فروشگاه اینترنتی کفش/ سری چهارم
اینها برخی از عوامل کلیدی است که شما باید قبل از انتخاب مکان برای یک انبار فروشگاه کفش آنلاین خود را در نظر بگیرید.
مشخصات جمعیتی
دسترسی و شبکه جاده ای محل
قوانین و مقررات محلی در جامعه
ترافیک ، پارکینگ و امنیت
شروع یک فروشگاه آنلاین فروشگاه کفش - جزئیات فنی و نیروی انسانی
وقتی نوبت به راه اندازی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی کفش می رسد ، فناوری و ابزاری اساسی که شما نیاز دارید اینترنت است. وب سایت شما دفتر و فروشگاه شما است بنابراین باید از مجهز بودن ، ایمن بودن و البته کاربر پسند بودن آن اطمینان حاصل کنید .
بستر پرداخت شما باید امن و سازگار با کارت های پرداخت آنلاین مختلف باشد. بنابراین ، شما به طور قطع به کامپیوتر / لپ تاپ ، امکانات اینترنت ، تلفن ، دستگاه فکس و مبلمان اداری (صندلی ، میز و قفسه) در میان سایر موارد نیاز خواهید داشت و همه اینها را می توان به صورت منصفانه استفاده کرد .
در مورد لیزینگ یا خرید قطعی تسهیلات انبار ، این انتخاب به وضعیت مالی شما بستگی دارد ، اما واقعیت این است که برای داشتن امنیت کافی توصیه می شود هنگام آزمایش کسب و کار با اجاره کوتاه مدت / اجاره شروع کنید در محل اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، شما با اجاره بلند مدت یا خرید کامل ملک ادامه می دهید.
هنگامی که نوبت به استخدام کارمندان برای یک تجارت اینترنتی آنلاین کفش می رسد ، باید برنامه هایی برای استخدام یک مدیر اجرایی صالح (شما می توانید این نقش را داشته باشید) ، مدیر مدیریت و منابع انسانی ، مدیر بازرگانی ، مدیر ICT / فروشگاه آنلاین (همچنین می توانید) استخدام کنید. به عنوان مدیر انبار) ، مدیر حمل و نقل و تدارکات ، مسئول فروش و بازاریابی ، مسئول حسابداری ، مدیران مراقبت از مشتری ، عکاسان حرفه ای (اختیاری زیرا در صورت لزوم استخدام می شوند) و نظافتچی ها.
اینها برخی از کارمندان اصلی هستند که می توانید با آنها کار کنید. به طور متوسط ??، شما برای انجام یک تجارت آنلاین فروشگاه کفش در مقیاس کوچک اما استاندارد ، حداقل به 3 تا 6 نفر از اعضای اصلی نیاز دارید.
فرآیند خدمات بازرگانی در یک تجارت آنلاین فروشگاه کفش دخیل است
اولین بندر مربوط به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کفش ، ساخت یک فروشگاه آنلاین امن و کاربر پسند با درگاه پرداخت امن است. در مورد خرید و فروش مواد ، هیچ قانون سخت و سریعی در مورد آن وجود ندارد. اساساً این وظیفه مدیر بازرگانی است که به فروشگاه کالاهای ذخیره سازی (طیف گسترده ای از کفش ها از مارک های مختلف تولیدی) کمک کند.
آنها برای تهیه معاملات خرید خوب به آنجا می روند و اطمینان حاصل می کنند که نه تنها با قیمت مناسب خرید را تضمین می کنند که سود خوبی را برای آنها تضمین می کند ، بلکه همچنین کفش هایی را که مد روز و مورد تقاضا هستند خریداری می کنند.
به محض خرید کفش ، آنها عکاس حرفه ای استخدام می کنند تا از آنها عکس های خوبی بگیرد و سپس با برچسب قیمتی که به هر کالا بسته شده است در وب سایت قرار می گیرند تا مشتریان بتوانند خرید خود را انجام دهند. پس از خرید ، وظیفه مدیر حمل و نقل و لجستیک در همکاری با مدیر انبار است که کالای حمل شده را به مقصد مشتری برساند.
