5 راه برای ایجاد اعتماد به فروشگاه آنلاین خود (بخش اول)
ایجاد اعتماد به وب سایت شما برای ایجاد پایگاه مشتری وفادار ضروری است. چرا؟ به عبارت ساده تر ، اعتماد به نفس الهام بخشی است که افراد باید اطلاعات کارت اعتباری خود را در وب سایت شما وارد کنند. اگر شما آمازون یا یک مارک معروف دیگر نباشید ، وقتی برای اولین بار از مغازه شما بازدید می کنید ، شک و تردید خریداران وجود خواهد داشت. بیایید به 5 روش نگاهی بیاندازیم به اعتماد به فروشگاه آنلاین خود و تبدیل آن بازدید کنندگان به مشتری.
اهمیت اعتماد
همه ما آموخته ایم که اعتماد به دست آورده و به آنها داده نمی شود. بیشتر ما احتمالاً این درس را به سختی در یک نقطه یا نقطه دیگر آموخته ایم. و از آنجا که اعتماد به دست می آید ، شما باید به عنوان یک فعل به اعتماد فکر کنید. معنی این امر این است که موارد مشخصی وجود دارد که می توانید برای تأثیرگذاری بر قابل اعتماد بودن تجارت خود انجام دهید.
در زندگی شخصی ما ، اعتماد به عمل به معنای دوست بودن قابل اعتماد و انتخاب همسر خود از فرودگاه یا کمک به آنها در حرکت است.
در دنیای خرید آنلاین به معنای کمی خلاق بودن است ، اما همچنین به معنای انجام برخی اقدامات واقعی برای دستیابی به آن پیام به بازدید کننده شماست. و "یافتن این پیام" برای بازدید کنندگان فروشگاه شما بسیار مهم است. از این گذشته ، شما از قبل می دانید که فروشگاه شما قابل اعتماد است ، اما آیا همه افراد دیگر؟
قبل از شروع کارهایی که می توانید انجام دهید ، یک آمار در مورد اعتماد و خرید آنلاین وجود دارد که من می خواهم به اشتراک بگذارم:
طبق گفته Salesforce ، 85? از خریداران آنلاین تحقیقات خود را قبل از رسیدن به نقطه خرید انجام می دهند (یعنی پرداخت پول). نباید بدانید که خریداران تحقیقات خود را انجام می دهند ، شوکه کننده نیست. با این حال ، این واقعیت که این تعداد به اندازه 85 درصد است به ما می گوید که اکثریت قریب به اتفاق خریداران آنلاین سعی در خرید هوشمندانه و آگاهانه دارند.
به عبارت دیگر ، مشتریان تحقیق خواهند کرد و به دنبال اطلاعاتی هستند تا بتوانند به آنها در تصمیم گیری برای خرید کمک کنند. از آنجا که گزینه های زیادی وجود دارد (رقبا) در خارج از کشور ، برای ایجاد اعتماد (برای مثال ، قیمت ، قابلیت کشف ، منابع) باید به تمایز دهنده ها اعتماد کنید. برای نشان دادن چگونگی تنظیمات کوچک می تواند تأثیرات بزرگی داشته باشد ، به این دو مثال نگاه کنید:
قیمت و اعتماد
البته قیمت ، یک تفاوت مهم در هنگام تصمیم گیری در مورد خرید است. بسته به محصول ، کاربران معمولاً مایل هستند اگر احساس امنیت بیشتری نسبت به منبع دارند ، کمی بیشتر هزینه کنند. ارتباط بین قیمت و اعتماد مشخص است.
برای برجسته کردن این نکته ، بگذارید به طرف مقابل این نگاه کنیم: به زمانی فکر کنید که محصولی را که می خواستید دیدید که قیمت تکان دهنده تری داشت. آیا شما را به فروشنده مشکوک کرده است؟
کشف و اعتماد
کشف می شود پیدا می شود ، درست است؟ در دنیای خرید آنلاین ، کشف اغلب مربوط به رتبه بندی موتورهای جستجو و / یا بازاریابی آنلاین است. با رتبه بندی بسیار بالا و یا داشتن برخی از تبلیغات بسیار مؤثر ، می توانید به مغازه خود ترافیک زیادی بدست آورید. رتبه بالا در گوگل نیز عنصر خاصی از اعتماد به وب سایت شما را به ارمغان می آورد.
مصرف کنندگان می دانند که رتبه بالا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) آسان نیست. اگر یک فروشگاه راه خود را به صدر نتایج برساند ، آنها به طور خودکار احترام می گیرند و از این رو قابل اعتماد تر هستند.
در کل ، نکته اینجاست که مصرف کنندگان این روزها با هوشمندی خرید می کنند و حتی ملموس ترین تمایز دهنده های فروشگاه ، از جمله قیمت ، هنوز به میزان مشخصی از اعتماد به نفس برای تأثیر گذاردن در خریداران بستگی دارد.
