سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ایجاد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی سودآور (بخش اول)

ما همه چیز را از قوانین و ظرافت ها ، نحوه چگونگی تولید محصول ، حتی به شما ارائه یک الگوی راه اندازی رایگان برای تجزیه و تحلیل رقابتی در صنعت شما پوشانده ایم.


طبق فصل ، نحوه تهیه ما در طی مراحل برنامه ریزی آورده شده است:


در فصل 1 یاد گرفتیم که چگونه تصمیم بگیریم چه چیزی را بفروشیم.

در فصل 2 ، ما به شما کمک کردیم که بتوانید واقعاً آن را بفروشید.

در فصل 3 با افراد دیگری که اقدام به فروش آن می کنند ، آشنا شده اید (و کسانی که قبلاً آن را خریداری می کنند).

در فصل 4 ، شما یاد گرفتید که چگونه نزدیکترین رقبا را انجام می دهند.

در فصل 5 ، شما دوبار بررسی کردید تا مطمئن شوید که هیچ قانونی را نقض نمی کنید.

در فصل ششم ، بازار خود (و تمایز دهنده های خود) را مشخص کردید.

در فصل 7 ، شما یاد گرفتید که چگونه محصول خود را تهیه می کنید.

در فصل 8 ، شما یاد گرفتید که هنگام انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیکی برای تجارت آنلاین خود ، باید چه چیزی بدانید.

این ما را به فصل 9 می آورد - جایی که شما می آموزید که چگونه یک فروشگاه آنلاین سودآور ایجاد کنید ، راه اندازی کنید و راه اندازی کنید.

راه اندازی فروشگاه آنلاین شما

اکنون که یک سکوی را انتخاب کرده اید ، متعهد به یک محصول هستید و در برنده شدن از مخاطبان هدف کار کرده اید ، می توانیم روی نکات اساسی برای ایجاد و راه‌اندازی فروشگاه شما متمرکز شویم.


در حالی که می توانید چند ساعتی وب سایت را با هم شلاق بزنید ، به اینترنت بروید و فقط صبر کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد - تمام آنچه در پایان خواهید دید تعداد معدود بازدید کننده و یک حساب بانکی خالی برای نشان دادن آن است.


با ایجاد یک رویکرد سازمان یافته برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود ، فروشگاه خود را برای موفقیت طولانی مدت و مقیاس پذیر تنظیم می کنید.


1. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما حرفه ای به نظر می رسد.

اگر می خواهید یک تجارت آنلاین مناسب داشته باشید ، از ابتدا باید روی کیفیت تمرکز کنید.


شما باید فروشگاهی بسازید که حرفه ای به نظر برسد ، مشتری هدف شما را به خود جلب کند و تماس های صحیحی برای کمک به شما در تبدیل سایت هنگام بازدید شما دارد.


این سه مرحله بعدی قصد دارد تا طرح اولیه را به شما نشان دهد تا اطمینان حاصل کنید که موارد مناسبی را برای اجرای یک فروشگاه آنلاین موفق بدست آورده اید.

در هنگام ساخت فروشگاه آنلاین خود ، خطوط "طراحی" و "عملکرد" ??بسیار ساده است.


نه اینکه بگوییم طراحی مهم نیست - یک طراحی جذاب وب سایت می تواند قطعاً فروش آنلاین را هدایت کند. اما ، طراحی شما از آنچه می خواهید بفروشید فراتر نیست.

خریداران آنلاین تصمیم خواهند گرفت که اعتماد کنند و می خواهند از حدود سه تا پنج ثانیه از وب سایت شما خریداری کنند.


این بدان معناست که شما باید یک وب سایت ساده ، قابل اعتماد و با کاربرد آسان داشته باشید.


آنچه شما می فروشید و مشتری برای یافتن آن نیاز به کجا دارد باید کاملاً واضح باشد. در برابر اصرار به بارگیری وب سایت خود با بسیاری از دکمه های تماس ، اقدام یا دسته بندی تصاویر ، در حالی که مردم دچار ناراحتی می شوند یا صبر از دست می دهند ، منتظر بارگذاری همه چیز هستند.


