راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان
بیشتر و بیشتر مردم در حال خرید آنلاین لباس ، غذا ، اسباب بازی و حتی مبلمان هستند. یک دهه پیش مردم فقط پس از دیدن و احساس ، مبلمان مانند مبل یا تخت را می خریدند. شما می خواهید قبل از خرید محصول را "آزمایش" کنید. اگر در حال خرید تخت هستید ، روی آن دراز می کشید. اگر مبل می خرید روی آن می نشینید. این بهترین روش برای بررسی راحتی و کیفیت است. اما حتی با این هشدار ، فروشگاه های مبلمان آنلاین در حال افزایش هستند و به یک تجارت پرسود تبدیل شده اند .
آمار بازار خرده فروشی مبلمان
مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی مبلمان برای مشاغل شما
مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی مبلمان
ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی مبلمان
بهترین روش ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی مبلمان
هزینه ساخت یک فروشگاه اینترنتی مبلمان چقدر است
بهترین نمونه های فروشگاه مبلمان آنلاین
نتیجه
آمار بازار خرده فروشی مبلمان
راه اندازی فروشگاه مبلمان کاری سودآور است. ایجاد یک فروشگاه آنلاین حتی یک فرصت تجاری بهتر است. برای دریافت ایده در مورد سودآوری یک فروشگاه مبلمان آنلاین ، بیایید آمار بازار فعلی این بازار تجاری را بررسی کنیم .
در ایالات متحده ، درآمد پیش بینی شده سال 2018 تجارت مبلمان حدود 304.3 میلیارد دلار است. داده ها نشان می دهد که تنها در سال 2019 بهتر خواهد شد.
بازار مبلمان سالانه 0.2? از 2018 تا 2021 رشد خواهد کرد. شما ممکن است تمسخر کنید و بگویید که نرخ رشد سالانه 0.2? بسیار ناچیز است.
تجارت مبلمان در حال حاضر پایه عظیم $ 304.3 میلیارد دلار دارد. رشد "اندک" 0.2 درصدی به 60 میلیارد دلار درآمد اضافی در هر سال می رسد.
مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی مبلمان برای مشاغل شما
مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی مبلمان برای مشاغل شما
ایجاد یک وب سایت مبلمان تجارت الکترونیکی می تواند بخشی از این تجارت بسیار سودآور را در اختیار شما قرار دهد. در زیر برخی از مزایای داشتن وب سایت برای فروش آنلاین مبلمان در مقابل فروش در فروشگاه آجر و ملات آورده شده است.
رسیدن به بازار جهانی
یک فروشگاه فیزیکی فقط می تواند برای مشتریان در محدوده موقعیت مکانی آنها بازاریابی کند. یک فروشگاه محله کاملاً تاسیس شده می تواند سالها فعالیت کند. اما این فروشگاه ها به دلیل عدم توانایی در مقیاس گذاری و ارائه محصولات خود به مخاطبان گسترده ، کوچک خواهند ماند. افتتاح فروشگاه اینترنتی مبلمان به شما امکان می دهد تجارت خود را در ارتفاعاتی که به ندرت توسط فروشگاه های فیزیکی بدست می آید مقیاس بندی کنید.
با باز بودن 24 ساعته 7 با مشاغل بزرگتر رقابت کنید
فروشگاه های فیزیکی به ندرت 24/7 شب باز هستند. به استثنای فروشگاه های راحتی مانند 7-11 ، فروشگاه ها از صبح تا اوایل یا اواخر شب باز می شوند. بعضی اوقات یکشنبه ها مغازه می بندند و شنبه ها فقط برای چند ساعت باز می شوند.
این مورد در مورد فروشگاه های آنلاین که می توانند 24 ساعته روزانه از جمله یکشنبه ها کار کنند وجود ندارد.
