فروش اینترنتی لاستیک
چگونه در فروش لاستیک بصورت آنلاین موفق شویم
بیش از دو سال پیش بود که دو نمایندگی لاستیک در بازارهای کاملاً متفاوت بیش از هزار مایل از هم فاصله داشتند ، همین تصمیم را گرفتند. هر دو آماده تقویت حضور آنلاین خود بودند .
جیمی شونتالر ، مدیر کسب و کار دیجیتال می گوید: در شمال شرقی اوکلاهما ، Tate Boys Tire & Service مشغول به کار کردن "وب سایتی قدیمی" بودند که برای تأخیر درآمده بود. این شرکت آماده است تا موجودی لاستیک خود را با قیمت گذاری به صورت آنلاین نشان دهد .
در یوتا ، شرکت لاستیک و خدمات برادران برت به دنبال افزایش سطح آن بودند. آنها قبلاً این توانایی را داشتند که مشتریان بخواهند سهمیه لاستیک را بصورت آنلاین درخواست کنند ، اما جرمی برت ، مالک و مدیر عملیات و بازاریابی ، می گوید برادران برت آماده انتقال از نقل قول ها به فروش آنلاین بودند.
هر دو نمایندگی تایر در نهایت ابزار مشابهی را انتخاب کردند: TireConnect Systems. اما همانطور که اغلب در مورد فروشندگان مستقل تایر اتفاق می افتد ، آنها هر دو راهی منحصر به فرد برای پیشبرد پیدا کرده اند. اگرچه آنها به همان زنگ ها و سوت ها دسترسی دارند ، Tate Boys و Burt Brothers با روش های مختلف از این سکو استفاده می کنند. "ما می ترسیدیم"
تیت بویز ، مستقر در بارتلسویل ، هفت مکان در اطراف تولسا دارد. در دهه گذشته Tate Boys به شبکه بین المللی خرده فروشی Bridgestone (BARNN) پیوسته است و در آن زمان Schoenthaler می گوید نمایندگی تایرها خود را داوطلبانه خود را به عنوان سازنده لاستیک به عنوان خوکچه هندی برای ابتکارات جدید به کار گرفته اند.
این شرکت همچنین از Bridgestone برای راهنمایی در مورد چگونگی قیمت گذاری لاستیک های آنلاین بصورت آنلاین از Bridgestone خواست.
این زمانی است که Bridgestone Tate Boys را به Chance Harrington ، مدیر توسعه تجارت ، فروش و بازاریابی TireConnect معرفی کرد. Bridgestone شرکت نرم افزاری را در اواخر سال 2015 خریداری کرد و هریینگتون ، که شریک بنیانگذار سکو ، جورج سیلاگادز بود ، در تلاش است تا شرکت تبار کانادایی را در ایالات متحده گسترش دهد.
شونتالر می گوید: "(احتمال) توانست ذهن ما را در مورد قیمت گذاری آنلاین راحت کند." ما می ترسیدیم فروش خود را از دست دهیم و مشتریان فقط لاستیک را قیمت می کنند. ما می ترسیدیم که خدمات ما رقیق شوند."
هاریینگتون می گوید: "ما مانند سوئیس دنیای تایرها هستیم." "همه مارک های ما را دارند."
او می گوید از بهترین امتیاز فروش برای فروشندگان این است که TireConnect برای تجربه خرید یا بستن فروش ، مصرف کنندگان را به وب سایت دیگری نمی برد.
"این بخشی از وب سایت فروشنده است. اینها آنها را به هیچ وجه هدایت نمی کنند ، به این معنی که تمام پول و زحمی که برای ارتقاء وب سایت خودشان به دست می آورند ، پرداخت می شود. برای جستجوی Google و AdWords بسیار عالی است زیرا بخشی از سایت آنها است. "
گذشته، حال و آینده
البته بیش از یک راه برای فروش لاستیک به صورت آنلاین وجود دارد. TireConnect در زمینه شلوغی از ارائه دهندگان و سیستم عامل ها همیشه شلوغ است و این مقاله در نظر نیست لیستی از هر گزینه باشد. ایجاد لیست از هر ابزار یا ویجت ایجاد شده از زمانی که شرکت تایر رک بیش از 20 سال پیش پیشگام بوده است ، غیرممکن خواهد بود.