ورزش Marucci یک نمونه عالی از طراحی تمیز و تمرکز است. محصول بی نظیر آنها از هر نظر جلو و مرکز است.

ساختن طرح خود در پایه مناسب اولین قدم است.


هنوز درباره رنگ ها و آرم ها نگران نباشید. با انتخاب یک الگوی طراحی که واقعاً محصولات یا خدمات شما را نشان می دهد ، شروع کنید.

دوم اینکه ، در هنگام انتخاب یک الگوی طراحی ، مطمئن شوید که منوی ناوبری روشن است و باعث برتری مشتریان نمی شود.


با داشتن یک ناوبری واضح قادر خواهید بود محصولات مختلفی را ارائه کرده و اطمینان حاصل کنید که مشتریان می دانند که در داخل فروشگاه شما قرار دارند و هرگز گم نمی شوند.

با این حال ، اگر بیش از حد بسیاری از محصولات یا بیش از نه دسته اصلی دارید ، در مورد تلفیق آنها به بهترین شکل ممکن فکر کنید. همچنین ممکن است انتخاب الگویی را انتخاب کنید که ناوبری در سمت چپ یا راست آن اجرا شود.


شما نمی خواهید خریداران را مجبور کنید که از صفحه پایین پیمایش کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند. مشتریان بالقوه می توانند در هنگام ورود تقریباً تمام قسمت های مربوط و قانع کننده سایت شما را ببینند.


با این وجود بهترین ها ، اگر دسته بندی زیادی دارید ، می توانید از طراحی صفحه اصلی خود استفاده کنید تا مشتریان بتوانند سفر خرید خود را انتخاب کنند.

بدون تجربه - در صورتی که به مشتریان خود تجربه عالی موبایل و فرآیند پرداخت سریع را ارائه ندهید ، بدون شک - فروش خود را از دست خواهید داد.


پس از تنظیم طراحی شما ، هنوز چند عنصر مورد نیاز برای قرار دادن وجود دارد تا مطمئن شوید فروشگاه شما آماده پذیرش سفارشات است.


مراحل زیر برای کمک به راه اندازی فروشگاه خود و تنظیم شما برای موفقیت طولانی مدت ضروری است.

2. دروازه پرداخت را انتخاب کنید.

برای پرداخت هزینه ، باید آماده پذیرش پرداخت باشید. ممکن است آشکار باشد ، اما برای اداره یک تجارت موفق کاملاً ضروری است.


دروازه پرداخت نحوه جمع آوری پول از مشتریان است. به طور معمول ، پلت فرم تجارت الکترونیکی شما توصیه می کند که کدام دروازه کار با سیستم آنها شرط بندی کند.


BigCommerce از بیش از 60 دروازه پرداخت مختلف پشتیبانی می کند و از گزینه های یک کلیک ، کیف پول دیجیتالی مانند Apple Pay و PayPal One-Touch برخوردار است.


هنگامی که لیستی از گزینه ها را انتخاب کردید ، باید یک تصویر کاملی از نحوه عملکرد و تأثیر آن در خط انتهایی خود بگیرید.

شما همچنین می خواهید یک دروازه پرداخت را انتخاب کنید که می تواند با تجارت شما رشد کند. قبل از ورود به سیستم ، سؤالات زیر را درباره هر راه حل پرداخت بپرسید:


آیا هزینه های راه اندازی وجود دارد؟

آیا هزینه های ماهانه و / یا معامله وجود دارد؟

آیا هزینه مجازات وجود دارد؟ اگر چنین است ، چه چیزی آنها را تحریک می کند؟

آیا حداقل تراز مورد نیاز وجود دارد؟

در مورد تأخیر در نقل و انتقالات چطور؟

هنگامی که من به چه کسی نیاز دارم به کمک یا پشتیبانی نیاز دارم؟ چگونه با آنها تماس بگیرم؟ چه ساعتی در دسترس هستند؟

سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند BigCommerce می توانند به شما در رسیدن به کمترین نرخ ممکن کمک کنند. به عنوان مثال ، نرخ پیشنهادی به یک مشتری BigCommerce که از PayPal طراحی شده توسط Braintree استفاده می کند پایین ترین نرخ ممکن در آنجا است. تحقیق کنید جلو بروید ما صبر می کنیم