فروشگاه اینترنتی کفش/ سری اول
چگونه بدون پول فروشگاه اینترنتی کفش راه بیندازیم؟ .
بسیار خوب ، بنابراین ما یک نمونه جامع از الگوی طرح تجاری فروشگاه کفش آنلاین را به شما ارائه داده ایم. ما همچنین با تجزیه و تحلیل و تهیه پیش نویس نمونه طرح بازاریابی فروشگاه کفش آنلاین که با ایده های عملی بازاریابی چریکی برای فروشگاه های آنلاین کفش پشتیبانی می شود ، آن را بیشتر پیش بردیم. در این مقاله ، ما تمام شرایط لازم برای راه اندازی تجارت آنلاین کفش را در نظر خواهیم گرفت. بنابراین کلاه کارآفرینی خود را بپوشید و اجازه دهید کار را ادامه دهیم.
چرا فروشگاه کفش به صورت آنلاین راه اندازی می کنیم؟
دیگر خبری نیست که مشاغل دیگر در سراسر جهان برای فروش محصولات یا خدمات خود به فروشگاه های آجر و ملات اعتماد نمی کنند. آنها اکنون اینترنت را به حداکثر می رسانند تا با مشتریانی فراتر از مکانی که محل کارشان است ارتباط برقرار کنند.
فروشگاه های آنلاین کفش یکی از بزرگترین ذی نفعان اینترنت است. اگر به اینترنت مراجعه کنید ، تعداد بی شماری فروشگاه کفش آنلاین را پیدا خواهید کرد که برچسب ها و طرح های مختلف کفش را با قیمت ارزان تر از آنچه می توانید از فروشگاه کفش های فیزیکی معمولی اطراف خود تهیه کنید ، خرده فروشی می کنند.
تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر و بیشتر مردم نسبت به مراجعه به فروشگاه های معمولی در شهر محل زندگی خود در خرید کفش و سایر وسایل از طریق اینترنت راحت می شوند. این به دلیل مزایای خرید آنلاین است که در مقایسه با استرسی که ممکن است در صورت مراجعه به یک فروشگاه کفش یا بوتیک در اطراف محل زندگی خود متحمل شوید ، مقایسه می شود.
اگرچه هنگام خرید آنلاین ، بیشتر اوقات ملزم به پرداخت هزینه حمل و نقل خواهید شد ، اما حقیقت این است که استرس شما را از بین می برد. یک نکته خوب در مورد خرید آنلاین این است که شما این امکان را دارید که قبل از انجام سفارشات ، مشخصات آنچه را که از راحتی منزل یا دفاتر خود می خواهید مشاهده کنید ، برخلاف اینکه شما فرض می کنید که قبل از خرید آنچه را که می خواهید از یک فروشگاه آجر و ملات پیدا می کنید. سفر به بوتیک یا مرکز خرید.
مشتریان نه تنها به دلیل راحتی که از آن بهره مند می شوند ، بلکه به دلیل گزینه های گسترده تر ، قیمت بسیار رقابتی و البته دسترسی به طیف وسیع تری از اطلاعات به فروشگاه های آنلاین جذب می شوند.
گذشته از تمام مزایای ذکر شده در بالا در مورد فروشگاه های آنلاین ، یکی دیگر از اهرم های کارآفرینان این است که راه اندازی فروشگاه اینترنتی کفش برخلاف کار با فروشگاه آجر و ملات بسیار مقرون به صرفه است. در واقع ، شما می توانید با موفقیت فروشگاه آنلاین کفش خود را از خانه خود بدون توجه به بخشی از شهر خود زندگی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که یک وب سایت استاندارد کاربر پسند با یک بستر پرداخت ایمن طراحی می کنید و همچنین خدمات یک شرکت حمل و نقل معتبر را درگیر می کنید.
هنگامی که توانستید اعتماد جامعه آنلاین را به خود جلب کنید ، از میزان حامی مردم در فروشگاه آنلاین کفش شما شگفت زده خواهید شد ، به ویژه اگر موجودی مناسبی در فروشگاه خود داشته باشید.
راه اندازی یک تجارت آنلاین فروشگاه کفش - یک راهنمای کامل
نمای کلی صنعت
مشاغل موجود در خط فروشگاه کفش آنلاین کفش های خرده فروشی تجاری برای مردان ، زنان و کودکان. آنها در فروش کفش و کفش به اشکال مختلف مانند کفش لاستیکی و پلاستیکی ، کفش ورزشی ، کفش محافظ (چکمه های ایمنی) ، دمپایی خانگی و جوراب دمپایی نقش دارند. مشاغل این خط مشاغل کفش های زنانه و مردانه را نیز به طور خاص برای محیط های کاری ، رسمی و کاری طراحی می کنند.
تحقیقات حاکی از آن است که پیش بینی می شود فروش خرده فروشی آنلاین در سال 2017 به طور مداوم به 370 میلیارد دلار افزایش یابد ، در حالی که این میزان در سال 2012 به 231 میلیارد دلار رسیده است. درآمد خرده فروشی آنلاین با رشد سفارشات آنلاین ، رشد سه درصدی 11 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. با 13 درصد افزایش در مقایسه با سه ماهه مشابه سال 2013.
