نحوه ایجاد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی سود آور (بخش دوم)
3. ادغام حمل و نقل را تنظیم کنید.
این مرحله می تواند برای کسی که فقط یک فروشگاه اینترنتی را شروع می کند کمی احساس ناراحتی کند.
راز موفقیت این است که اطمینان حاصل کنید که همه این عوامل در کنار هم کار می کنند. خوشبختانه ، ما بهترین روشهای خوب و واقعی را برای جلب ذهن شما و افزایش فروش خود داریم.
حمل و نقل یک پیشنهاد مهم برای فروشگاه شما است. این قدرت برای جذب مشتری دارد ، اما همچنین می تواند مشتریان را به سمت خود سوق دهد.
بنابراین اگر تازه وارد فروش آنلاین هستید ، در مورد شروع کوچک فکر کنید.
در هنگام شروع حمل و نقل آنلاین ، نکاتی برای یادآوری دو نکته وجود دارد.
با تحقیق در مورد رقابت خود شروع کنید. شما ممکن است از بینشهای بسیار خوبی درمورد آنچه استفاده می کند و آنچه در گروه شما نیست استفاده کنید.
خط مشی حمل و نقل خود را خیلی ساده بیان کنید. با این کار از سردرگمی یا غافلگیری جلوگیری می کنید و احتمال اینکه مشتری بالقوه شما از خرید خود پیگیری کند ، احتمال بروز آن بیشتر خواهد شد.
سرانجام ، چندین گزینه حمل و نقل را بر اساس سرعت یا حامل های مختلف ارائه دهید. هر چه سریعتر یک خریدار محصول خود را بدست آورد می تواند به همان میزان که هزینه حمل را پرداخت می کند ، مهم باشد.
حال اگر می توانید حمل و نقل رایگان روی محصولات خود ارائه دهید ، این کار را انجام دهید! از نوامبر سال 2018 ، هزینه های بالای حمل و نقل دلیل شماره یک رها کردن سبد خرید است.
جایزه اضافه شده: شما در واقع می توانید مقدار سفارش خود را با حمل و نقل رایگان یا با ارائه حمل و نقل رایگان با حداقل مقدار سفارش افزایش دهید.
گرفتن چیزی به صورت رایگان تأثیر زیادی در روانشناسی خرید دارد. همچنین ، اگر می توانید BOPIS را تهیه کنید - خرید آنلاین ، خرید در فروشگاه - به عنوان یک گزینه ، شما باید. این کار برای همه درگیران راحت تر است ، به علاوه مشتری مجبور نیست هزینه حمل و نقل را بپردازد. در مورد یک وضعیت برد-برد صحبت کنید.
در انتهای بخش ، باید فرایند انجام سفارش خود را برنامه ریزی و سازماندهی کنید.
اگر در حال حاضر محصولات شما در سراسر میز قهوه شما پخش می شوند ، باید کار کنید. حتی اگر شما فقط چند مورد داشته باشید ، باید برای تهیه روشی برای آنچه اتفاق می افتد هنگام سفارش انجام دهید.
در مورد آنچه باید از خود بپرسید در اینجا آمده است:
چگونه از سفارش جدید مطلع می شوید؟
چگونه فاکتور چاپ می کنید؟ شما چگونه می توانید برگه بسته بندی را چاپ کنید؟
به چه مواد بسته بندی نیاز دارید؟
اطلاعات مربوط به محصول موجود در جعبه چیست؟ جهت مونتاژ یا استفاده ، باتری یا قطعات اضافی؟ ممکن است یک یادداشت تشکر یا کوپن؟ گزینه های بی پایان است.
به نظر شما هنگام باز کردن جعبه چه ارائه ای دارد؟ آیا ظاهر و ظاهر بسته بندی شما نشانگر برند شما است؟
چگونه کالاهایی را که نیاز به حمل و نقل دارند سازماندهی می کنید؟ آیا آنها در سطل ، یخچال ، اتاق یا انبار هستند؟ آیا می توانید محل محصول را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید تا با رویکرد ساده تر روی فاکتور چاپ شود؟
اگر وقت خود را برای برنامه ریزی این فرآیند صرف نکنید ، ممکن است مشتریان شما سفارشات خود را به موقع دریافت نکنند ، و این باعث می شود تا احساس بدی برای شما ایجاد شود.
شما قبلاً یک مرورگر را به یک خریدار تبدیل کرده اید ، بنابراین هر کاری را می توانید انجام دهید تا آنها را خوشحال کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردید.
