فروش اینترنتی خود را با این روش ها افزایش دهید/ سری چهارم
21. کوپن ها را در بسته بندی ها قرار دهید
هر بار که سفارش آنلاین را تکمیل کنید ، حتماً یک کوپن را در بسته ریخته باشید تا مصرف کننده را به خرید دوباره ترغیب کند.
از URL خود بر روی کوپن چاپ کنید تا مشتری راحت شود. همچنین همیشه باید یک یا دو کارت ویزیت خود را به هر ترتیب درج کنید.
22. پیام در دسترس خود را به روز کنید
حتماً پیام در دسترس خود را به روز کنید تا مصرف کنندگان بدانند که هم اکنون می توانند محصولات شما را بصورت آنلاین خریداری کنند. URL را به آرامی بیان کنید و هر کلماتی را که به راحتی قابل درک نیست برای اطمینان از تماس گیرندگان تلفن وقت خواهد داشت نه تنها URL خود را بنویسید بلکه اولین بار درست آن را دریافت کنید ، بیان کنید.
23- کارمندان خود را درگیر کنید
در صورت تغییر مکان در محل آجر و خمپاره خود ، در صورت داشتن یک دکمه ، و / یا تی شرت های چاپی که می گویند "ما را آنلاین بخرید (URL را در اینجا وارد کنید") بگذارید. حضور در
24. نام و توضیحات محصول خود را بهینه کنید
خلاقیت جای خود را دارد - اما آن مکان در نام محصولات شما نیست. شما باید با اسامی محصول مستقیم و جلو باشید و یا مشتریانی که دقیقاً همان چیزی را که می فروشید ، نمی توانند محصول شما را پیدا کنند.
به عنوان مثال ، اگر روسری می فروشید ، نام خود را "سیاه" ، "نئون" ، "توری" ، "شاهزاده خانم" یا "خانم اشکال" نمی گذارید ، درست است؟ زیرا اگر این کار را انجام دهید ، مهمترین جزئیات را از دست نخواهید داد - روسری.
نام محصول شما مکانی برای توصیف دقیق کالای شما است تا مشتریان بتوانند کالاهای شما را پیدا کنند:
روسری سیاه - سبک و مد روز
روسری گل تیره
روسری توری نئون-صورتی با قطب های سفید
روسری پتو Gingham
روسری گردن قرمز
روسری بی نهایت سیاه و سفید
روسری سیاه با الگوی بانوی اشکال
برای کمک به فروشگاه خود در یافتن موتورهای جستجو از کلمات کلیدی در نام ها و توضیحات محصول استفاده کنید. برای تحقیق در مورد بهترین کلمات کلیدی برای هر یک از محصولات خود می توانید از the برنامه ریز کلمات کلیدی ‘که به صورت رایگان از طریق Adwords در دسترس است استفاده کنید.
اگرچه به طور طبیعی از این کلمات کلیدی در توضیحات محصول خود استفاده کنید ، و یا این که مشتریان بالقوه را خاموش می کند. فقط از یک کلمه کلیدی در هر نام / نام محصول استفاده کنید.
P.S. مکانی که کمی خلاقانه تر و توصیف کننده تر است با توضیحات محصول شماست.
25. عکس های خود را بهینه کنید
به عکس های خود اسامی خوبی بدهید تا موتورهای جستجو بتوانند شما را پیدا کنند. (مثلاً green-womens-shirt.jpg به جای 3929s.jpg) انجام این کار می تواند به شما کمک کند تا به مصرف کنندگان بیشتری که در جستجوی محصولاتی مانند محصولات شما هستند دسترسی پیدا کنید.
26. محصولات خود را به Google Shopping اضافه کنید
به شما امکان می دهد تا خوراک محصول خود را به سایت خود اضافه کنید و این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا فروشگاه شما را به صورت آنلاین کشف کنند.
شما می توانید با بازار خود مستقیماً تماس بگیرید یا لیستی از مزایای فروشندگان ذکر شده در وب سایت آنها را بررسی کنید تا دریابید که آیا این سرویس با فروشگاه مجازی شما درج شده است یا خیر.
27. آگهی های پرداخت با هر کلیک را امتحان کنید
کمپین های جستجوی پرداخت شده (مانند تبلیغات با هر کلیک) در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing می توانند راهی عالی برای هدایت ترافیک و تبدیل برای فروشگاه شما باشند ، اما با هشدار ، آنها بودجه شما را خیلی سریع می خورند.
28. به انجمن های محلی بپیوندید
انجمن های محلی تبعیت های بزرگی دارند و گذشته از مزایای دیگر ، پیوستن به تعداد معدودی در منطقه شما به این معنی است که تجارت شما به صورت آنلاین در دایرکتوری های خود ثبت می شود. این می تواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند.
29. حمایت از رویدادهای محلی
حمایت مالی از رویدادهای محلی در منطقه شما به این معنی است که به طور معمول با پیوند در صفحه رویداد و گاهی اوقات از طریق پست های رسانه های اجتماعی و سایر مطالب بازاریابی ، برای شغل خود تبلیغ می کنید. مطمئن شوید که از URL خود درخواست می کنید که درج شود.