برایان رود ، مدیر توسعه تجارت برای TCS Technologies ، شرکتی که نرم افزارها و وب سایتهایی را برای نمایندگی های تایر فراهم می کند ، از یک مسیر حافظه سفر به نحوه پیشرفت این فناوری در طی دو دهه گذشته ارائه می دهد.
وی ادامه داد: "در قسمت دوم دهه 90 با شروع اینترنت برای جذب مشتری ، فروشنده لاستیک مستقل اگر فقط یک وب سایت با اطلاعات اصلی کسب و کار خود ذکر کرده بود ، از رقابت جلوتر بود. سریع به اواسط دهه 2000 بروید و آن نوع وب سایت دیگر کافی نبود.
وی افزود: فروشندگان مجبور بودند توانایی انجام تحقیقات آنلاین لازم برای تصمیم گیری خرید آگاهانه را به مصرف کنندگان ارائه دهند. وب سایت های تایر ، هم در تولید کننده و هم در سطح نمایندگی مستقل ، ابزارهایی را ارائه می دهند که به مصرف کننده امکان جستجو در لاستیک های متناسب با وسیله نقلیه خود را می دهد.
"در سالهای اخیر ، به عنوان مصرف کنندگان به دنبال یک تجربه کامل خرید آنلاین هستند ، نمایندگی های تایر در حال حاضر موجودی تایر و قیمت تایرهای خود را با نصب ، مالیات و هزینه های مربوط به قیمت کامل در خارج از کشور نمایش می دهند."
روود می گوید TCS به نمایندگی های خود کمک می کند تا قیمت لاستیک و موجودی خود را بصورت آنلاین نشان دهند. هر دو به دلیل مشارکت و یکپارچه سازی فنی عقب با توزیع کنندگان و عمده فروشان تایر امکان پذیر هستند.
"ما در TCS شاهد بیش از نیمی از مشتریان وب سایت خود هستیم که از ادغام توزیع کننده / عمده فروشی استفاده می کنند تا قیمت ها و موجودی به روز شده را به مصرف کنندگان خود نشان دهند."
یکی از بازیکنان جدید در بازار داخلی داخلی Tirescanner است که در ماه آگوست در فلوریدا راه اندازی می شود و طبق برنامه قرار است تا پایان سال 2020 پوشش ملی داشته باشد. اما Tirescanner با قدرت مغزی و تجربه مایکل ولچ همراه است و پیشگام آنلاین است. فروش تایر در اروپا. Welch نخستین تجارت تایر آنلاین خود را در زمان 16 سالگی آغاز کرد ، آن را در سال 1995 فروخت و یکی دیگر از اوایل سال 2000 را آغاز کرد. این سرمایه گذاری ، Blackcircles.com ، توسط گروه میشلین در سال 2015 بدست آمد. او همچنین در مشاغل تایر آنلاین در هند و چین سرمایه گذاری کرده است. .
ولچ می گوید همیشه پیش بینی می کرد که Blackcircles را به بازار آمریکا بیاورد ، اما این فروش با فروش به میشلین قطع شد.
او می گوید اولویت اصلی Tirescanner "ارائه بهترین پیشنهاد خدمات آنلاین و آفلاین مشتری در بازار است." بلند مدت ، او می خواهد سیستمی ایجاد کند که نصب تایرهای یک روزه را در سطح کشور ارائه دهد.
برای انجام این کار ، Tirescanner در حال ساخت شبکه ای از فروشندگان لاستیک است. اما به جای تکرار مدل های Tire Rack ، Goodyear.com یا MichelinMan.com ، که به یک فروشنده مبلغی را برای نصب لاستیک خریداری شده بر روی سیستم عامل های خود پرداخت می کنند ، خریداران در Tirescanner.com لاستیک را از موجودی نمایندگی ها خریداری می کنند.
