فروشگاه اینترنتی پوشاک
نامی را به عنوان محصول قدیمی امانت بگیرید : Ella’s Carpet Bag یا به مارکی که می خواهید بفروشید پایبند باشید: Hell Bunny Babes.
2. یک طاقچه انتخاب کنید
شما نمی توانید برای همه تأمین کنید ، و احتمالاً نباید هم باشید! یک یا دو نوع خاص از لباس هایی را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید و تا آنجا که می توانید به آن بچسبید. من لباس های سایز بزرگ و Rockabilly می فروشم ، و گاهی اوقات از آن دو طاقچه دور می شوم - این همیشه خوب نیست ، زیرا من علاقه خریداران مکرر خود را ندارم.
3. لباس منبع
می خواهید موجودی خود را از کجا تهیه کنید؟ فروشگاه های صرفه جویی ، کمد لباس شخصی شما ، عمده فروشی کاملاً جدید ، برخی از مکان هایی است که می توانید شروع کنید.
4. عکس های درخشان بگیرید - جلو ، عقب ، برچسب ها ، هر گونه علائم / پارگی / آسیب
پس از تهیه لباس ، شروع به صحبت کردن با عکس ها کنید. من به شدت توصیه می کنم از یک دوربین خوب برای این کار استفاده کنید. لباس ها را آویزان کنید ، یک تخت صاف انجام دهید یا آنها را مدل کنید - باید عکس هایی از جلو ، عقب ، هر جزئیات (مانند جیب های فانتزی ، یک الگوی چاپی خاص) و هر نقص وجود داشته باشد.
مطمئن شوید که از هر برچسب روی لباس خود عکس می گیرید و از لکه ها یا اشک عکس های دقیق می گیرید. برای نشان دادن اندازه علائم یا آسیب دیدگی ، یک سکه کنار آن قرار دهید. در زیر یک نمای عالی از نحوه عکسبرداری حرفه ای است.
5. نمودار اندازه گیری / اندازه را برای نام تجاری بارگیری کنید و آن را در عکس ها قرار دهید
شما می توانید نمودارهای اندازه را به صورت آنلاین پیدا کنید - نام تجاری و "نمودار اندازه" را در Google تایپ کنید - این باید به صورت یک تصویر ارائه شود. می توانید این مورد را به همراه عکس های خود بارگذاری کنید. با این کار س questionsالات مشتریان شما که می خواهند از این موارد بدانند "آیا این اندازه درست است؟" صرفه جویی می کند
6. اگر این خرید اخیر است ، ببینید آیا می توانید تصویری را به صورت آنلاین پیدا کنید - مردم دوست دارند لباس های پوشیده را ببینند یا با چه لباسی آن را پر کنند
من اخیراً ژاکت خریداری کردم که دوست داشتم ، اما پوشیدن آن را دوست نداشتم - یقه خز مصنوعی بیش از حد مرا قلقلک داد. اخیراً توسط یک خرده فروش زنجیره ای به فروش رسیده است ، بنابراین من این تصاویر را نیز بارگذاری کردم. به این ترتیب خریدار می توانست عکس آن را به صورت حرفه ای ببیند و به آنها ایده هایی بدهد که می توانند آن را بپوشند.
7. موارد خود را در یک زمان محبوب لیست نهایی لیست کنید
اگر از سایت حراجی استفاده می کنید ، در مورد زمان های محبوب محبوب حراج تحقیق کنید. این ممکن است از کشوری به کشور دیگر تغییر کند. در استرالیا ، یکشنبه شب پایان محبوب لیست است و بسیاری از کاربران آنلاین در تلاشند تا پیشنهاد برنده شدن را بدست آورند. این باعث می شود قیمت شما بالاتر از ذکر آن در زمان کندتری مانند بعد از ظهر سه شنبه باشد.
8. خودتان بفروشید
من به طور معمول "سایر موارد خود را بررسی کنید" ارسال می کنم ، با یک لینک قابل کلیک به لیست های من در هر توضیحات. ممکن است مشتریان بخواهند برای حمل و نقل ترکیبی ، یا به دلیل اینکه چیزی را که می فروشید ، دوست دارند ، چندین مورد را پیشنهاد دهند. برای تبلیغ فروش می توانید از شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید - فیس بوک و اینستاگرام هر دو گزینه خوبی هستند.
9. شرح قاتل را بنویسید
تصور کنید خریدار شما فقط از توضیحات کتبی شما خرید می کند - وانمود کنید که نمی توانند عکس را ببینند. با جزئیات آن را توصیف کنید. اگر مطمئن نیستید که بالایی که می فروشید چه نوع آستین دارد ، می توانید با استفاده از Google به راحتی تحقیق کنید. بسیاری از تصاویر برای توصیف سبک لباس وجود دارد.
10. اندازه گیری ها: نیم تنه ، کمر ، طول
وسایل خود را برای فروش اندازه گیری کنید - اغلب مشتریان می خواهند از نیم تنه ، کمر و طول کالا مطلع شوند. با نوشتن آن یا استفاده از الگوهای Sizely ، این مورد را با شرح مورد خود قرار دهید. برخی از خریداران همچنین مایل به اندازه گیری لباس های کشسان (کشیده و کشیده نشده) هستند. در کشش لباس و اندازه گیری همزمان آن احتمالاً به کمک نیاز خواهید داشت. اندازه گیری ها را در توضیحات خود بگنجانید.
11. قیمت گذاری - واقع بین باشید. با خوشحالی چه چیزی را پرداخت می کنید؟
جدا شدن از لباسی که پوشیده و دوستش دارید سخت است. شماره پایینی که برای آن می پذیرید چیست؟
کم قیمت هستید؟
اگر گفته اید "شاید یک دلار ، دیگر مناسب نیست" ، قیمت خود را افزایش دهید تا نشان دهید فکر می کنید لباس سیاه کوچک ارزش پول نقد شخصی را دارد که به سختی بدست آورده اید.