هزینه های نگهداری را کاهش دهید
فروشگاه مبلمان آنلاین شما می تواند به هزاران مشتری خدمات ارائه دهد. این خریداران مجازی فقط توسط یک یا دو مدیر فروشگاه می توانند کمک کنند. هزینه عملیاتی فروشگاه فیزیکی به دلیل افزایش حقوق و دستمزد کارمندان بیشتر است. این پرسنل همچنین به حوله های کاغذی ، رایانه ، رختکن و سایر تاسیسات به افزایش بیشتر هزینه ها نیاز دارند.
مقیاس پذیری
یک فروشگاه آنلاین می تواند تقریباً مقدار نامحدودی از اقلام را بفروشد. می توانید صدها اتاق نمایش جدید ایجاد کنید یا با چند کلیک یک مبلمان جدید به نمایش بگذارید. فروشگاه های فیزیکی برای افزودن همان مقدار محصولات نیاز به گسترش اموال خود دارند.
توانایی ارائه پیشنهادات مرتبط تر به مشتریان
خریداران آنلاین می توانند پیام ، بررسی و بازخورد ارسال کنند که می تواند به شما در بهبود تجربه مشتری کمک کند. نظرسنجی ها را برای یافتن نیازها و خواسته های مشتری انجام دهید به عنوان مثال ، سایت های تجارت الکترونیک مبلمان منزل از نظرسنجی برای "پیش بینی" اینکه چه رنگ مبلمان فروش بیشتری خواهد داشت ، استفاده می کنند ، بنابراین می توانند از سهام بیشتری بهره مند شوند.
بسیاری از "ترفندها" که تنها با تجارت الکترونیکی قابل انجام است
یک فروشگاه مبلمان آنلاین می تواند از ابزارها و استراتژی های زیادی برای افزایش درآمد استفاده کند. هنگامی که مشتری از وب سایت شما بازدید می کند ، در ازای آدرس ایمیل وی ، کوپن های تخفیف ارائه دهید. برای ارسال کمپین ها و بروشورها برای فریب خرید ، از ایمیل استفاده کنید. با "توصیه" سایر مواردی که توسط مشتریانی که همان محصول را خریداری می کنند ، خرید و فروش کنید. برجسته سازی یک محصول با استفاده از بنرهای وب سایت و تبلیغات بازاریابی نیز آسان تر است.
گزینه های پرداخت بیشتر ، معاملات سریعتر و گردش سریع تر پول
خریدار آنلاین قادر است از درگاه های پرداخت چندگانه یکی را انتخاب کند. آنها می توانند از کارت اعتباری خود استفاده کنند ، اما بگذارید بگوییم منقضی شده است. آنها می توانند از PayPal استفاده کنند. حساب پی پال ندارید؟ پرداخت های بانکی مستقیم چطور؟
برای مالک فروشگاه آنلاین ، پرداخت آنلاین حسابداری از فروش را آسان تر می کند. دیگر حسابرسی در پایان فروش روز ، با احتساب پول نقد و سپس واریز به بانک ، امکان پذیر نیست.
مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی مبلمان
مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی مبلمان
در اینجا مراحل اساسی ایجاد فروشگاه اینترنتی مبلمان خود را آورده ایم. ویژگی ها و ویژگی های مورد بحث در زیر برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی سودآور کافی است.
1. Magento 2 را نصب کنید
Magento برترین پلت فرم نرم افزار تجارت الکترونیکی است که توسط فروشگاه های آنلاین متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راه حل مقیاس پذیر با قابلیت های مفید خارج از جعبه مانند درگاه های پرداخت ، استفاده آسان از صفحه مدیریت و طرح های کشیدن و رها کردن است. همچنین سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش می دهد که تجربه مشتری و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد.
2. تم طراحی را انتخاب و خریداری کنید
Magento صدها تم آماده آماده دارد که برای برخی از طاقچه ها مانند کفش یا لباس سفارشی شده است. یکی از فروشگاه های مبلمان را متناسب با آن انتخاب کنید. موضوعی دریافت کنید که پاسخگو باشد و در هر صفحه دستگاه کار کند. باید محلی سازی برای زبانهای اصلی داشته باشد. تهیه اسناد و مدارک کامل از نصب تا بهره برداری برای توسعه دهندگان موضوع مهم است.