وی افزود: "این واحدها در برنامه هایی که خرده فروش بخشی از آنها است حساب خواهند کرد. ما می خواهیم حجم برای خرده فروش ارزش داشته باشد و نمی خواهیم در موقعیتی قرار بگیریم که رابطه بین تامین کننده و خرده فروش را قطع کنیم ، زیرا فکر می کنیم این ارزش را از بین می برد. "
ولش می گوید ، "ما می خواهیم با خرده فروشانی کار کنیم که آنها قیمت را تعیین می کنند. آنها حاشیه هایی را که می توانند به فروش برسانند می دانند و سپس ما بر این اساس با آنها همکاری می کنیم. و سپس به نوبه خود ، ما با تولیدکنندگان همکاری می کنیم تا مطمئن شویم که مارک های مناسب را در لیست قرار داده ایم و زنجیره تأمین کار می کند.
"این بسیار همکاری است. این همان چیزی است که ما در Blackcircles.com ساخته ایم و به همین دلیل امروز Blackcircles.com بزرگترین خرده فروش آنلاین در اروپا است و مطمئناً سریعترین رشد را دارد زیرا دارای بسیاری از مشخصات یک خرده فروش ملات و آجر است ، اما اتفاقاً یک تجارت مستقر در اینترنت است."
اما اگر نمایندگی های فروش تایر ، تایرها را بفروشند و این تایرها را در توافقنامه خرید و برنامه های خود با تولیدکنندگان حساب کنند ، چگونه Tirescanner درآمد کسب می کند؟ این از فروشنده برای هر فروش کمیسیون می گیرد - "کمیسیون واقعاً متوسط". این در مقیاس کشویی است و ولش می گوید که "کسری مطلق از آنچه برای خرید مشتری جدید می نامیم هزینه خرید است." خریداران به فروشنده خود اعتماد دارند
در هلنا ، مونت ، نیک فاکس مشتاق فروش آنلاین لاستیک بود. او فکر کرد که این دروازه ای برای افزایش ثابت فروش در دو نمایندگی تایر Point S است که با پدرش ، باب فاکس در اختیار دارد. آنها دو سال و نیم پیش لاستیک های خود را به صورت آنلاین نشان دادند و حدود یک سال پیش عملکرد فروش را اضافه کردند.
فاکس می گوید: "این بخش بسیار کمی از تجارت ماست که برای من تعجب آور است." "اما برای یک فرد عادی ، بسیاری از ناشناخته ها در لاستیک وجود دارد. ما افراد زیادی داریم که تلفن همراه یا تبلت خود را وارد می کنند و وب سایت ما را به ما نشان می دهند و به آنچه می خواهند اشاره می کنند. ما شاهد خریدهای زیادی (بصورت آنلاین) نیستیم.
"بسیاری از مردم هنوز به مشاوره فروشنده لاستیک اعتماد می کنند."
اگر مصرف کنندگان راهی برای پرسیدن سوال در هنگام خرید آنلاین داشته باشند ، برخی از آن پرسش های آنلاین قابل تبدیل است. Point S عملکرد چت آنلاین بعد از ساعت (4-9 عصر) را برای نمایندگی ها ایجاد کرده است. فاکس می گوید عمده فروش آنلاین او در ساعات عصر انجام شده است.
تیم چت آموزش دیده برای پاسخگویی به س questionsالات مربوط به محصولات و قرارهای ملاقات ، و آنها به عنوان نماینده فروشگاه خاصی که مصرف کننده در آن خرید دارد با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. فاکس می گوید امیدوار است برنامه های خدمات فروشگاه هایش امسال هنوز در سیستم ادغام شده باشد تا بتوانند از خدمات جدید استفاده کنند.