دقیقاً مثل جوانمردی مرده نیست - برای وفاداری مشتریان نیز نمی جنگید. شما باید به طور مداوم یک تجربه مشتری پیشرو را ارائه دهید. در مورد آن فکر کنید - شما نمی خواهید کمتر از 100 of از تلاش های خود را به کسی که به شما اهمیت می دهد ، درست است؟
4- مالیات ها را به درستی تنظیم کنید.
وقتی صدای کلمه "مالیات" را می شنوم ، آن را قبول می کنم. اما واقعیت این است که تنظیم صحیح مالیات از ابتدا ، یک تعویض بازی برای تجارت شما است.
خوشبختانه ، ما در حال حاضر در مورد مالیات برای تجارت شما صحبت می کنیم ، نه مالیات بر فروش محلی. بنابراین این مرحله بسیار کوتاه و شیرین است - تنها کاری که باید انجام دهید صحبت با یک متخصص مالیاتی است.
این لزوماً نباید یک حسابدار یا CPA باشد - بلکه می تواند یک کنترل کننده ایالتی یا یک مقام دیگر در مورد مالیات های منطقه شما باشد.
آنها به شما کمک می کنند کارهایی مانند دستیابی به شناسه مالیاتی خود داشته باشید و کلاس های مالیاتی منطقه ، نرخ ها و ساختار آن را بشناسید. همه اینها می تواند از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد.
به من اعتماد کنید ، در طولانی مدت با مشاوره یک متخصص حرفه ای ، در هزینه و سردرد صرفه جویی خواهید کرد.
5. یک نام دامنه عالی انتخاب کنید.
به همان اندازه سرگرم کننده و چالش برانگیز - انتخاب نام دامنه برای وب سایت شما بسیار مهم است. آدرس وب شما باید با مارک شما صحبت کند و به عنوان یک ابزار مهم بازاریابی خدمت کند.
نام دامنه شما راهی خواهد بود که مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند و دوباره به خرید بیشتر بپردازند. بنابراین آن را ساده نگه دارید. در برابر اصرار برای املاء دشوار یا کلمات اختصاری ناشناخته مقاومت کنید.
انتخاب دامنه معتبر باعث ایجاد اعتماد به نفس در مشتریان و ایجاد وفاداری مشتری می شود ، بنابراین وقت خود را در نظر بگیرید.
6. برای اندازه گیری موفقیت خود ، آنالیز را تنظیم کنید.
برای رشد شغل خود به داده و معیار نیاز دارید.
ما اخیراً 55 معیار تجارت الکترونیکی را که باید ردیابی کنید برجسته کردیم. برای شروع کار از صفحه گسترده این صفحه را بارگیری کنید.
برای شروع ، تجزیه و تحلیل درون فروشگاهی سیستم عامل خود را بررسی کنید.
حداقل ، پلتفرم شما باید در معیارهای اساسی مانند:
بازدید کنندگان بی نظیر ،
نرخ تبدیل،
محبوب ترین محصولات ، و
درآمد متوسط ??برای هر مشتری.
همچنین به گزینه های پلتفرم مانند جستجوی سایت درون فروشگاهی نگاهی بیندازید که می تواند بینش های ارزشمندی را در مورد آنچه مشتری های شما به دنبال آن هستند فراهم کند.
کاملاً بی خطر است که بگوییم مهم نیست که روی چه سکویی قرار دارید ، باید از Google Analytics برای تجارت آنلاین خود استفاده کنید.
این به شما کمک می کند تا آنچه را که غول جستجو در داخل و خارج از فروشگاه شما اتفاق می افتد درک کنید. Google Analytics می تواند بینش های زیر را برای کمک به شما در گسترش و پیشرفت کسب و کارتان به شما ارائه دهد:
با مخاطبان مورد نظر خود آشنا شوید ،
پیگیری کنید که خریداران از کجا می آیند ، به کجا می روند و به کجا می روند ،
نحوه تعامل بازدید کنندگان خود با فروشگاه شما ، و
توانایی حاشیه نویسی از تلاشهای شما.
آخرین مورد علاقه های شخصی من است. شما می توانید اقدامات یا رویدادهای مهم را در جدول زمانی خود ، مانند اضافه کردن محصولات جدید یا فروش ، برچسب گذاری کنید ، بنابراین می توانید تأثیر آنها را روی فروشگاه خود مشاهده کنید.
تجزیه و تحلیل به طور کلی عنصر اصلی در کمک به شما در عمل به حقایق است نه فرضیات در مورد مشتریان و شغل خود.
شما آماده راه اندازی هستید
مقابله با این مناطق کلیدی - قابلیت های سایت ، اصول کسب و کار و تجزیه و تحلیل - و پایه های محکمی را که برای ساخت فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید ایجاد خواهید کرد.
اکنون ، باید نحوه رانندگی ترافیک به فروشگاه اینترنتی خود را مطالعه کنید.