سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه راه اندازی یک کتابفروشی آنلاین

اجرای کتابفروشی آنلاین خود سرگرم کننده و سودآور است. شما فرصتی برای شروع یک تجارت کم ریسک و جلوگیری از هزینه های بالای اجاره فروشگاه ها دارید. می توانید با خرید پول جهانی ، کتاب ، سی دی ، دی وی دی و فیلم های آموزشی را به خریداران جهانی بفروشید. اگر شروع به استفاده از کفش فروشی می کنید ، محصولات خود را مانند بازارها در آمازون لیست کنید و مشاهده کنید چه چیزی می فروشد و چه نمی کند. وقتی تجربه کافی کسب کردید ، زمان آن رسیده است که اشتیاق خود را به معیشت تبدیل کنید. برای شروع یک کتابفروشی آنلاین این مراحل را دنبال کنید:


1. تحقیق خود را انجام دهید

بازارهای خرده فروشی در منطقه شما ، به خصوص فروشندگان کتاب را مطالعه کنید. در مورد کتابفروشی های موجود از طریق اینترنت تحقیقاتی انجام دهید و مشخص کنید که آیا محیط مناسب ایده شما خواهد بود یا خیر. همچنین سعی کنید کشف کنید که طاقچه های ناشناخته چیست. میزبانی و برنامه دامنه خود را عاقلانه تصمیم بگیرید. شما می توانید هر دو سرویس را از گاددی یا هر ارائه دهنده خدمات دیگری که مناسب شما باشد ، خریداری کنید. مرحله بعدی توسعه وب سایت است. برای این کار باید به فکر استخدام یک طراح وب از مکانهایی مانند Elance و Odesk باشید. در ابتدا چند کتاب می فروشید؟ این بستگی به آرایش سهام شما دارد. شما ممکن است با حداقل 500 مورد شروع کنید. اما اگر می خواهید فروش بهتری داشته باشید ، حداقل به 2500 کتاب نیاز دارید.

2. تهیه یک برنامه کاری

یک طرح تجاری مجموعه ای از اسناد رسمی است که سرمایه گذاری پیشنهادی شما را توصیف می کند. اهداف ، سرمایه گذاری ها و برنامه های آینده شما برای کتابفروشی را بیان می کند. پس از آماده شدن وب سایت ، برنامه تجاری خود را در درجه اول به وام دهندگان اختصاص دهید. مؤلفه های مهمی که وب سایت شما باید داشته باشد عبارتند از:

خلاصه عملکرد خوب

مروری بر کتابها

مخاطبان شما چه کسانی هستند؛ برای ایجاد تنوع ، می توانید بخشهای مختلف فروشگاه اینترنتی خود را به سوله های مختلف برای آقایان ، زنان و کودکان اختصاص دهید

یک آرم جذاب و حرفه ای در بالای صفحه اصلی

3. درج توضیحات و به روزرسانی صفحه اصلی

مطالب مناسب را در مورد کتابها و سایر مطالب خود وارد کنید. به مخاطبان خود اطلاع دهید که با توصیفات خود چقدر موفق هستید. همچنین باید تصاویر کتابهایی را با توضیحات مربوطه ، نام نویسندگان ، تاریخ انتشار و قیمت لیست درج کنید. صفحه اصلی شما تعدادی از فروش مستقیم ایجاد می کند؛ تبلیغ طبقه بندی شده بر روی آن بیان می کند که شما کتاب های استفاده شده را خریداری می کنید. کالاهایی را که می خواهید بفروشید لیست کنید و مطمئن شوید که صفحه اصلی شما تمام اطلاعات لازم را که ارزش افزوده به فروشگاه شما دارد ، دارد.

4- بازاریابی جامد

این بخش سخت و در عین حال مهم در تجارت شما است. بازاریابی وب سایت با استفاده از رسانه های اجتماعی قابل انجام است. برنامه بازاریابی شما باید نشان دهد که شما بازار هدف را تحلیل کرده اید و الزامات خریداران را درک کرده اید. برای به دست آوردن رتبه جستجو بهتر ، از خدمات یک متخصص SEO جستجو کنید. از اسناد مالی غافل نشوید ، زیرا وام دهندگان ابتدا به این بخش نگاه می کنند.

5- روش های پرداخت چندگانه

پی پال یک روش قابل اعتماد و ساده ترین پرداخت است ، اما چندین کشور وجود دارند که توسط پی پال پشتیبانی نمی شوند. این بدان معناست که شما باید خریداران خود را با گزینه های پرداخت جایگزین مانند Payoneer ، Moneybookers ، MasterCard و Visa تسهیل کنید.

6. Google Maps را به فروشگاه خود اضافه کنید

به مشتریان اجازه دهید از طریق فیزیکی Google از وجود بدنی شما اطلاع داشته باشند. جزئیات ارتباط کامل و صحیح (مانند شماره تماس ، و آدرس ایمیل) را برای ارتقاء خدمات مشتری اضافه کنید. نکته دیگر باید به خاطر داشته باشید اینست که شما باید طی 24 ساعت کار به سؤالات خریداران پاسخ دهید.

7. الهام بگیرید

از وب سایتهای زیر الهام بگیرید.

انجمن کتابفروشان آمریکا

انجمن فروشندگان کتاب Antiquarian کارولینای جنوبی

انجمن کتابفروشی های Antiquarian America

انجمن فروشندگان کتاب استرالیا

انجمن فروشندگان مستقل آنلاین

اتحادیه بین المللی فروشندگان آنتی کواری

انجمن صنفی کتابفروشان لاس وگاس