آیا پردرآمدترین مشاغل اینترنتی را می شناسید؟/ سری اول
داشتن و نگهداری از یک تجارت آنلاین به کارآفرینان این امکان را می دهد که از هر جای دنیا درآمد کسب کنند. این ایده از هر زمان دیگری جذاب و ممکن است ، اما بسیاری از کارآفرینان نمی دانند از کجا شروع کنند. مهمترین قدم برای شروع یک تجارت آنلاین سودآور ، یافتن یک ایده تجاری است که با مهارت ها و نقاط قوت شما مطابقت داشته باشد.
این که آیا شما به دنبال کارآفرینی تمام وقت یا صرفاً برای شروع یک تجارت پاره وقت برای درآمد منفعل هستید ، محصول یا خدمات شما باید یک نیاز مصرف کننده خاص را برآورده کند. ما مجموعه ای از مشاغل سودآور مبتنی بر نیاز و با حداقل هزینه راه اندازی را گردآوری کرده ایم که می توانید در اسرع وقت شروع کنید.
- مشاور سئو
اگر بلای جان و موتورهای موتورهای جستجو را می شناسید و در سیستم عامل هایی مانند Google Ads و Google Analytics مهارت های فنی دارید ، تبدیل شدن به یک مشاور SEO می توانید گزینه ای پرسود برای شما باشد. بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک متوجه نیستند که چه مقدار از بهینه سازی موتور جستجو تأثیر می تواند بر تجارت خود بگذارد. کسب و کار مشاوره آنلاین خود را با آموزش آن دسته از صاحبان مشاغل با استفاده از توان سئو شروع کنید تا به دگرگونی وب سایتهای خود و افزایش نرخ تبدیل آنها کمک کنند.
شما می توانید از مهارت های بازاریابی خود برای نشان دادن مزایای استفاده از داده های تحلیلی ، کلمات کلیدی استراتژیک و ساختار محتوا برای صاحبان مشاغل استفاده کنید تا بتوانید ترافیک وب ارگانیک بیشتری کسب کنید. اگر با سئو ناآشنا نیستید و می خواهید مهارت های بازاریابی دیجیتالی خود را کم رنگ تر کنید ، می توانید به راهنمای مبتدی سئو برای Moz مراجعه کنید.
به خاطر داشته باشید که الگوریتم های Google همیشه در حال تغییر هستند ، بنابراین شما نیاز به ادامه تحصیل در مورد SEO دارید تا در این زمینه مرتبط و موفق باشید.
2. مشاور مشاغل کوچک
اگر تجربیات و دانش تجاری زیادی دارید ، چرا نباید شغلی ایجاد کنید که به کارآفرینان مشتاق کمک کند تا موفقیت پیدا کنند؟ به عنوان یک مشاور در زمینه تجارت ، می توانید از مهارت های خود برای کمک به صاحبان مشاغل جدید استفاده کنید و به کارآفرینان باتجربه کمک کنید تا تقاضا را حفظ کنند. اگر استراتژی خود را روی جنبه ای جالب از مشاوره تجاری متمرکز کنید ، شانس موفقیت شما بیشتر است.
برای افزودن به اعتبار خود ، نشان دادن تخصص خود و جذب مشتری ، کمک به حضور در جامعه تجارت دیجیتال بسیار مفید است. شما می توانید در مجامع تجاری کوچک مانند business.com مشارکت کنید یا مقالاتی را در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn بنویسید.
3. مشاور رسانه های اجتماعی
شرکت های بزرگتر می توانند یک آژانس یا کارمند تمام وقت برای اداره حساب های رسانه های اجتماعی خود استخدام کنند ، اما مشاغل کوچک غالباً مجبورند بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را اداره کنند. با مسئولیت های بسیاری ، صاحبان مشاغل غالباً بیش از حد شلوغ ، بیش از اندازه تحت تأثیر قرار گرفته اند یا از اهمیت حضور رسانه های اجتماعی برای گذراندن زمان تدوین و اجرای یک استراتژی عالی رسانه های اجتماعی ، کم اهمیت هستند. به عنوان یک مشاور رسانه های اجتماعی ، می توانید به مشاغل کوچک کمک کنید تا بهترین تاکتیک ها ، ارسال برنامه ها و مطالب را برای مخاطبان مورد نظر خود تعیین کنند. با افزایش تعداد پیروان آنها ، مشاغل شما نیز چنین خواهد شد.