تم وب سایت را از کجا بیاورید:
از طریق فهرست موضوعات جستجو کنید. در Themeforest.net و سایر کاتالوگ های آنلاین می توانید موضوعی را با دسته بندی وب سایت انتخاب کنید. با این حال به یاد داشته باشید که تم های آماده وب سایت از نظر عملکرد محدود هستند و ممکن است در آینده به تغییرات سنگینی نیاز داشته باشند.
یک تم سفارشی سفارش دهید. سفارش یک طراحی سفارشی روش دیگری برای برجسته سازی فروشگاه مبلمان آنلاین شماست. بر خلاف الگو ، یک طراحی سفارشی از نظر عملکرد عالی عمل می کند و می تواند در هر زمان اصلاح شود تا نیازهای شما را متناسب کند. شما می توانید به سادگی با تماس با ما در Newizze طراحی سفارشی کاملاً سفارشی را مدیریت کنید.
3. روش های حمل و نقل و پرداخت را برای منطقه خاص خود نصب کنید
Magento 2 از انواع روش های حمل و نقل پشتیبانی می کند که محل انبار ، هزینه های تحویل و قرار دادن آدرس تحویل را تعیین می کند.
Magento 2 از همه درگاه های پرداخت محبوب پشتیبانی می کند که فروش محصول شما را در سراسر جهان امکان پذیر می کند. بیشتر روشهای پرداخت "خارج از جعبه" در دسترس است و شامل PayPal برای پرداختهای جهانی ، Braintree برای مشتریان آمریکای شمالی و Paybox برای مشتریان اروپایی است.
با ادغام عمیق PayPal با Magento ، به راحتی می توانید کارت های اعتباری و پرداخت های PayPal را با استفاده از PayPal بپذیرید ، همه اینها در حالی است که مشتریان را در سایت خود نگه دارید.
4- درباره تدارکات فکر کنید
یک تجربه روان باید از لحظه خرید مشتری تا تحویل و پذیرش ارائه شود. شما باید یک شریک تدارکات معتبر برای رسیدگی به خدمات و تحویل پیک انتخاب کنید. یک تحویل ناموفق یا بد باعث بازخورد منفی می شود که می تواند باعث گسترش و اعتبار شهرت شما شود.
چه چیزی برای مشتریان هنگام انتخاب شرکت تحویل کالا مهم است؟
تصور غلط رایج در مورد انتخاب شریک تحویل قابل اعتماد ، تصور غلط است. با این حال ، نتایج مطالعات اخیر برخی از عوامل دیگر را کشف کرده است:
بخش عظیمی از آمریکایی ها به تحویل درب منزل خود رای مثبت داده اند.
ردیابی بسته در زمان واقعی تأثیر عمده ای در انتخاب شرکت تحویل کالا دارد. تقریباً 90? از پاسخ دهندگان به اهمیت پیگیری در مورد زمان تحویل کالا اشاره کرده اند.
5. داده های محصولات را وارد کنید
شما باید سیستمی برای انتقال داده های محصول به فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. این را می توان به صورت دستی انجام داد ، اما اگر چند صد محصول داشته باشید ، کار زیادی طول می کشد. داده های مربوط به تمام محصولات شما با استفاده از Magento 2 می تواند به فروشگاه آنلاین شما وارد شود.
بیایید نگاهی بیندازیم که Magento 2 می تواند هنگام وارد کردن داده ها چه کاری انجام دهد:
داده های CSV را برای دسته های زیر وارد و صادر کنید: محصولات ، قیمت گذاری پیشرفته ، پرونده های اصلی مشتری و آدرس ها.
رفتار وارد کردن را تنظیم کنید - می توانید فایل فعلی را به روز کنید ، داده ها را با نسخه جدیدتری جایگزین کنید یا موجودیت را به کلی حذف کنید.
