سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه سوپرمارکت اینترنتی را بیندازیم؟

 

 

 

 

فروشگاه مواد غذایی آنلاین را شروع کنید 

 

براساس داده های آماری ، محبوبیت فروشگاه های مواد غذایی آنلاین بویژه در ایالات متحده در حال افزایش است. 

"پیش بینی می شود که بازار مواد غذایی آنلاین ایالات متحده در سال 2017 ارزش فروش حدود 14.2 میلیارد دلار آمریکا را تولید کند ، پیش بینی می شود فروش تا سال 2021 به 29.7 میلیارد دلار آمریکا برسد." 

 

آیا می خواهید یک فروشگاه مواد غذایی آنلاین شروع کنید؟ - این چیزی است که شما باید بدانید 

 

اگر بدون توجه به اینکه برای اولین بار یک تجارت کوچک را راه اندازی کرده اید یا مدتهاست که در این بازی حضور دارید ، تصور می کنید که فروشگاه آنلاین خود را در اختیار داشته باشید ، این راهنما به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه فروشگاه آنلاین را شروع کنید.

 

فروش آنلاین ، که به عنوان تجارت الکترونیکی شناخته می شود ، واقعاً با سرعت زیادی روبرو شده است. خوشبختانه ، کار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید مشروط بر اینکه اطلاعات اساسی در مورد تجارت داشته باشید (که ما در اینجا به آنها خواهیم پرداخت) و شما یک تیم از کارشناسان راه حل فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیک دارید تا بتوانید مواردی را اجرا کنید.

 

    برآوردهای Accenture ، تا پایان سال 2020 ، صنعت تجارت الکترونیک 13.5? از سهم درآمد را به دست خواهد آورد. منظور از صاحبان فروشگاه های آنلاین چیست؟ این بدان معنی است که از هر 7 دلاری که برای مصرف خرده فروشی خرج شده است. تجارت الکترونیک حدود 1 دلار می گیرد.

 

مدل تجارت آنلاین فروشگاه مواد غذایی

این مراحل ساده را برای افتتاح یک کسب و کار آنلاین موفق دنبال کنید:

 

مهم نیست که چه شرایطی ممکن است باشد ، شما در هر گوشه دنیا بازار مواد غذایی امیدوارکننده دارید. تصور کنید صدها نفر برای لذت بردن از اشتهای خانواده خود اقدام به خرید مواد غذایی بصورت آنلاین می کنند. شروع کار خود به روشی صحیح می تواند به شما کمک کند سودهای کلانی کسب کنید.

 

در اینجا یک راهنمای سریع برای ایجاد فروشگاه مواد غذایی آنلاین خود آورده شده است:

هنگامی که تصمیم به ایجاد یک فروشگاه مواد غذایی آنلاین یا یک برنامه گرفتید ، به دنبال مطالبات بازار باشید. سعی کنید ایده ای راجع به آنچه مصرف کنندگان به دنبال آن هستند ، بدست آورید. ببینید وضعیت بازار چیست؛ تعیین کنید چه محصولات یا خدمات سهم بیشتری از بازار کسب می کنند. اگر مصرف کنندگان مایلند هزینه راحتی را بپردازند یا زمان تحویل خارج از ساعت را بخواهند ، می توانید برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه به چنین طرحی فکر کنید. در ابتدا می توانید با ارائه تحویل رایگان در اولین سفارش یا تخفیف های تبلیغاتی در ابتدا ، ابتدا شروع کنید. این باعث می شود بیشتر و بیشتر مشتری جذب شود.

 

راه های تعیین مخاطب هدف برای فروشگاه خرید آنلاین

 

مخاطبان هدف

 

    سعی کنید مخاطبان خود را بشناسید

    مشتریان بالقوه خود را تصویر کنید

    مشتریان بالقوه خود را لیست کنید

    بخش مشتریان خود را

    نظرسنجی ها و بازخورد مشتری را انجام دهید

    نیاز آنها را شناسایی کنید و سعی کنید آن را با تجارت خود حل کنید

    مروج شما را بشناسید

    رقبا را ببندید

    تلاشهای بازاریابی خود را دوباره ارزیابی کنید

منطقه زایمان را مشخص کنید

این یک عامل اصلی است که محبوبیت و موفقیت شغل شما را تعیین می کند. اگر می خواهید یک تجارت الکترونیکی را شروع کنید ، باید مناطق تحویل مورد نظر خود را تعیین کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد فروش مواد غذایی تازه یا سبزیجات را دارید ، باید فقط آنها را به یک منطقه محدود تحویل دهید. برای برنامه ریزی تجارت مواد غذایی خود ، برای انجام سفارشات باید برنامه ریزی کنید تا دفتر ، انبار یا پیوند خود را با فروشگاه های مواد غذایی محلی تنظیم کنید.

 

مناطق هدف را با این سؤالات تحلیل بازار شناسایی کنید

 

    ویژگی های کسب و کار ، محصولات یا خدمات شما چیست؟

    مزایای این ویژگی ها چیست؟

    چگونه این مزایا به کاربر کمک می کند؟

    بازار هدف شما چگونه خرید می کند؟

    سن و جنس معمولی بازار هدف شما چیست؟ آیا آنها معمولاً فرزند دارند؟ متوسط ??درآمد و تحصیلات آنها چیست؟

    علایق مشترک آنها چیست؟ اینها می تواند شامل نگرش ، ارزش ها و سبک زندگی باشد.