همچنین ممکن است بخواهید از شما بپرسید که آیا می توانید یکی از آگهی های خود (با URL خود را) را در هر کیسه یا بسته های خوب بگنجانید یا خیر.
30. مشتریانی را برای بررسی شما دریافت کنید
ورد دهان یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند است. سایت هایی را مرور کنید مانند Yelp ، Google Local و Yahoo Local در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند ، و شما باید هدف خود را دنبال کنید تا شغل شما هرچه بیشتر نقد و بررسی درباره آنها داشته باشد.
هنگامی که مشتری اقدام به خرید می کند ، به آنها ایمیل پیگیری ارسال کنید و از آنها بخواهد تا تجربه خود را با شما در سایت بررسی ‘x مورد نظر خود بررسی کنند.
برای بررسی مثبت آنها را با چیزهای رایگان رشوه نکنید. به جای آن ، روی خدمات مشتری برجسته و حمل و نقل سریع متمرکز شوید و به شهرت عالی کسب و کارتان اجازه دهید ارگانیک بسازد.
31. یک برنامه ارجاع را شروع کنید
gonghuimin468 / Pixabay
چه راهی بهتر برای افزایش ترافیک آنلاین شما نسبت به ارائه تخفیف یا کالای رایگان به مشتریان فعلی برای مراجعه به دوستان خود است؟
این که یک دوست 15 دلار باشد وقتی دوستشان اولین خرید خود را از 50 دلار یا بیشتر انجام دهد یا صرفاً یک کالای رایگان با 10 دلار وقتی دوستشان با خرید 25 دلار خریداری می کند ، یک برنامه ارجاع می تواند شگفتی هایی برای جذب مصرف کنندگان جدید از سایت شما ایجاد کند.
32. نشانه "بسته" خود را به روز کنید
اگر موقعیت مکانی جسمی دارید ، حتماً "علامت بسته" خود را به روز کنید تا چیزی مانند این را بگویید ، "ما بسته ایم ، اما اکنون آنلاین خرید کنید (برای وارد کردن URL)" برای تشویق فروش بیشتر در وب سایت خود به صورت آنلاین.
. نظر در انجمن ها / گروه ها
برای یافتن خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود ، جستجوی انجمن های مربوط به آنچه را می فروشید انجام دهید. انجمن هایی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد یک نشانه سفارشی در پایین با URL خود و / یا یک نام کاربری قابل پیوند داشته باشید. حتماً یک نام کاربری را انتخاب کنید که باعث ایستادگی شما شود. به عنوان مثال ، "ICreateBeautifulThings" یا "SassyJewelryMaker" بهتر از "Shannon543267" است.
به سؤالات موجود در انجمن پاسخ دهید بدون اینکه آشکارا آنچه را که باید بفروشید تبلیغ کنید - مردم به مرور زمان با کلیک بر روی سایت شما شروع می کنند.
هنگامی که بارها و بارها به انجمن ها ارزش افزوده می شوید ، می توانید بخشی از جامعه در آنجا باشید ، این باعث می شود سایر کاربران به آنچه گفته شده است اعتماد کنند و به آنها اهمیت دهند و از همه مهمتر ، می خواهند آنچه را که می فروشید پیدا کنند. همچنین می توانید با پیدا کردن گروه های قابل اجرا در LinkedIn و Google+ این کار را انجام دهید.
34. مشترک شدن در وبلاگ ها
برای داشتن یک جریان ثابت از ایده ها در مورد چگونگی تبلیغ فروشگاه آنلاین خود ، در وبلاگ های مشاغل کوچک و بازاریابی که روی فروشندگان تجارت الکترونیکی تمرکز دارند ، مشترک شوید.
هنگامی که نکات به طور مستقیم به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، یادگیری راه های تازه برای کمک به کسب و کار شما در معرض دید و سود بیشتر آسان می شود.
یک روتین تنظیم کنید
آنجا آن را دارید! 34 راه برای خرید مشتریان در فروشگاه اینترنتی شما در تمام طول سال. این که آیا صبح است در حالی که شما یک فنجان قهوه یا در طی "دوره کند" در محل آجر و ملات خود دارید ، ورود به روال به شما کمک می کند تا بازاریابی فروشگاه شما برای شما مدیریت پذیرتر و موثرتر شود.
اگر همه کارهایی را که می کنید برای تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود انجام ندهید ، چه کسی خواهد بود؟ اگر نمی توانید اهرم خود را برای موفقیت در کسب و کار خود انتخاب کنید ، نمی توانید از حجم فروش پایین شکایت کنید.
اگر زمان برای شما مسئله ای است ، یک یا دو مورد از این ایده ها را به طور همزمان انتخاب کنید و از 10 تا 30 دقیقه در روز جایی را برای کار روی آنها کنار بگذارید. موفق باشید!