5 راه برای ایجاد اعتماد به فروشگاه آنلاین خود (بخش دوم)
محتوا
ایجاد محتوا ابزاری قدرتمند برای تجارت شما است (به عنوان مثال فیلم ها ، مقالات وبلاگ ، راهنماها). نه تنها می توانید با رتبه بندی بسیار زیاد در موتورهای جستجو ، ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید ، بلکه می توانید سئو کل وب سایت خود را با ایجاد محتوای با کیفیت بالا بهبود بخشید. به همین جا ختم نمی شود
ایجاد محتوای با کیفیت بالا همچنین به خوانندگان می گوید که شما نسبت به این موضوع اشتیاق دارید. شما به خوانندگان خود می گویید که کتابهای طنز را به طرفداران نمی فروشید ، زیرا آنها یک بازار بزرگ هستند و کتابهای طنز هم اکنون "در" هستند. شما کتابهای طنز می فروشید زیرا از هنر تاد مک فارلین قدردانی می کنید و به دلیل اسپایدرمن همیشه می تواند شما را بخنداند.
به عبارت دیگر ، ایجاد محتوا به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک هوادار واقعی ، یک متخصص و یک مقام در آن طاقچه خاص مستقر کنید. با قرار دادن خود در وسط جامعه طاقچه خود و تأمین ارزش برای آنها ، خود را یکی از آنها می کنید. اگر شما یکی از آنها هستید ، آنها می توانند به شما اعتماد کنند.
اگر به اندازه کافی محتوای خود را ایجاد می کنید ، باید یک خبرنامه را شروع کنید. این همچنین یک راه عالی برای ایجاد وفاداری است.
علاوه بر ایجاد مقالات و فیلم های وبلاگ ، شما باید روی محتوای وب سایت واقعی خود نیز تمرکز کنید. ما قبلاً روی تصاویر ، متون و صفحات محصول لمس کردیم. به خاطر داشته باشید که بقیه سایت شما باید همان "قوانین" را در مورد لمس مخاطبان هدف خود دنبال کند.
به عنوان مثال ، صفحه "درباره ما" را ایجاد یا گسترش دهید. ایجاد صفحه "درباره ما" یک کار ساده اما مهم است. اگر فروشگاه شما برای بازدید کننده شما جدید است ، ممکن است تعجب کنید که می دانید برخی از افراد در واقع از این صفحه بازدید می کنند. این به خریداران بینش می دهد که شما چه کسی هستید.
این مکان عالی برای خلاقیت است. البته ، شما باید صداقت باشید ، اما اینجاست که داستان سرایی بازی می شود. چرا دنده صوتی می فروشید؟ آیا دلیل این است که پدر شما مهندس صدا بوده است؟ آیا از هر ژانر موسیقی قدردانی می کنید؟ آن داستان را بگویید. این می تواند تلاشگر باشد.
در پایان روز ، کاری که انجام می دهید چهره این شرکت است و به بازدید کنندگان کمک می کند تا اعتماد بیشتری به شرکت شما داشته باشند.
حتی اگر می دانید که بازدید کنندگان فروشگاه واقعاً از این صفحه بازدید نمی کنند ، می تواند یک کار خوب در ساختن نام تجاری شما باشد ، که می تواند به سایر عناصر شغلی شما ، از جمله بازاریابی شما منجر شود.
اشتراک گذاری نظرات مشتری
قبلاً در مورد این موضوع لمس کردیم. نمایش بررسی محصولات در صفحات محصول شما قطعاً می تواند اعتماد ایجاد کند. با این حال ، بررسی ها فراتر از صفحات محصول هستند.
به طور واضح ، در دنیای تجارت الکترونیک ، اکثر افراد بررسی های مشتری را به دو دسته تقسیم می کنند: بررسی محصولات و بررسی های فروشگاه (بعضی افراد شامل بررسی های محلی به عنوان دسته سوم هستند ، اما اجازه دهید در حال حاضر روی دو دسته اول متمرکز شویم).
