فروش اینترنتی خود را با این روش ها افزایش دهید/ سری سوم
14. به هر سوال پاسخ دهید و به هر اعتراضی در کپی خود بپردازید
یکی از خطرناکترین خطاهایی که هنگام تلاش برای فروش آنلاین می توانید به آن دچار شوید ، فرضیه هایی درباره دانش مشتریان آینده شما در مورد محصول ، خدمات یا حتی بازار است. بسیاری از شرکت ها به اشتباه معتقدند که مشتریانشان بیشتر از آنچه در واقع می فروشند ، می دانند ، که منجر به سوالات یا اعتراضی بدون پاسخ می شود که مورد رسیدگی قرار نگرفته اند - هر دوی اینها می توانند به فروش آسیب برساند.
هر سؤالی را که احتمالاً می توانید در مورد محصول خود بیاندیشید در نظر بگیرید و در نسخه های خود در نسخه های آن به آن پاسخ دهید. به همین ترتیب ، درباره هرگونه اعتراض احتمالی که یک چشم انداز در مورد پیشنهاد شما وجود دارد ، بیاندیشید و در نسخه خود پیشگیرانه بر آن غلبه کنید. این ممکن است غیر عملی به نظر برسد ، اما به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید با اطلاعات غیر ضروری چشم اندازها را بمباران کنید - شما دقیقاً آنچه را که برای تصمیم گیری آگاهانه نیاز دارند ، به آنها می دهید. این رویکرد همچنین یک تمرین عالی در نوشتن نسخه تنگ ، روشن ، مختصر است. اگر نگران هستید نسخه زیادی وجود داشته باشد ، همیشه می توانید آن را کمرنگ کنید. فقط توجه و تمرکز خود را روی مشتری و چگونه فواید آن ها حفظ کنید ، نه به همین دلیل شرکت شما بسیار جذاب است.
15- تا آنجا که می توانید به طور رایگان هدیه دهید
مردم عاشق چیزهای رایگان هستند و هرچه بیشتر به شما رایگان هدیه دهید ، مشتری های آینده نگر تر احتمالاً شما و مارک شما را درک می کنند و این می تواند منجر به فروش آنلاین بیشتر شود.
افزایش فروش آنلاین ، چیزهای رایگان را به شما هدیه می دهد
عالی!
به پیشنهادات فعلی خود نگاه کنید. آیا می توانید به صورت رایگان چیزی بدهید؟ اگر همانطور که هستیم در تجارت نرم افزار هستید ، ارائه آزمایش رایگان و بدون تعهد نرم افزار خود آسان است. حتی اگر اینگونه نباشید ، می توانید به سادگی نمونه برداران ، عضویت در دادگاه ، پیشنهادات دو برای یک و سایر مشوق های مبتنی بر پاداش را به شما هدیه دهید. دادن چیزهای رایگان فقط یک راه عالی برای بهبود درک مردم از شغل شما نیست ، بلکه این یک راه عالی برای معرفی آنها با محصولات مورد نیاز شما و وسوسه کردن آنها برای خرید بیشتر است.
16. ایجاد و هدف گیری شخصیت های خریدار دقیق
من قصد دارم جلوتر بروم و فرض کنم که شما در حال حاضر کادرهای خریدار را ایجاد می کنید (زیرا اگر اینگونه نباشید ، دچار دردسر واقعی خود هستید) ، اما من قصد دارم شما را به چالش بکشم تا بتوانید شخصا خریداران حتی با جزئیات بیشتری از آن ایجاد کنید. در گذشته.
اگر تا کنون به گزینه های هدف گذاری در دسترس تبلیغ کنندگان فیس بوک توجه کرده باشید ، ممکن است شما شاهد گرانولی شگفت انگیز باشید که با استفاده از آن می توانید کاربران را در فیس بوک هدف قرار دهید - تبلیغ کنندگان می توانند بر اساس فیلم مربع خانه خود ، دانشگاهی که از آن کسب کرده اند ، کاربران را هدف قرار دهند. مدرک تحصیلی آنها ، و حتی جایی که آنها قصد دارند برای تعطیلات بعدی خود اقدام کنند (همانطور که مارگوت در پست جالب خود درباره مخاطبان شگفت آور و گران قیمت فیس بوک فاش کرد)
بدیهی است که این درجه از ویژگی ممکن است کمی برای استفاده از خریداران شما مقابله کند ، اما هرچه مشتریهای ایده آل خود را بهتر بشناسید ، احتمال پاسخگویی به پیام های دستکاری شده دقیقا متناسب با زندگی آنها وجود دارد. خود را تحت فشار قرار دهید تا شخصیتهای خریدار دقیق تری را نسبت به گذشته ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرآیند ، راهنمای مفصل من در مورد ایجاد personas خریدار را بررسی کنید.