کم فروشی می کنید؟
اگر آن را سه سال پیش خریداری کرده اید و می خواهید پول خود را پس بگیرید ، متأسفانه این اتفاق نخواهد افتاد! سعی کنید آن را به یک چهارم مبلغی که پرداخت کرده اید بفروشید.
اگر در حال خرید لباس برای فروش عمده هستید ، فروش آن را با قیمت خرده فروشی توصیه شده یا همین پایین در نظر بگیرید. اگر خریدارهای مورد علاقه مغازه های کم مصرف را می فروشید ، بسته به هزینه های بیشتر ، مبلغی را که برای آن پرداخت کرده اید دو برابر یا سه برابر کنید. به عنوان مثال ، من اخیراً لباسی را به قیمت 5 دلار خریداری کردم. من آن را به قیمت 10 دلار فروختم - من درآمد زیادی از فروش کسب نکرده ام ، اما پولم را دو برابر کرده ام و مطمئن نبودم که به هر قیمتی انجام می شود.
شاید در گذشته سعی در فروش لباس داشته اید و موفق نبوده اید - قیمت های خود را کاهش دهید. بررسی کنید که سایر فروشندگان برای چه مواردی قیمت خود را تعیین می کنند.
12. هزینه پست - این را در فاکتور بگیرید
هزینه پست شامل تمام بسته بندی ها ، به علاوه هزینه ارسال آن است. می توانید بابت این مبلغ از بالا هزینه دریافت کنید ، یا اگر هزینه پست نیز در آن گنجانده شده است ، این را در قیمت گذاری کالا برای آن لحاظ کنید.
13. با مشتریان تعامل داشته باشید
مشتریان س lotsالات زیادی خواهند پرسید. با خوشحالی پاسخ می دهند. حتی اگر این بار خرید نکنند ، ممکن است بار دیگر باشد.
14- اگر سوالی از شما پرسیده شد ، لیست خود را به روز کنید تا سایر مشتریان بتوانند پاسخ را ببینند
کسی می خواهد اندازه گیری دیوانه وار را بداند ، از کجا خریداری شده است یا اینکه می تواند با آن بپوشد؟ آن را به شرح خود اضافه کنید! شما کار را انجام داده اید و ممکن است شخص دیگری نیز از آن بهره مند شود.
5. به مشتری بگویید که شما پرداختی دریافت کرده اید
پس از فروش ، به مشتری اطلاع دهید که پرداخت خود را دریافت کرده اید و از او تشکر کنید.
16. پستی بگیرید
شما فقط مورد را ارسال کرده اید - به آنها اطلاع دهید. اگر شماره پیگیری وجود دارد ، این را نیز وارد کنید. گاهی اوقات هزینه پست یا پیک بسیار کند است ، بنابراین به مشتری کمک می کند تا بداند شما کالای خود را تازه ارسال کرده اید.
17. لباس خود را بپیچید
بسته بندی کنید! بسته بندی حباب یا کیسه های پلاستیکی ایده آل هستند ، علاوه بر این ، شما محصولات خود را ارسال می کنید. این به این معنی است که اگر بسته بندی خیس شود ، مورد مرطوب نخواهد بود زیرا توسط شما محکم بسته شده است. درباره این موضوع می توانید در پست قبلی که در "5 روش خلاقانه برای نشان دادن مشتری خود مراقبت می کنیم" اطلاعات بیشتری کسب کنید ، موارد کوچک مانند داشتن کاغذ بسته بندی مناسب ، از جمله یادداشت شخصی به سفارش یا داشتن بسته بندی عالی ، همه با هم جمع می شوند و باعث شود مشتریان شما حتی بیشتر شما را دوست داشته باشند.
18. آنها را به یاد داشته باشید
در تمام فروش های خود ، من کارت ویزیت و کمی هزینه دارم. من گوشواره های خودم را می سازم (بیت های حیله گرانه را به صورت عمده از eBay خریده ام) و این را در یک کیسه پلاستیکی کوچک به کارت ویزیتم می چسبانم. کارت ویزیت من از یک مکان چاپ ارزان است و فقط شامل آرم من است و در آنجا مشتریان می توانند مرا آنلاین پیدا کنند.
19. بازخورد خوب بگذارید
اگر پلتفرمی که استفاده می کنید از شما می خواهد بازخورد بگذارید ، آن را شخصی کنید. از آنها برای سرعت پرداخت ، روش دوستانه آنها ، چیزی که برای شما برجسته است ، تشکر کنید. از خریداران خود نخواهید که برای شما بازخورد بگذارند - این می تواند آنها را آفساید کند و این آخرین چیزی است که می خواهید! بعضی از مشتریان از دادن بازخورد با هم صرف نظر می کنند یا نمی دانند چگونه ، بنابراین تعقیب کردن ارزش ندارد.
20. موارد بیشتر را برای مشتریان مکرر بفرستید
پس از فروش برخی از اقلام ، به یاد داشته باشید که حرکت را ادامه دهید. ممکن است مشتریان قبلی به آنچه در لیست بعدی شما ذکر کرده اند علاقه مند شوند ، بنابراین بهتر است چیزی در آنجا داشته باشید تا آنها بتوانند آن را ببینند و امیدوار باشند خریداری کنند.
فروش خوبی داشته باشید!
نکات و ترفندهای بیشتر
برای راهنماهای اندازه گیری و سایر نکات فروشنده به وبلاگ ما مراجعه کنید.