بررسیها به بازدید کنندگان کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را با برند شما ایجاد کنند اگر مردم نمی توانند از سایت شما اعتماد به نفس بگیرند ، ممکن است خیلی خوب به Google مراجعه کنند و نظرات خود را برای برند شما جستجو کنند. به آنها دلیلی برای ترک سایت خود (حتی اگر به دنبال بازخورد در نام تجاری خود باشید) به آنها دلیل نکنید. این بررسی ها باید جلو و محور باشد ، مستقیماً در سایت شما قابل دسترسی باشد.
بررسی های فروشگاه و بررسی محصولات به شما کمک می کند به راههایی اعتماد کنید که حتی تاکنون فکر نکرده اید به آنها اعتماد کنید. اگر Google Ads (از جمله Google Shopping) را اجرا کنید یا صفحات محصول شما به صورت ارگانیک در Google رتبه بندی شود ، اولین تصور مردم از شما ممکن است به خوبی از آن دسته از ستاره های رتبه بندی شده در Google SERPs ناشی شود ، و این اتفاق می افتد قبل از اینکه حتی روی تبلیغ شما کلیک کنند .
حقیقت این است که ما در عصری زندگی می کنیم که مصرف کنندگان نسبت به گذشته نسبت به شرکت ها بدبین تر باشند. آنها همچنین از همیشه آگاه تر هستند. صاحبان مغازه باید اجازه دهند که مشتریان گذشته خود به آنها اعتبار بدهند.
در یک نظرسنجی از 1000 خریدار انگلستان ، از سه گروه سنی در مورد آنچه که یک وب سایت را قابل اعتماد می داند پرسیده شد:
همانطور که مشاهده می کنید ، بیشترین گروه پس انداز تجارت الکترونیکی (افراد 18 تا 29 ساله) بررسی های مشتری را قویترین شاخص اعتماد می دانند.
شایان ذکر است که بررسیهای مشتری می تواند قدرت SEO را نیز به شما بخشد. وقتی داوران بازخورد خود را ترک می کنند ، در اصل هستند ، محتوای بسته بندی شده با کلمات کلیدی را به وب سایت شما اضافه می کنند (Google عاشق محتوای تازه است).
یک نکته آخر در مورد بررسی مشتری: همچنین مهم است که شما به عنوان صاحب مغازه ، به بازخورد خود ، به ویژه بازخورد منفی پاسخ دهید. به یاد داشته باشید ، برخی از خریداران عمدا بررسی های منفی را جستجو می کنند تا به آنها در محاسبه سناریوهای بدترین مورد برای خرید یک محصول خاص کمک کنند. دیدن اینکه به شکایت حرفه ای رسیدگی می کنید ، فقط باعث می شود کارهای خوبی برای شهرت شما انجام شود.
نکته: شفافیت
نکته آخر قرار است یک نکته برتر در نظر گرفته شود. چرا؟ زیرا نوعی مبهم است. شفافیت بیشتر یک مفهوم است تا یک عمل. به این معنا ، شبیه اعتماد است. دلیل ایجاد شفافیت این است که این موضوع اساسی در پشت همه نکاتی است که در بالا ذکر شد (به استثناء پاسخگویی به موبایل).
ایده اینجاست که می خواهید به کاربران نشان دهید که هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارند. این موضوع به عکس ، متن و زمان تحویل کاهش می یابد یا اینکه می دانید کارمندان شما چه کسانی هستند و انگیزه های شما برای شروع این کار چیست.
این مفهوم شفافیت باید همیشه در ذهن شما نگه داشته شود. نه ، لازم نیست که دستور پنهانی سالسای معروف خود را بدهید ، اما اضافه کردن یک تماس شخصی به فروشگاه شما می تواند در ایجاد اعتماد بسیار پیش برود.
نتیجه
در پایان روز ، کارهای کوچک بسیاری وجود دارد که می توانید برای بازدید اعتماد بازدید کنندگان سایت خود انجام دهید. نکته اصلی این است که از یک دیدگاه عینی به سایت خود نگاهی بیندازید (ممکن است واقعاً از طرف شخص دیگری وارد شود) و از خود بپرسید که آیا آنجا می خرید؟ کمترین جزئیات می تواند تاثیری در درک افراد از شرکت شما داشته باشد. در یک زمان با یک چیز کوچک شروع کنید و باید در هر زمان صعودی را در تبدیل های خود ببینید!