با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توان ملموس را نامحسوس کرد:
5 راه برای جلب اعتماد خریداران
پاسخگویی به موبایل
بیایید از بالا شروع کنیم. اگر بصورت آنلاین می فروشید ، اطمینان از اینکه وب سایت شما دارای قابلیت پاسخگویی به تلفن همراه است (به عنوان مثال در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد) کاملاً ضروری است. واقعیت این است که شما فقط باید فرض کنید افراد به دنبال سایت شما در تلفن های همراه خود هستند ، به خصوص اگر در زمینه B2C هستید.
مطمئن شوید که سایت خود را در اندازه های مختلف صفحه نمایش تست می کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز خوب به نظر می رسد و قابل استفاده است. برخی از موارد ممکن است بسیار واضح باشد (به عنوان مثال متون خیلی بزرگ هستند) ، اما برخی دیگر ممکن است نباشند (مثلاً دکمه ها خوب به نظر می رسند ، اما برای کلیک بر روی آنها خیلی کوچک هستند).
وقت خود را بگذرانید و سایت خود را به طور کامل آزمایش کنید. اشکالات تمایل گاهی اوقات ظاهر می شوند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر دو هفته یک بار دیگر سر و کار داشته باشید.
وقتی صحبت از اعتماد به نفس باشد ، اگر به نظر خوب در تلفن های همراه نباشد ، تهیه یک فروشگاه جدی سخت است.
گواهینامه های مناسب
قبل از اینکه به "راه حلهای خلاقانه" بیشتری بپردازیم ، باید برخی از موضوعات اصلی فنی را نیز پوشش دهیم. برای مبتدیان ، مطمئن شوید که وب سایت شما دارای SSL است.
به احتمال زیاد هیچ قاتل تبدیل کننده بزرگتر از این که در وب سایت شما ظاهر شود به محض مراجعه به بازدید کننده:
چیزهای بیشتری برای گفتن در مورد این وجود ندارد. وب سایت شما باید با https شروع شود. در غیر این صورت ، بازدید کنندگان شما با اخطار درباره میزان عدم امنیت وب سایت شما مورد استقبال قرار می گیرند.
علاوه بر این ، موارد دیگری وجود دارد که می توانید برای نشان دادن امنیت سایت خود انجام دهید. نمایش "نشان های ایمنی" در پاورقی شما اغلب می تواند کارهای زیادی برای تبدیل های شما انجام دهد.
وقتی کاربران گواهی های PayPal یا گواهینامه های Mcafee را می بینند ، احساس امنیت دیجیتالی می کنند. سایر گواهینامه ها مانند نماد اعتماد Trusted Shops می توانند با ارائه 30 روز ضمانت برگشت پول برای خریدهای خود ، امنیت بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند.
صفحات محصول
وقتی صحبت از صفحات محصول می شود ، شما می توانید خیلی کار کنید که بتوانیم کل مقاله وبلاگ را به این موضوع اختصاص دهیم. با این حال ، من می توانم آن را به یک نکته اصلی تقسیم کنم: به خریداران تا حد امکان اطلاعات بدهید!
اگر محصول شما فقط سه تصویر دارد ، چیزی را مخفی می کنید. البته ، ممکن است این درست نباشد ، اما این چیزی است که ممکن است در صورت توجه این موضوع از ذهن یک خریدار عبور کند.
اطمینان حاصل کنید که تمام آن تصاویر استاندارد را که در صفحات محصولات دیگر مشاهده می کنید ، درج کرده اید. شما می دانید من در مورد چه چیزی صحبت می کنم: یک پس زمینه سفید ، چندین زاویه.
علاوه بر این ، می خواهید تصاویر دیگری نیز درج کنید. محصول مورد استفاده را نشان دهید این بهانه خوبی است برای گرفتن عکس های اصلی (که البته گوگل عاشق آن است).
آیا می توان اندازه محصول شما را نادرست تفسیر کرد؟ می توانید یک تصویر از محصول را با ابعاد نمایش داده شده نشان دهید.
با تصاویر متوقف نمی شود. آیا در یکی از عکس ها مدلی وجود دارد که لباس شما را بپوشد؟ خوب ، متن شما می تواند از آن تصاویر پشتیبانی کند - به خریداران در مورد ابعاد مدل بگویید (به عنوان مثال این مدل 170 سانتی متر طول دارد و اندازه 4 دارد).
توضیحات محصول را متناسب با مخاطبان خود بنویسید. اگر مغازه شما به علاقه مندان به موتور سیکلت اختصاص داده شده است ، متن های شما باید نشان دهد که شما هم یکی هستید.
نظرات را جمع می کنید؟ اگر چنین است ، آنها را به صورت برجسته در صفحات محصول خود نمایش دهید (بعداً درباره این مورد).
وقتی صحبت از صفحات محصول به طور کلی باشد ، هرچه اصیل تر باشید ، بهتر خواهید بود. اگر از توضیحات و تصاویر محصول ایجاد شده توسط سازنده استفاده می کنید ، می توانید شرط ببندید که برخی از رقبای شما از همان موارد استفاده می کنند. استفاده از تصاویر و متون اصلی به شما در رتبه بندی بهتر کمک می کند ، اما همچنین می تواند اعتماد به نفس خود را ایجاد کند: خریداران می دانند شما "به زبان آنها صحبت می کنید" و در واقع از محصولاتی که می فروشید استفاده کرده اید.