17. پیاده سازی قیمت گذاری تنظیم شده
وقتی به رستوران می روید ، احتمال خیلی خوب است که شما به طور هم زمان یکی از غذاهای میان قیمت را انتخاب کنید. این امر به این دلیل است که بسیاری از رستورانها روانشناسی را به کار می گیرند تا مردم را به سمت وعده های غذایی میان رده سوق دهند. ما اغلب از ارزان ترین غذاها - و گرانترین - اجتناب می کنیم که گزینه های طبقه متوسط ??جذاب ترین. این تکنیکی است که به عنوان "قیمت گذاری دکو" شناخته می شود. همین اصل را می توان برای افزایش فروش آنلاین با ساختارهای قیمت گذاری مرتب استفاده کرد.
افزایش قیمت فروش استفاده آنلاین از قیمت های دکوراسیون
با درج گزینه سوم دکوراسیون در ساختار قیمت گذاری ، می توانید مردم را به سمت گزینه وسط سوق دهید - موردی که واقعاً می خواهید آنها را بخرید. مطمئناً ، در هر صورت بعضی افراد به دنبال گرانترین گزینه خواهند بود (که این یک جایزه ، درآمدزا است) اما بیشتر آنها به طور ناخودآگاه از مزاحمت جلوگیری می کنند و گزینه میان رده را انتخاب می کنند ، یعنی دقیقاً کاری است که شما می خواهید انجام دهید.
بسیاری از شرکت ها از این اصل روانشناختی (که به عنوان "اثر تسلط نامتقارن" نیز شناخته می شود) اهرم می کنند تا ما را به خرید آنچه می خواهند برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دهی ، این پست توسط نیل پاتل در MarketingLand را بررسی کنید.
18. اضافه کردن پیشنهاد پاپ آپ برای فشار دادن آنها به لبه
اگر به دنبال افزایش فروش خرده فروشی هستید ، پتانسیل پیشنهادهای انتخاب را نادیده نگیرید - اعلان هایی که مردم را ترغیب می کند تا در خبرنامه ، لیست پستی یا برنامه های وفاداری خود ثبت نام کنند. استفاده از پیشنهادهای انتخابی نه تنها می تواند تعداد مخاطبین موجود در پایگاه داده شما را افزایش دهد (دارایی اصلی برای کمپین های بازاریابی ایمیل در آینده) ، بلکه باعث افزایش فروش آنلاین در کوتاه مدت می شود.
شتریان احتمالی که در مورد خرید از شما در حصار هستند ، ممکن است توسط یک پیشنهاد خوب برای مثلاً حمل و نقل رایگان یا 10? از اولین سفارش خود ، با یک انتخاب خوب انتخاب شده روبرو شوند. حتی اگر در آن زمان مخالف خرید باشند ، اما برای پیشنهاد انتخاب خود ثبت نام کنید ، هنوز آنها را به بانک اطلاعاتی خود اضافه کرده اید و ممکن است برای تکمیل فروش ، بعداً برگردند.
هنگام راه اندازی پیشنهاد انتخاب ، حتماً هر عنصر را برای بهینه سازی حداکثر آزمایش کنید. بیان نسخه برداری ، موقعیتی که در سایت شما ظاهر می شود را آزمایش کنید و جریانی را که بازدید کنندگان از طریق فرآیند هدایت می شوند ، آزمایش کنید. A / B پیشنهادات مختلفی را آزمایش کرده و ببینید کدام یک از آنها تعداد بیشتری ثبت نام را ارائه می دهند. در نظر بگیرید که با خروج سایت ، پاپ آپ ایجاد می شود تا بازدید کنندگان آن را قبل از مراجعه به صفحه ، مشاهده کنند. هرچه افراد بیشتری در خبرنامه یا برنامه وفاداری خود ثبت نام کنند ، فروش بالقوه بیشتری در آینده ممکن است.
19. با بهینه سازی موبایل ، فروش آنلاین را رشد دهید
تعداد مشاغل آنلاین با سایتهای "موبایل" که بسیار ضعیف طراحی شده اند ، شگفت آور است.
افزایش فروش آنلاین بهینه سازی سایت تلفن همراه خود را
جستجوی تلفن همراه در حال حاضر حجم جستجوی دسک تاپ را در حجم کاهش داده است. اگر نمی خواهید فروش خود را روی میز بگذارید ، بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل بهینه شود - و نه صرفاً از منظر فنی.
هرچه ممکن است بازدید کنندگان تلفن همراه هر آنچه را که می فروشید ، خریداری کنند. این ممکن است بازنگری گسترده ای از روند پرداخت شما داشته باشد (به نکته شماره 18 مراجعه کنید) یا طراحی و راه اندازی یک سایت کاملاً مجزا. سایت تلفن همراه آمازون نمونه ای عالی از نحوه تجارت الکترونیکی تلفن همراه (و مطمئناً باید) باشد ، اما برای ایجاد یک تجربه قانع کننده و کاربر پسند برای بازدید کنندگان در تلفن همراه نیازی به منابع آمازون ندارید.