بنابراین ، سهام پس از بسته شدن کار هر روز گرفته می شود و حساب ها متعادل می شوند. این به آنها امکان می دهد تقاضای بیشتری برای کفش از مارک های مختلف تولیدی داشته باشند. چالش ها نیز مورد بررسی قرار می گیرند ، به خصوص که مربوط به سفارش دهندگان مشتری ، درگاه های پرداخت و حمل و نقل و همکاران است.
بیان این نکته مهم است که یک فروشگاه کفش آنلاین ممکن است تصمیم بگیرد که هر فرآیند و ساختار تجاری را که کارایی و انعطاف پذیری آنها را تضمین کند ، بداهه یا تصویب کند. فرآیند تجارت فروشگاه کفش آنلاین فوق الذکر روی سنگ ریخته نمی شود.
راه اندازی فروشگاه آنلاین کفش - برنامه بازاریابی
ایده ها و استراتژی های بازاریابی
به طور کلی ، اداره یک کسب و کار مستلزم آن است که در زمینه بازاریابی کالاها یا خدمات خود باید فعال باشید. اگر راه اندازی مشاغل فروشگاه آنلاین کفش را انتخاب کردید ، باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا از استراتژی هایی استفاده کنید که به شما در جذب مشتری کمک می کند وگرنه احتمالاً با این تجارت دست و پنجه نرم خواهید کرد زیرا مارک های شناخته شده ای هستند که جهت بازار کفش آنلاین را تعیین می کنند. و صنعت فروشگاه های بوتیک.
از آنجا که بازار هدف شما در جامعه آنلاین است ، بنابراین استراتژی های عمده بازاریابی شما باید به طور خاص جامعه آنلاین باشد. بخشی از کاری که شما برای جذب مشتری به فروشگاه کفش آنلاین خود باید انجام دهید ، استفاده از فشار در شبکه های اجتماعی است. ثابت شده است که رسانه های اجتماعی بارها و بارها ارزان ترین و شاید موثرترین راه برای بازاریابی یک تجارت هستند. شما همچنین می توانید در وب سایت خود و سایر وب سایت های پربازدید برای تبلیغ فروشگاه کفش آنلاین خود استفاده کنید.
همچنین ، اتخاذ برخی از ایده ها و استراتژی های بازاریابی زیر برای تجارت فروشگاه کفش آنلاین ، فکر بدی نخواهد بود.
فروشگاه اینترنتی کفش خود را با ارسال نامه های مقدماتی (ایمیل) به همراه بروشور خود به مدیران شرکت ها ، خانوارها ، دانشجویان ، مهاجران ، کارآفرینان ، بازرگانان ، افراد مشهور ، شخصیت های عمومی ، مردان و زنان نظامی ، مردان و زنان ورزشی ، گردشگران ، دوچرخه سواران معرفی کنید. و هر فرد بالغ در لیست ایمیل شما
در وبلاگ ها و انجمن های اینترنتی و همچنین در رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، لینکدین تبلیغ کنید تا پیام شما را به گوش دیگران برسانید ، بنابراین کسانی که در شبکه های اجتماعی یا کسانی که وبلاگ می خوانند در صورت نیاز به خرید کفش از فروشگاه های آنلاین ، سایت را برای بازدید می دانند
محصولات خود را مستقیماً به بازار عرضه کنید
برای روندها و نکات صنعت به انجمن های فروشگاه آنلاین محلی بپیوندید
روزهای تخفیف را برای مشتریان خود فراهم کنید
تجارت خود را در روزنامه های جامعه ، تلویزیون های محلی و ایستگاه های رادیویی تبلیغ کنید
فهرست مشاغل خود در تبلیغات صفحات زرد (فهرست محلی)
استفاده از بازاریابی دهان به دهان (معرفی) را تشویق کنید
عواملی که به شما کمک می کنند قیمت مناسب محصولات کفش های خود را بدست آورید
یک عامل کلیدی که به شما کمک می کند کفش های خود را با قیمت پایین خریداری کنید این است که اقلام خود را به میزان بسیار زیاد مستقیم از تولید کنندگان خریداری کنید. واقعیت این است که هرچه تعداد کالاهایی که مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری می کنید بیشتر باشد ، تمایل به تهیه آنها نیز کمتر است.