قیمت گذاری داده ها می تواند در به روزرسانی لیست قیمت یا دامنه محصول مفید باشد. شما همچنین می توانید از توانایی جمع آوری بینش مشتری برای استراتژی بازاریابی فروشگاه مبلمان خود بهره مند شوید.
6. تمام پسوندهای بازاریابی مورد نیاز خود را نصب کنید
افزونه های بازاریابی Magento ماژول های آماده ای هستند که می توانید برای شخصی سازی فروشگاه مبلمان آنلاین خود نصب کنید. موارد معروف شامل موارد اضافی بازاریابی برای ایجاد انگیزه در بازبینی محصولات و گزینه های بازیابی برای چرخ دستی های رها شده است.
موارد بسیاری برای انتخاب وجود دارد و لیست موارد ضروری برای هر فروشگاه در نهایت یک انتخاب فردی است. با این حال ، ما می خواهیم چند مورد مورد علاقه صاحبان مشاغل را بررسی کنیم.
مجوز بازگشت کالا
از نظر بسیاری ، RMA در مورد بازاریابی لوازم جانبی برای یک فروشگاه مبلمان آنلاین یکی از ضروریات است. این ابزاری ایجاد شده است تا مدیریت بازگشت و مبادله کالا را تا حد ممکن آسان کند. RMA برای Magento 2 در دسترس است.
ویژگی های اصلی برنامه افزودنی عبارتند از:
سیستمی که به مشتریان امکان می دهد در عرض چند ثانیه درخواست های بازگشت خود را ایجاد کنند
توانایی بارگیری گردش کار مدیران خود با خودکار کردن کارهای روزانه
یک تنظیم کاملاً قابل تنظیم - می توانید پسوند را از قسمت انتهایی ویرایش کنید ، راه حل های خود را اضافه کنید و موارد دیگر
تجزیه و تحلیل پیشرفته که گزارشات سطح بالایی را ارائه می دهد
Google Tag Manager
Google Tag Manager برای بهبود عملکرد وب سایت به طور گسترده ای در بین صاحبان مشاغل (کسانی که دارای فروشگاه مبلمان هستند) مورد استفاده قرار می گیرد. بارگیری یک صفحه وب که تصاویر و پیوندهای زیادی روی آن است ممکن است آسان نباشد - در اینجاست که Google Tag Manager به درد شما می خورد.
افزونه Google Tag Manager برای Magento 2 در دسترس است. برای شروع ، باید شناسه Google Tag داشته باشید.
با برنامه افزودنی Google Tag Manager:
سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش دهید
یک برنامه بازاریابی مجدد را برای جذب کسانی که به وب سایت علاقه نشان داده اند فعال کنید
به لطف ویژگی dataLayer به پیگیری پیشرفته داده دسترسی داشته باشید
بتوانید از برچسب های سفارشی HTML و تصویر استفاده کنید
7. روی سئو کار کنید
پس از راه اندازی فروشگاه آنلاین Magento ، بهتر است برای به حداکثر رساندن بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمی تغییر دهید. موارد ساده مانند ویرایش دستی هدرهای ایجاد شده به صورت خودکار می توانند به بهبود عملکرد سئو کمک کنند. بهینه سازی URL هر صفحه ، عنوان صفحه و توضیحات محصول همچنین به سایت شما کمک می کند تا در جستجوهای بیشتری ظاهر شود.
8. آزمون های A / B را اجرا کنید و فروشگاه خود را برای بهترین تبدیل تنظیم کنید
Magento توانایی آزمایش خارج از جعبه را برای انجام آزمایش A / B ارائه می دهد. شما می توانید از این ویژگی برای آزمایش انواع صفحه محصول استفاده کنید تا ببینید کدام یک بیشتر مورد توجه مشتریان است. این مورد همچنین می تواند همراه با Google برای بررسی میزان پرش ، بازدید از صفحه و غیره استفاده شود.