پیمایش و تجربه کاربری از مهمترین عناصر یک تجربه موبایل با طراحی بسیار پیشرفته و همراه است. هرچه بازدیدکنندگان بتوانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند و خرید کنند ، دشوارتر است ، احتمال اینکه سایت شما را به کلی رها کرده و مشاغل خود را در جای دیگر بدست آورند ، احتمال بیشتری دارد. صفحات باید تقریباً فوراً بارگیری شوند و ناوبری منطقی باشد. برای اطلاعات بیش از حد نپرسید ، فقط حداقل مورد نیاز شما را بعداً به فروش می رسانید یا به آینده می پردازید. به بازدید کنندگان اجازه دهید بعداً حتی در دستگاه دیگری به صندوق های خود برگردند. انتظار ندارید که بازدید کنندگان تلفن همراه در یک جلسه تبدیل شوند ، زیرا آنها احتمالاً (تقریباً قطعاً) پیروز نخواهند شد - اما اگر این کار را برای آنها آسان کنید ، ممکن است بعداً تبدیل شوند.
به بازدید کنندگان تلفن همراه خود بیاندیشید و هر کاری را که ممکن است انجام دهید تا خرید آنها را از طریق شما در هنگام حرکت راحت کند.
20. با یک ایمیل پیگیری شگفت انگیز ، مشتریان جدید را تحت تأثیر قرار دهید
متأسفانه ، تجربه مشتری پس از آنکه دست آخر به دست مشتری بیفتد ، برای بسیاری از مشاغل به پایان می رسد. این یک اشتباه وحشتناک برای حفظ مشتری است. برای افزایش حجم فروش آنلاین ، مطمئن شوید که یک روش پیگیری فکری ، ملاحظه و واقعاً مفید برای مشتریان جدید در نظر گرفته اید.
افزایش فروش آنلاین ، یک ایمیل پیگیری شگفت انگیز ارسال کنید
من به عنوان یک رایانه سخت افزاری سخت افزار ، من همیشه سفارش دارم موارد جدیدی را از Newegg.com تهیه کنم - قطعات جایگزینی ، قطعات جدید و سایر چیزهای خوشمزه. دلیل این که من سالها مشتری وفادار Newegg بوده ام ، فقط قیمت کالاها نیست (که بسیار رقابتی است) ، بلکه بیشتر تمرکز روی خدمات به مشتری و روند پیگیری Newegg است.
هر زمان که سفارش دهم ، خلاصه جزئیات خرید خود را دریافت می کنم (از جمله اطلاعات ردیابی حیاتی ، بنابراین می توانم در صفحه سفارش "Refresh" را بزنم تا ببینم موارد من در کجاست) ، و همچنین اطلاعات مربوط به خدمات مشتری ، پیوند به محصولات مرتبط را ممکن است من داشته باشم. علاقه مند باشید ، و انواع منابع دیگر من از شما خواسته ام که ??نظرات و بازخورد خود را در مورد تجربه خود ترک کنم ، در صورتی که سؤالی درباره سفارش خود داشته باشم ، با شخصی تماس بگیرم و حتی می توانم در مورد خرید من برای سایر کاربرانی که قصد خرید هرچه را که فقط خریدم را مطرح کرده باشم ، بحث کنم یا پاسخ دهم. به طور کلی ، این فقط یک تجربه خرید عالی است - به همین دلیل است که من سالهاست که سخت افزار خود را از Newegg خریداری می کنم.
فراموش نکنید که مشتریان به محض اینکه اطلاعات کارت اعتباری خود را به شما دادند ، فراموش نکنید. هرچه توجه بیشتری به آنها داشته باشید ، پس از خرید چیزی ، احتمالاً آنها مبذول می شوند که بطور جدی وفادار به تبشیرهای برند وفادار باشند که نه تنها به مشتریان تکراری رضایت بخش تبدیل می شوند ، بلکه به دوستان خود (و خوانندگان وبلاگ) نیز خواهند گفت. چقدر عالی هستی هنگامی که مشتری چیزی را خریداری می کند ، چیزی را به صورت رایگان به آنها پیشنهاد دهید (به نکته شماره 11 مراجعه کنید). با آنها در رسانه های اجتماعی صحبت کنید (به زودی درباره این موضوع). یک ایمیل پیگیری فکری و مفید را با انگیزه برای آنها ارسال کنید تا دوباره از شما بخرند. با این حال شما این کار را انجام می دهید ، به مشتریان خود احساس کنید مانند برف های کوچک با ارزش آنها هستند - به روابط فکر کنید ، نه به معاملات