    آیا بازار هدف شما با اینترنت راحت است؟ چه روشهای بازاریابی وب و آفلاین آنها را درگیر می کند؟

 

تجارت خود را ثبت کنید

پس از تصمیم گیری در مورد تجارت مواد غذایی آنلاین ، باید شرکت خود را ثبت کنید ، مجوزهای لازم را از مسئولان بگیرید و انواع مختلف ارائه مالیات را بدست آورید. برای شروع کلیه تشریفات ، از هر مشاور مالیاتی ثبت شده یا حسابدار منصور ، مشاوره تخصصی بخواهید.

ترتیب موجودی از دو طریق می تواند انجام شود - یا می توانید ابتدا محصولات را جمع آوری کرده یا با فروشگاه های مواد غذایی محلی پیوند برقرار کنید. بهترین راه برای شروع تهیه لیست محصولات و تهیه ترتیبات برای آن است.

 

مدلهای تحویل را نهایی کنید

 

مدل تحویل خرید مواد غذایی آنلاین

 

76? از خریداران آنلاین با استفاده از کلیک و جمع آوری از 39? استفاده می کنند. از آنجایی که تجارت مواد غذایی به تحویل خانه متکی است ، می تواند باعث نگرانی شود. صاحبان مشاغل که قصد راه اندازی فروشگاه مواد غذایی آنلاین را دارند ، باید گزینه های تحویل را مشخص کنند. برخی از مشتریان ممکن است به تحویل همان روز نیاز داشته باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است به دنبال تحویل روز بعد از فروشگاه بصورت آنلاین باشند. ترتیب زمان بندی تحویل برای کلیه سفارشات را انجام دهید. قبل از شروع کار خود ، همچنین باید طیف وسیعی از مناطق تحویل مانند شعاع 5 کیلومتری ، 10 کیلومتری یا 15 کیلومتری را در شهر تصمیم بگیرید. برای مدیریت زایمان نیز باید چند پسر زایمان را با دوچرخه استخدام کنید.

احتیاط - خریداران آنلاین به وضوح راحتی گرانترین روش "تحویل" را برای خرده فروشان ترجیح می دهند ، اما پرداخت هزینه آن را دوست ندارند.

 

توسعه وب سایت و برنامه های تلفن همراه

هنگام راه اندازی فروشگاه مواد غذایی تجارت الکترونیک ، باید مدتی را صرف برنامه ریزی اهداف و انتظارات خود برای شرکت خود کنید. باید به دنبال توسعه دهندگان وب باتجربه و متخصص Magento و شرکت های توسعه برنامه های تلفن همراه باشید تا یک راه حل برجسته فروشگاه اینترنتی را ایجاد کنید. یک وب سایت خوب و آژانس توسعه برنامه های تلفن همراه می تواند در دستیابی به اهداف تجاری خود به شما کمک کند.

 

روش های پرداخت

چه روش پرداخت در وب سایت یا برنامه شما برای پذیرش پرداخت استفاده می شود مهم است. در کنار کارت بدهی یا کارت اعتباری ، می توانید گزینه Cash هنگام تحویل (COD) را نیز تهیه کنید تا امکان سفارشات آنلاین را برای کاربران آسانتر کند. با قبول COD می توانید در هزینه های دروازه پرداخت پس انداز کنید.

 

کسب مشتری

بازاریابی نقش مهمی در جذب مشتری دارد. برای جلب توجه کاربران می توانید روش های مختلف تبلیغات آنلاین و آفلاین را امتحان کنید. با چند بازاریاب دیجیتالی صحبت کنید تا درمورد فعالیتهای تبلیغاتی که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند ، ایده ای بگیرید. ارائه تخفیف و کوپن همچنین می تواند به شما در جذب برخی مشتریان کمک کند.

 

رقابت خود را بررسی کنید

به فعالیتهای انجام شده توسط رقبا توجه داشته باشید و پیشنهادات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. به پیشنهادات آنها توجه کنید و استراتژی بازاریابی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید رقابت را شکست دهید. هر از گاهی ساختارهای قیمت و سیاست های تحویل رقبا را ارزیابی کنید.

 

استخدام بهترین آژانس جستجوگرها

کار شما بعد از زنده شدن فروشگاه مواد غذایی شما تمام نمی شود. این فقط آغاز است. برای بازاریابی وب سایت خود به دنیای آنلاین و جلب توجه مخاطبان هدف ، باید متخصصان اختصاصی SEO را استخدام کنید. شرکت مناسب SEO می تواند به شما در هدایت بازدید کنندگان به وب سایت تجاری خود و فروش بیشتر کمک کند.

نتیجه گیری

اگر می خواهید یک فروشگاه مواد غذایی را بصورت آنلاین راه اندازی کنید ، می توانید فاکتورهای ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید. اگر فکر می کنید هر چیزی را از دست داده ایم ، در نظرات زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

با ما در ارتباط باشید تا برنامه فروشگاه مواد غذایی خود را بسازید و ما اطمینان حاصل می کنیم که بدون حفر سوراخی در جیب خود ، بهترین نتیجه را کسب می کنید.