نکته خوب این است که پلت فرم فروش آنلاین ، که در دسترس سایر فروشندگان Point S است ، مصرف کنندگان را به سمت فروشگاه سوق می دهد و فاکس می گوید آنها روش های فکری برای بازاریابی برای مردم آنلاین را دارند. یک ایده ارائه خدمات تحویل و تحویل در یک مسافت خاص بوده است. در مونتانا ، جایی که ترافیک زیادی وجود ندارد ، او می تواند پیشنهاد آن را به مشتری در شعاع 15 مایل ببیند. در شهرهای پر ازدحام فکر نمی کند فروشگاه ها بتوانند آن را به چنین قلمرو وسیعی ارائه دهند.
ایجاد احساس شخصی به مشتریان
Tate Boys انتظار دارد که فروش آنلاین در اوکلاهما نیز کند باشد. به همین دلیل است که از TireConnect برای نشان دادن موجودی کالا و قیمت خود استفاده می کند ، اما در حال حاضر به مشتریان اجازه نمی دهد فروش آنلاین را تعطیل کنند. Schoenthaler می گوید: "ما از این ویژگی استفاده نمی کنیم."
هنگامی که وب سایت جدید و ویژگی خرید آنلاین تایر آن برای شروع به کار آماده شد ، این شرکت لیستی از ارتباطات جامعه خود را ایجاد کرد و از مشتریان احتمالی در مورد احتمال خرید آنلاین لاستیک نظرسنجی کرد. این یک نظرسنجی علمی نبود ، اما آنها شامل افرادی از سنین مختلف ، جمعیت و انواع وسایل نقلیه بودند.
"چند مردمی هستند که به صورت آنلاین خرید می کنند و می خواهند آنلاین خرید کنند ، اما اکثریت قریب به اتفاق ، 80? تا 85? مشتریانی که ما از آنها نظرسنجی کردیم ، می خواهند تحقیق کنند و بدانند که چه چیزی درگیر آنها می شوند قبل از اینکه در فروشگاه گشت بزنند ، ”Schoenthaler می گوید. "ما احساس می کنیم که تجربه ما در فروشگاه بی نظیر است و این باعث می شود مشتری ما آن احساس شخصی را داشته باشد."
در طرف مقابل معادله آنلاین Burt Brothers در یوتا قرار دارد ، که کارت اعتباری مصرف کننده را برای فروش آنلاین تایر در دو سال گذشته به همراه داشته است. جرمی برت پلتفرم آنلاین این شرکت را یکی دیگر از پیشخوان های فروش می داند که 365 روز در سال به صورت شبانه روزی باز است.
او می گوید این مشاغل خانوادگی پس از بررسی گزینه های ساخت بستر داخلی خود ، با TireConnect مشارکت کرد. برت می گوید هزینه انجام این کار "بسیار بیشتر" گران بود.
و علاوه بر این ، او انعطاف پذیری پیشنهادات TireConnect را دوست دارد. حتی اگر بریجستون بزرگترین شریک سازنده برادران برت است - از طرف Goodyear Tire & Rubber Co. به دنبال او نزدیک می شود - فروشنده تایر می تواند هر مارک تایر را به صورت آنلاین بفروشد و تبلیغ کند. و وقتی مصرف کننده لاستیکی را که می خواهد خریداری کند پیدا می کند ، خریدار بصورت آنلاین 5? پیش پرداخت می کند.
"ما 5 درصد کار را انجام داده ایم زیرا در صورت اشتباه گرفتن اطلاعات توسط مصرف کننده ، هنوز انعطاف پذیری زیادی به ما می دهد. بعلاوه ما همچنین می توانیم کارت اعتباری برادران برت ، و ترازی ، تعویض روغن یا هر کار خدماتی دیگری را که ممکن است لازم داشته باشند ، ارائه دهیم.
"ما روند فروش را با 5? شروع می کنیم. آنها می دانند چه مبلغی پرداخت کرده اند و مجموع فعلی آنها چقدر است. فروش آن تراز زمانی که آنها قبلاً انتظار دارند آن کارت اعتباری را دوباره بکشند ، بسیار آسان تر است. اگر آنها قبلاً 1000 دلار برای لاستیک پرداخت کرده اند ، فروش این تراز بسیار دشوارتر است."