سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش اینترنتی خود را با این روش ها افزایش دهید/ سری دوم

 

 

7. مخاطبان ظاهری هدفمند در فیس بوک

 

یکی از بهترین راهها برای افزایش فروش آنلاین استفاده از داده هایی است که در مورد مشتریان موجود خود دارید تا افرادی را مانند آنها پیدا کنید. فیس بوک به شما امکان می دهد این کار را از طریق هدف گیری مخاطبان ظاهری انجام دهید.

مخاطبان ظاهرا در فیس بوک در واقع کاربرانی در فیس بوک هستند که ویژگی ها و رفتارهای مشتریان را در بانک اطلاعاتی شما به اشتراک می گذارند. شما داده های خود را در فیس بوک بارگذاری می کنید ، و سپس داده های خود را (و اطلاعات مربوط به کارگزاران داده های شخص ثالث) را رفرنس می کنید تا بر اساس معیارهایی که تعیین کرده اید ، مسابقات را ایجاد کنید. همچنین می توانید پیکسل ها و داده های ردیابی از برنامه های برنامه را برای کمک به شما در ایجاد مخاطبان ظاهری استفاده کنید. این یک روش عالی برای کارآیی داده ها در مورد مشتریان موجود برای شما است ، زیرا به طور کامل به شما امکان می دهد تا با حداقل تلاش خود دسترسی گسترده خود را گسترش دهید و از تبلیغات بسیار هدفمند برای جلب کاربران فیس بوک که بسیار شبیه به مشتریان موجود شما هستند استفاده کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان ظاهری ، این پست وبلاگ را در مورد هدف قرار دادن آگهی در فیس بوک بررسی کنید.

8- اصطکاک را در فرآیند پرداخت کاهش دهید

 

به گفته Business Insider     ، کالاهای آنلاین به ارزش تقریبی 4 تریلیون دلار در کالاهای خرید ناقص تنها در سال گذشته رها شدند که 63? از آنها بالقوه قابل بازیافت بود. این یک آمار واقعاً افتادگی فک است ، و نشان می دهد که میخکوب کردن روند پرداخت شما چقدر مهم است.

افزایش فروش آنلاین با رها کردن سبد خرید

 

مشابه نکته فوق در مورد تجربه کاربر ، کاهش اصطکاک در روند پرداخت شما می تواند تأثیر شگرفی در نرخ تبدیل شما داشته باشد. دقیقاً همانطور که باید استفاده و پیمایش سایت خود را برای بازدید کنندگان آسانتر کنید ، باید خرید و فروش آنچه را که می فروشید ، برای آنها آسان تر کند.

 

مراحل غیر ضروری در روند پرداخت خود را که می تواند چشم انداز از تبدیل را منع کند ، حذف کنید. قسمت های غیر ضروری را در فرم ها پرش کنید. آنها را از وقت خارج نکنید و از ابتدا شروع کنید. در اینجا چند نکته دیگر در مورد مقابله با رها کردن سبد خرید وجود دارد.

9- تا حد امکان گزینه های پرداخت را ارائه دهید

 

خوب ، بنابراین شغل شما کارتهای اعتباری می گیرد. در مورد پرداختهای Google Wallet چطور؟ یا ApplePay؟ در مورد Stripe چطور؟ ما پرداخت می کنیم؟

مصرف کنندگان از نظر نحوه پرداخت کالاها و خدمات ، انتخاب بیشتری نسبت به گذشته دارند و هرکسی ترجیح نمی دهد از American Express استفاده کند. با ارائه گزینه های پرداخت بیشتر ، از جمله سرویس های جدیدتر که به طور فزاینده ای در تلفن های همراه محبوبیت پیدا می کنند ، شما برای چشم انداز آسان تر می شوید تا پول خود را به شما بدهند. مطمئناً این می تواند یک دردسر برای بهینه سازی سایت شما باشد (و فرآیند پرداخت ، همانطور که در بالا بحث کردیم) برای انتخاب همه این گزینه ها ، اما انجام این کار یک راه عالی برای افزایش فروش آنلاین است ، به خصوص اگر سایت شما دارای ترافیک موبایل قوی باشد.

10. در تصاویر با کیفیت محصول سرمایه گذاری کنید

 

شواهد قانع کننده ای وجود دارد مبنی بر این که غذای خوب ارائه شده در واقع طعم بیشتری از غذاهای اندود شده دارد. با توجه به اهمیت ظاهر در رابطه با چگونگی درک چیزها (از جمله افراد دیگر) مهم است ، دلیل بر این امر است که سرمایه گذاری در عکاسی با کیفیت محصول تأثیر مشابهی برای بازدید کنندگان سایت شما خواهد گذاشت.

با افزایش فروش آنلاین ، روی عکاسی با کیفیت محصول سرمایه گذاری کنید

 

صرف نظر از آنچه می فروشید ، شامل تصاویر با کیفیت بالا از محصولات خود باشید - هیچ تصاویر کوچک یا عکس هایی با نور کم که در اتاق سهام شما گرفته شده است. همچنین حتما طیف گسترده ای از تصاویر را درج کنید. به نظر می رسد که از هر زاویه قابل تصور عکس هایی از محصولات شما را شامل شود ، اما امتحان کنید. مردم دوست دارند قبل از خرید ، مخصوصاً آنلاین ، لاستیک های ضرب المثلی یک محصول را لگد بزنند.