فیس بوک و توییتر هنوز هم برترین شبکه های تجاری هستند ، اما مشاغل غالباً تمایل دارند با سیستم عامل های تصویری بیشتری مانند اینستاگرام ، پینترست ، تامبلر و اسنپ چت مبارزه کنند. همه این سیستم عامل ها دارای مخاطبان عظیم مصرف کننده هستند ، اما بسیاری از مشاغل درک نمی کنند که چقدر بزرگ هستند ، چقدر می توانند موثر باشند و چگونه آنها را برای نام تجاری خود کار کنند. اگر پیش زمینه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید و اشتیاق به عکاسی دارید ، تمرکز مشاغل مشاوره خود بر روی یک بستر خاص ، مانند اینستاگرام ، می تواند یک راه عالی برای درآمدزایی باشد در حالی که به سایر مشاغل کمک می کند تا محتوای خود را بهبود بخشند و به اهداف تجاری خود برسند.
4.خرده فروش تجارت الکترونیک بازارچه
مخاطب برای همه چیز وجود دارد ، حتی اگر به اندازه مبلمان عروسک یا غذای سگ ارگانیک خاص باشد. با داشتن یک سایت تجارت الکترونیکی طاقچه ، می توانید به مشتریانی بروید که به دنبال محصولات خاص شما هستند. ایجاد یک تجارت در بازار طاقچه می تواند به شما کمک کند تا خود را از مارک های دیگر متمایز کنید و اعتبار و تخصص خود را بسازید. به رسانه های اجتماعی نگاه کنید یا نیاز مصرف کننده خودتان محصولی را برای فروش در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.
برای کسب و کار تجارت الکترونیکی خود ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک سرویس میزبانی وب با ویژگی سبد خرید یا نرم افزار تجارت الکترونیکی است. برای ساده کردن فرایند حمل و نقل ، می توانید با فروشندگان کار کنید تا کالاها را از طرف خود برای مشتری ارسال کنید. این می تواند میزان موجودی مورد نیاز برای نگه داشتن سایت را کاهش دهد. [مقاله مرتبط را بخوانید: یک راهنمای تجاری کوچک برای حمل و نقل تجارت الکترونیکی]
5- طراح وب یا توسعه دهنده وب
اگر شما یک حرفه ای خلاق و دیجیتالی هستید که در شکل گیری طرح ، موضوع تصویری ، مجموعه فونت و پالت رنگ یک وب سایت رونق دارید ، طراحی وب مستقل ممکن است مسیر خوبی برای شما باشد. اگر تجربه کمی در این زمینه ندارید ، می توانید اصول اولیه طراحی وب را بیاموزید و به ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت ، مانند Adobe XD ، Chrome DevTools و نرم افزار ویرایشگر متن تسلط دهید.
اگر بیشتر علاقه مند به سمت برنامه نویسی ساخت وب سایت ها باشید ، توسعه وب مستقل ممکن است ویلچر شما باشد. اگر از قبل HTML ، CSS یا JavaScript را می شناسید و چشم خوبی برای حل مشکلات با راه حلهای خلاقانه دارید ، می توانید برای ساختن وب سایتهای جذاب و کاربردی آسان برای مشاغل کوچک ، خدماتی را راه اندازی کنید. اگر قبل از شروع حرفه کامل خود می بایست اصول اولیه توسعه وب را بیاموزید ، می توانید یک دوره ساده برای مبتدیان را شروع کنید.
مهارتهای فنی و خلاقانه خود را برای استفاده صحیح از صاحبان مشاغل که می خواهند حضور آنلاین خود را به سطح بعدی برسانند ، به خوبی استفاده کنید. یک سبد جامع ایجاد کنید ، و سپس وب سایت خود را ایجاد کنید تا آن را نشان دهید و یک جریان ثابت از مشتری را جذب کنید.