آمار نشان داد که در سه ماهه اول 2014 ، درآمد خرده فروشی آنلاین از طریق یک دستگاه تلفن همراه 35 درصد افزایش داشته است ، در حالی که تلفن همراه 13.7 درصد از کل سفارشات تجارت الکترونیکی را در سه ماهه اول 2013 در مقایسه با 18.5 درصد در سه ماهه اول سال 2014 داشته است. دو سوم آمریکایی ها از خرده فروشان الکترونیکی بصورت آنلاین خرید کنید.
تأیید شد که گفته می شود 83 درصد از کسانی که به صورت آنلاین خرید می کنند از این تجربه راضی هستند. بیشتر افرادی که شکایت می کنند اظهار داشتند که از محدود شدن به تاریخ تحویل و ساعت انتخاب شده توسط فروشگاه آنلاین رضایت ندارند. خریداران آنلاین متوسط ??هنگام انتخاب تاریخ تحویل انعطاف پذیری را ترجیح می دهند. توانایی انتخاب زمان مشخصی از روز برای تحویل خرید ؛ انعطاف پذیری برای تغییر مسیر بسته ها ؛ و در آخر گزینه حمل سبز.
گذشته از رایانه هایی که مردم برای تهیه کالاهای آنلاین از آنها استفاده می کنند ، یک تحقیق اخیر انجام شده نشان می دهد که مصرف کنندگان 25 تا 34 ساله در مقایسه با قیمت ها ، خواندن نظرات ، خرید محصولات و تعامل با مارک ها در شبکه های اجتماعی هنگام حضور در فروشگاه های فیزیکی ، در نمودار استفاده از تلفن های هوشمند پیشرو هستند.
در چند وقت اخیر ، تعداد فروشگاه های خرده فروشی آنلاین افزایش چشمگیری داشته و کارآفرینان بیشتری هنوز بوتیک های آنلاین خود را در ایالات متحده و سایر مناطق جهان باز می کنند. این صنعت با وجود فروشگاه های آنلاین متعدد کفش خرده فروشی که در حال فعالیت هستند ، هنوز در حال رشد است.
جدا از اینکه راه اندازی فروشگاه های آنلاین مقرون به صرفه و سودآور است ، کارآفرینان به دلیل سهولت راه اندازی ، راه اندازی و مدیریت فروشگاه کفش خرده فروشی آنلاین ، ترغیب می شوند که عمده به سمت این سمت از تجارت بروند.
واقعیت این است که صرف نظر از اینکه ممکن است تعداد زیادی فروشگاه کفش خرده فروشی آنلاین واقع در یک خیابان در همان شهر واقع شود ، به هیچ وجه تاثیری در حمایت از آنها نخواهد داشت زیرا دامنه بازار آنها محدود نیست. محدود به مکانی است که فروشگاه اینترنتی کفش در آن قرار دارد تا زمانی که ابزارهای م effectiveثر حمل و نقل کالاهای خریداری شده به هر نقطه از جهان موجود باشد.
سرانجام ، تجارت آنلاین فروشگاه کفش تقریباً برای کارآفرینان مشتاق برای راه اندازی تجارت خود در این صنعت باز است. یک نکته خوب در مورد تجارت آنلاین فروشگاه کفش این است که این تجارت می تواند در هر قسمت از ایالات متحده افتتاح شود و اگر بررسی مناسب بازار و مطالعات امکان سنجی انجام شود ، می توانید از سودآوری تجارت اطمینان داشته باشید.
راه اندازی تجارت آنلاین فروشگاه کفش - تحقیقات بازار و مطالعات امکان سنجی
جمعیت شناسی و روانشناسی
ترکیب دموگرافیک و روانشناختی کسانی که کفش می پوشند از همه جنسیت ها و گروه های سنی جدا شده است. زن و مرد ، بزرگسالان و کودکان همه کفش می پوشند از این رو ترکیب جمعیتی تجارت آنلاین کفش شامل همه موارد است.
حقیقت این است که وقتی صحبت از فروش کفش می شود ، در واقع طیف گسترده ای از مشتریان در دسترس هستند. در واقع ، بازار هدف شما فقط به گروهی محدود نمی شود ، بلکه همه کسانی که در فضای سایبری فعال هستند و قدرت خرید دارند.
طبق آمارها ، افرادی که در محدوده سنی 18 تا 45 سال قرار دارند ، هنگام خرید آنلاین لباس و سایر لوازم جانبی مد ، جدول را رهبری می کنند. همچنین ، یک تحقیق اخیر انجام شده نشان می دهد که مصرف کنندگان بین 25 تا 34 سال با مقایسه قیمت ها ، خواندن نظرات ، خرید محصولات و تعامل با مارک ها در رسانه های اجتماعی در فروشگاه های فیزیکی ، نمودار استفاده از تلفن های هوشمند را رهبری می کنند.
بنابراین ، اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه کفش خرده فروشی آنلاین خود هستید ، استراتژی بازاریابی شما باید در جهت دستیابی به کسانی باشد که بین 18 تا 45 سال دارند. آنها بازار عمده شما هستند