11. از صفحات فرود خود خلاص شوید

 

ما قبلاً به این استراتژی اشاره کرده ایم و معمولاً کمترین چیزی برای گفتن ابروها بیشتر می شود. با این حال ، ما از حذف صفحات فرود بی دقتی دفاع نمی کنیم ، بلکه تبلیغات اینترنتی شما را بهینه می کنیم تا با تعداد بسیاری از مصرف کنندگان در وب مرور کنید و به صورت آنلاین بخرید.

فروش آنلاین را افزایش دهید از تبلیغات کلیک برای تماس با فیس بوک استفاده کنید

 

کمپین های فقط مکالمه در فیس بوک و AdWords نمونه ای عالی از وضعیتی هستند که حذف صفحه فرود سنتی کاملاً حس زیادی ایجاد می کند. اکثر مردم نمی خواهند چندین دقیقه در صفحات مرور در دستگاه تلفن همراه خود بگذرانند - آنها به سادگی می خواهند با تجارت شما ارتباط برقرار کنند.

با استفاده از تبلیغات فقط Call ، شما امکان دستیابی به مشاغل خود را برای چشم انداز آسان تر می کنید و یکی از عجیب ترین مراحل قیف فروش آنلاین کلاسیک را به طور کامل از بین می برید ، و به طور بالقوه باعث افزایش حجم تماس های تجاری خود می شوید - یکی از با ارزش ترین منابع سرب برای بسیاری از مشاغل. افرادی که با شما تماس می گیرند عملا از شما التماس می کنند که چیزی را به آنها بفروشید.

12. تبلیغات Gmail را امتحان کنید

 

پس از سالها داخل و خارج از بتا ، تبلیغات Gmail در نهایت در دسترس همه است. این یک روش جالب برای دستیابی به چشم انداز و افزایش فروش است.

فروش آنلاین را با استفاده از تبلیغات Gmail افزایش دهید

 

اگر در حال جستجو به مشتری هستید و هنگامی که آنها در سایت اجتماعی جستجو می کنید ، چرا مایل اضافی را طی نکرده و در حالی که در صندوق ورودی آنها هستند ، به آنها ضربه بزنید؟ یکی از موثرترین راههای استفاده از تبلیغات Gmail ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی رقیب است. افرادی که در حال خرید محصولات رقبای شما هستند ، از طریق رقبای شما ایمیل دریافت می کنند که در حال حاضر شرایط نام تجاری آنها را ذکر می کنند. با هدف قرار دادن همین اصطلاحات می توانید در صندوق ورودی آنها ظاهر شوید و امیدوار باشید فکر خود را تغییر دهید.

13. پیام رسانی مداوم در سراسر کمپین ها و سایت خود را حفظ کنید

 

تاکنون روی یک تبلیغ PPC کلیک کرده اید که توجه شما را جلب کرده است ، فقط باید به صفحه فرود بی ربط (بد) یا صفحه اصلی سایت (بدتر) منتقل شوید؟ آیا به پایان رسید آنچه را که از آن سایت می خواستید خریداری کردید؟ احتمالا نه.

اگر کاربر روی یک محصول یا خدمات خاص روی تبلیغی کلیک کند ، صفحه ای که از آنها گرفته می شود باید مربوط به آن محصول یا خدمات خاص باشد - نه یک دسته مرتبط ، نه یک پیشنهاد ویژه برای یک محصول دیگر بلکه آن محصول خاص. اطمینان حاصل کنید که پیام رسانی شما به PPC و کمپین های اجتماعی پرداخت شده و صفحات مرتبط با آنها مرتبط است ، بنابراین کلیک های تبلیغ در واقع به فروش تبدیل می شوند.

14. به هر سوال پاسخ دهید و به هر اعتراضی در کپی خود بپردازید

 

یکی از خطرناکترین خطاهایی که هنگام تلاش برای فروش آنلاین می توانید به آن دچار شوید ، فرضیه هایی درباره دانش مشتریان آینده شما در مورد محصول ، خدمات یا حتی بازار است. بسیاری از شرکت ها به اشتباه معتقدند که مشتریانشان بیشتر از آنچه در واقع می فروشند ، می دانند ، که منجر به سوالات یا اعتراضی بدون پاسخ می شود که مورد رسیدگی قرار نگرفته اند - هر دوی اینها می توانند به فروش آسیب برساند.

 

هر سؤالی را که احتمالاً می توانید در مورد محصول خود بیاندیشید در نظر بگیرید و در نسخه های خود در نسخه های آن به آن پاسخ دهید. به همین ترتیب ، درباره هرگونه اعتراض احتمالی که یک چشم انداز در مورد پیشنهاد شما وجود دارد ، بیاندیشید و در نسخه خود پیشگیرانه بر آن غلبه کنید. این ممکن است غیر عملی به نظر برسد ، اما به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید با اطلاعات غیر ضروری چشم اندازها را بمباران کنید - شما دقیقاً آنچه را که برای تصمیم گیری آگاهانه نیاز دارند ، به آنها می دهید. این رویکرد همچنین یک تمرین عالی در نوشتن نسخه تنگ ، روشن ، مختصر است. اگر نگران هستید نسخه زیادی وجود داشته باشد ، همیشه می توانید آن را کمرنگ کنید. فقط توجه و تمرکز خود را روی مشتری و چگونه فواید آن ها حفظ کنید ، نه به همین دلیل شرکت شما بسیار جذاب است.