییم طراحی مهم نیست - یک طراحی وب سایت جذاب می تواند فروش آنلاین را ایجاد کند. اما ، طراحی شما نباید از آنچه می خواهید بفروشید ، برتری داشته باشد.

خریداران آنلاین در حدود سه تا پنج ثانیه تصمیم می گیرند که آیا به وب سایت شما اعتماد دارند یا می خواهند از آن خرید کنند.

 

این بدان معنی است که شما باید یک وب سایت ساده ، قابل اعتماد و کاربرد آسان داشته باشید.

 

آنچه شما می فروشید و مشتری برای یافتن آن باید به کجا مراجعه کند باید کاملاً واضح باشد. در برابر اشتیاق بیش از حد به وب سایت خود با تعداد زیادی دکمه ، طبقه بندی یا تصویر فراخوان برای مقاومت در برابر آن مقاومت کنید و مردم بیش از حد خسته شوند یا در انتظار بارگیری همه چیز صبر خود را از دست بدهند.

 

Marucci Sports یک نمونه عالی از طراحی تمیز و تمرکز است. محصول منحصر به فرد آنها از هر لحاظ جلو و مرکز است.

هنوز نگران رنگ یا آرم نباشید. با انتخاب یک الگوی طراحی که واقعاً محصولات یا خدمات شما را به نمایش می گذارد ، شروع کنید.

 

 

وب سایت شما باید به عنوان ابزاری برای خرید آنلاین موثر باشد. سایت های بیش از حد سبک ، بیش از آنکه آنها را به سمت پرداخت راهنمایی کنند ، خطر حواس پرتی را به مخاطره می اندازند.

 

 

ثانیا ، هنگام انتخاب الگوی طراحی ، مطمئن شوید که منوی ناوبری واضح است و مشتریان شما را تحت فشار قرار نمی دهد.

 

با داشتن ناوبری واضح قادر خواهید بود انواع مختلف کالاها را ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می دانند کجا در فروشگاه شما بروند و هرگز گم نشوند.

 

 

اگر فقط تعداد کمی از دسته های محصول را دارید ، انتخاب یک موضوع با پیمایش منو در بالای صفحه عالی کار می کند.

 

 

با این حال ، اگر کالاهای بیش از حد یا بیش از 9 دسته اصلی دارید ، به فکر تجمیع آنها در بهترین حالت ممکن باشید. شما همچنین می توانید الگویی را انتخاب کنید که دارای پیمایش در سمت چپ یا راست باشد.

 

نمی خواهید خریداران را مجبور کنید برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود ، صفحه را به پایین پیمایش کنند. مشتریان بالقوه باید بتوانند تقریباً تمام قسمتهای مرتبط و جذاب سایت شما را پس از ورود مشاهده کنند.

 

با این وجود بهترین ، اگر دسته بندی های زیادی دارید ، می توانید از طراحی صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به مشتریان اجازه دهید سفر خرید خود را انتخاب کنند.