سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش اینرنتی را با این روش ها افزایش دهید/ سری اول

 

 

 

 

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی مشاغل بی شماری است ، بطور یکسان و بزرگ. این که آیا شما یک تجارت خرده فروشی مادر و پاپ را اداره می کنید یا برای یک غول گسترده تجارت الکترونیکی مانند آمازون کار می کنید ، افزایش فروش از طریق کانال های آنلاین کمی شبیه به اعتصاب بولینگ است - به نظر می رسد بسیار ساده تر از آنچه در واقع است.

فروش را به صورت آنلاین افزایش دهید

 

خوشبختانه ده ها روش برای فروش بیشتر آنلاین وجود دارد که بسیاری از آنها بلافاصله می توانید آنها را پیاده سازی کنید. برخی از این نکات بر استراتژی های خاصی که می توانید پیاده سازی کنید متمرکز شده اند ، در حالی که برخی دیگر عمومی تر هستند. در این پست ، ما به دنبال 25 استراتژی چنین خواهیم بود ، بنابراین شما کالاهای بدنی را بفروشید یا یک شغل مبتنی بر خدمات را اداره می کنید ، در اینجا 25 تکنیک عملی که می توانید برای افزایش عملکرد فروش آنلاین استفاده کنید ، آورده شده است.

 

برای فروش آنلاین بیشتر از گذشته آماده هستید؟ راهنمای رایگان ما برای خرید گوگل را بارگیری کنید و از امروز مشتریان جدید را بدست آورید

1. در فروش خود صادق باشید

 

این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما برای من شگفت آور است که چگونه بسیاری از سایت ها چک هایی می نویسند که محصولات آنها نمی توانند پول نقد داشته باشند. صداقت نه تنها در کپی شما برای شهرت کسب و کار شما بسیار مهم است ، بلکه باعث تقویت و اعتماد به برند شما نیز می شود. ادعاهایی را که نمی توانید اثبات کنید ، استفاده نکنید و از استفاده بیش از حد ملایم استفاده نکنید - مصرف کنندگان امروزه نسبت به بازاریابی BS     حساس هستند ، بنابراین صادقانه ، سر راست و قابل دسترسی باشید و در همه نسخه های فروش خود ، از صفحه اصلی خود تا تبلیغات ایمیل خود استفاده کنیاین آگهی PETA به دلیل ایجاد ادعاهای غیرقابل اثبات ، در سال 2013 توسط سازمان تبلیغات استاندارد در بیلبورد در ایالات متحده کشیده شد.

 

این اصل همچنین در مورد چگونگی جایگاه خود به عنوان یک تجارت صدق می کند. آیا تابحال به سایتی مراجعه کرده اید که ظاهراً توسط یک یا دو نفر اداره می شود ، اما کپی ویژگی هایی دارد که بهتر باشد برای یک شرکت شرکتی چند ملیتی مناسب تر باشد؟ این رویکرد نه تنها شما را احمق جلوه می دهد بلکه به اعتبار برند شما نیز آسیب می رساند. اگر یک شرکت کوچک هستید ، به آن افتخار کنید و از آن مواظب باشید - بسیاری از مصرف کنندگان دقیقاً به دلیل خدمات شخصی تر و شخصی تری که ارائه می دهند ، به مشاغل کوچکتر روی می آورند. سعی نکنید چیزی باشید که نیستید.

2. با افزودنیهای تبلیغ بیشتر کلیک کنید

 

اگر به صورت آنلاین کالا می فروشید ، پسوندهای تبلیغاتی بی فایده هستند - این ویژگی (در AdWords و Bing موجود است) به شما امکان می دهد تبلیغ خود را با مکان های بیشتری بزرگتر کنید. و هزینه اضافی هم ندارد! و سرعت کلیک تبلیغ شما را افزایش می دهد! شگفت انگیز است ، درست است؟

. نمایش نامه های مشتریان و سیگنال های اعتماد

 

در محیط رسانه های اجتماعی امروز ، بازخورد مشتری هرگز اهمیت بیشتری نداشته است. خوشبختانه ، این بدان معنی است که مشتریان رضایت شما می توانند یکی از ارزشمندترین اسلحه ها را در اختیار شما قرار دهند - توصیفات.

لژهای از مشتریان رضایت بخش به طرز چشمگیری تأثیرگذارتر از حتی نسخه های فروش بهترین فروش هستند ، بنابراین حتماً توضیحات و بررسی هایی را از مسیحیان نام تجاری هاردکور خود ارائه دهید که در مورد چقدر شگفت انگیز شما هستند. این موارد ممکن است در صفحات محصول شما ، صفحات فرود ، صفحه قیمت گذاری ، حتی صفحه اصلی شما ظاهر شود. برای اطلاعات بیشتر ، پست من را در مورد قدرت توصیفات مشتری بررسی کنید.