6. وبلاگ نویس
وبلاگ نویسی ممکن است یک استراتژی تجاری منسوخ به نظر برسد ، زیرا تقریباً همه افراد در حال حاضر یکی از این موارد را دارند ، اما رقابت نباید شما را از شروع این سفر تجاری آنلاین باز دارد. اگر عاشق نوشتن هستید یا اطلاعات مهمی برای اشتراک گذاری دارید ، وبلاگ نویسی ممکن است یک تجارت سودآور برای شما باشد.
شروع یک وبلاگ به عنوان یک تجارت با سازندگان وب سایت هایی مانند Weebly و WordPress بسیار ساده است ، اما کلید موفقیت ثبات و کیفیت است. برای به دست آوردن یک نتیجه ثابت ، شما باید مرتباً مطالب باکیفیت را بنویسید و تولید کنید که ارزش خوانندگان شما را فراهم کند. محتوا که خوانندگان خود را به شما آموزش می دهد ، آنها را آگاه می کند یا آنها را سرگرم می کند ، دلیلی برای پیگیری شما می دهد.
پس از تسلط در ایجاد محتوای مداوم ، می توانید از طریق وبلاگ خود با فروش محصولاتی مانند دوره های آنلاین ، مربیگری دیجیتال ، کتاب های الکترونیکی یا وبینارها درآمد کسب کنید. همچنین می توانید فضای تبلیغاتی یا پست های حمایت مالی را بفروشید. این استراتژی تجاری ممکن است کمی بیشتر وقت و تلاش برای کسب درآمد داشته باشد اما در پایان می تواند بسیار سودآور باشد.
7. دستیار مجازی
آیا مهارت های سازمانی بی عیب و نقشی و توانایی های مدیریت وظیفه دارید؟ شاید وقت آن رسیده است که با تبدیل شدن به یک دستیار مجازی ، این مهارت ها را به خوبی استفاده کنیم. خدمات VA معمولاً از وظایف اصلی اداری مانند وارد کردن داده ، برقراری ترتیب سفر و پاسخ دادن به تماسهای تلفنی تشکیل شده است. تجربه قبلی در این زمینه ایده آل است اما مورد نیاز نیست.
بسترهای نرم افزاری مانند TaskRabbit و Zirtual یافتن شغل را برای متخصصان VA آسان می کند. آنها به شما امکان می دهند یک نمایه آنلاین ایجاد کنید و کارهایی را که می خواهید انجام دهید - مانند تحقیقات داده ، کمک مجازی یا کارهای اساسی - ثبت نام کنید و ساخت مشتری را آغاز کنید.
8. بازاریاب وابسته
اگر دوست دارید نظرات مشتری را در سایتهایی مانند آمازون رها کنید ، ممکن است بخواهید به عنوان منبع درآمد به بازاریابی شرکت های وابسته بپردازید. تبلیغات وردپرس هنوز هم برای بسیاری از شرکتها تولید کننده سرب بزرگی است و بسیاری از مشاغل مایل هستند بخشی از سود خود را با افراد متقاعد کننده ای که محصولاتشان را به عموم مردم تبلیغ می کنند ، به اشتراک بگذارند.
برنامه های وابسته به سطوح مختلف درگیری تقسیم می شوند: بدون دسترسی ، مرتبط و درگیر. بازاریابی وابسته بدون دسترسی یک کمپین اساسی پرداخت به ازای هر کلیک است که نیاز به کمی در ارتباط با محصولی که تبلیغ می کنید نیست. بازاریابی وابسته مرتبط به شما اقتضا می کند که در مورد کالایی که بازاریابی می کنید ، مقداری اقتدار و محتوا داشته باشید ، اما شخصاً از این محصول استفاده نمی کنید. بازاریابی وابسته درگیر شاید موثرترین باشد ، زیرا محصولی را که واقعاً از آن استفاده می کنید و از آن لذت می برید بازاریابی خواهید کرد.
اگر یک وب سایت شخصی یا رسانه های اجتماعی با موارد زیر داشته باشید ، برنامه های وابسته ممکن است یک رویکرد سودآور برای شما باشد. نمایندگان روابط عمومی همیشه دنبال طرفداران برند و تأثیرگذار هستند که می توانند نمونه رایگان را به آنها ارسال کنند.