استراتژی دیگری که به شما کمک می کند کفش های خود را با قیمت مناسب خرده فروشی کنید این است که اطمینان حاصل کنید هزینه عملیاتی را به حداقل ممکن کاهش می دهید و تلاش خود را برای بازاریابی و تبلیغ نام تجاری خود انجام می دهید. جدا از اینکه این استراتژی به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کند ، همچنین به شما کمک می کند قیمت مناسب محصولات خود را بدست آورید.
راهکارهایی برای افزایش آگاهی از برند فروشگاه کفش و ایجاد هویت شرکتی
اگر قصد شما از شروع تجارت آنلاین فروشگاه کفش این است که با حمل کفش به مشتریان در سراسر ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها ، تجارت خود را فراتر از شهری که می خواهید از آنجا فعالیت کنید ، تبدیل کنید تا به یک مارک ملی و بین المللی تبدیل شوید. جهان ، پس شما باید آماده باشید تا هزینه تبلیغات و تبلیغات برند خود را صرف کنید.
فارغ از صنعتی که به آن تعلق دارید ، حقیقت این است که بازار پویا است و برای ادامه جذابیت در بازار هدف شما نیاز به آگاهی از برند و تقویت برند دارد. هویت شرکتی شما در زمان ایجاد یک تجارت سودآور کارهای زیادی باید انجام دهد.
در اینجا سیستم عامل هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش آگاهی از نام تجاری خود و ایجاد هویت شرکتی برای فروشگاه آنلاین کفش خود استفاده کنید.
تبلیغات را در هر دو سیستم چاپی (روزنامه ها و مجلات) و رسانه های الکترونیکی قرار دهید
از وقایع مربوط به انجمن مربوطه حمایت مالی کنید
اهرم در اینترنت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند ؛ اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب ، گوگل + و دیگران برای تبلیغ فروشگاه آنلاین کفش خود
بیلبوردهای خود را در مکانهای استراتژیک در اطراف شهر یا ایالت خود نصب کنید
برای ایجاد آگاهی از فروشگاه آنلاین کفش خود ، هر از گاهی در نمایشگاه های جاده ای شرکت کنید
پنکه ها و اسلحه های دستی خود را در مناطق هدف توزیع کنید
با مدیران شرکت ها ، خانوارها ، دانشجویان ، مهاجران ، کارآفرینان ، بازرگانان ، افراد مشهور ، شخصیت های عمومی ، مردان و زنان نظامی ، مردان و زنان ورزشی ، گردشگران ، دوچرخه سواران ، دوچرخه سواران و هر بزرگسالی که در لیست نامه های الکترونیکی شما قرار دارد تماس بگیرید و آنها را در مورد تجارت خود آگاه کنید. و محصولاتی که خرده فروشی می کنید
فروشگاه اینترنتی کفش خود را در فهرست محلی (هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین) لیست کنید
فروشگاه اینترنتی کفش خود را در وب سایت رسمی خود تبلیغ کنید و از استراتژی هایی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا بازدید سایت را جلب کنید
اطمینان حاصل کنید که همه اعضای کارکنان شما از پیراهن های مارک دار شما استفاده می کنند و کلیه وسایل نقلیه و کامیون ها / کامیونت های شما با آرم شرکت و همکاران شما مارک می شوند.