 

به همین ترتیب ، گنجاندن سیگنال های اعتماد می تواند یک روش عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد ، زیرا درک مطلوب تری از برند شما در ذهن آینده ایجاد می کند و می تواند به طرز بالقوه ای بر پیش فرض بر تردیدها غلبه کند. اگر کسب و کار شما دارای اعتباربخشی حرفه ای است (حتی یک امر معمول به عنوان صدور گواهینامه Better Business Bureau یا عضویت در اتاق بازرگانی محلی شما) ، این سیگنال های اعتماد را جلوی و مرکز خود در سایت خود قرار دهید. اگر یک لیست چشمگیر از مشتری های رضایت بخش دارید ، اطمینان حاصل کنید که چشم انداز شما از آن آگاهی دارد.

4- احساس اضطراری ایجاد کنید

 

مهم است که صادقانه و شفاف در مورد چه کسی باشید و چه کاری انجام می دهید ، اما هیچ قانونی برای ایجاد احساس فوریت برای ترغیب آینده برای خرید از شما وجود ندارد.

با ایجاد احساس فوریت فروش را به صورت آنلاین افزایش دهید

 

بسیاری از مصرف کنندگان به پیشنهادهایی ویژه با حساسیت به زمان تا محصولات با نسخه محدود ، به انگیزه هایی که احساس فوریت را ایجاد می کنند ، پاسخ مثبت می دهند. اگرچه راه های دستیابی به این هدف به همان اندازه محصولاتی که می توانید بصورت آنلاین خریداری کنید متنوع است ، اما برخی از استراتژی ها ممکن است مؤثرتر از سایرین باشد. به عنوان مثال ، اگر شما یک محصول با نسخه محدود را ایجاد نکردید تا چشم انداز شما را جلب کند ، ممکن است شما به مشتریانی که بلافاصله متعهد به خرید می شوند ، مثل حمل و نقل رایگان یا تخفیف ، انگیزه مالی ارائه دهید.

 

در AdWords ، می توانید از شخصیسازان تبلیغ استفاده کنید تا شمارش معکوس را در یک پیشنهاد فصلی یا فروش زمان محدود نشان دهید:

هر وقت تصمیم به انجام این کار گرفتید ، ایجاد یک احساس فوریت راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین است.

5. ضمانت برگشت پول ضد گلوله را پیشنهاد دهید

 

اغلب اوقات ، یکی از مهمترین عوامل تصمیم مشتری برای عدم خرید چیزی ، گریز از خطر است - میل به جلوگیری از ضرر بالقوه. بیشتر اوقات ، این ریسک درک شده یک ریسک اقتصادی است. چرا کسی باید محصولات شما را خریداری کند؟ اگر کار نکنند ، یا مشتری آنها را دوست نداشته باشد ، چه می کنید؟ حتی خریدهای کوچک می توانند خطر "پشیمانی خریدار" را به همراه داشته باشند ، بنابراین از ابتدا با ارائه ضمانت برگشت پول ضد گلوله ، بر این اعتراض غلبه کنید.

افزایش فروش آنلاین ، تضمین برگشت پول ضد گلوله را ارائه می دهید

 

هرچه ریسک بیشتری نسبت به تصمیم احتمالی حذف کنید ، احتمال خرید آنها از شما بیشتر است ، بنابراین هر چیزی را که می تواند چشم انداز خرید از شما را منع کند ، دور کنید.

6. گزینه های کمتری را پیشنهاد دهید

 

برای بسیاری از مشاغل ، این مفهوم بسیار غیرقابل تصور است. مطمئناً ارائه محصولات بیشتر راهی عالی برای افزایش فروش است! خوب ، نه لزوما. در حقیقت ، در بسیاری از موارد ، تنوع بیشتر انتخاب می تواند منجر به بی احتیاطی بخشی از آینده شود ، که به نوبه خود منجر به از دست رفتن فروش می شود.

 

اگر طیف گسترده ای از محصولات را دارید ، ساختار صفحات سایت یا محصولات خود را به گونه ای در نظر بگیرید که بازدید کنندگان را تا حد امکان انتخاب کنید. این امر باعث می شود بازدیدکننده از دست ده‌ها محصول مختلف غافل شود. این امر می تواند با قرار دادن محصولات شما به دسته های باریک و محدود انجام شود (جایزه ای اضافی که به بازدید کنندگان سهولت بیشتری می دهند تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن می گردند) پیدا کنند ، یا می توانید تأکید بیشتری روی کمتر محصولات شخصی کنید. در هر صورت ، به یاد داشته باشید که هرچه انتخاب بیشتری را ارائه دهید ، مشتری احتمال گزاف گویی و رفتن به جای دیگر را دارد.

ادامه ی این مطلب را در پست های بعدی قرار داده ایم. ما را همراهی کنید.