چگونه یک فروشگاه اینترنتی سودآور راه بیندازیم؟
نحوه ایجاد ، راه اندازی و راه اندازی فروشگاه آنلاین سودآور (به طور جدی)
ما همه موارد ، از قوانین و تفاوت های ظریف ، تا چگونگی تهیه محصول ، تا حتی ارائه یک الگوی راه اندازی رایگان را برای تجزیه و تحلیل رقابتی در صنعت خود ارائه داده ایم.
طبق فصل ، نحوه آماده سازی ما در طول مراحل برنامه ریزی به شرح زیر است:
در فصل 1 ، ما یاد گرفتیم که چگونه تصمیم بگیریم چه چیزی را بفروشیم.
در فصل 2 ، ما به شما کمک کردیم مطمئن شوید که واقعاً می توانید آن را بفروشید.
در فصل 3 ، شما با افراد دیگری که آن را می فروشند (و کسانی که قبلاً آن را خریداری کرده اند) آشنا شده اید.
در فصل 4 ، شما یاد گرفتید که چگونه نزدیکترین رقبای خود را انجام می دهید.
در فصل 5 ، دو بار بررسی کردید تا قانونی را نقض نکنید.
در فصل 6 ، بازار خود را (و تمایزهای خود) را شناسایی کردید.
در فصل 7 ، شما می آموزید که چگونه محصول خود را تهیه کنید.
در فصل 8 ، آنچه را که باید هنگام انتخاب یک بستر تجارت الکترونیکی برای تجارت آنلاین خود بدانید ، یاد گرفتید.
این ما را به فصل 9 می رساند - جایی که شما یاد خواهید گرفت چگونه یک فروشگاه آنلاین سودآور ایجاد کنید ، راه اندازی کنید و راه اندازی کنید.
راه اندازی فروشگاه آنلاین شما
اکنون که شما یک پلتفرم را انتخاب کرده اید ، به یک محصول متعهد شده اید و برای جلب مخاطبان هدف تلاش کرده اید ، می توانیم نکات اساسی برای ایجاد و راه اندازی فروشگاه شما را مورد توجه قرار دهیم.
در حالی که می توانید چند ساعت دیگر یک وب سایت را با هم شلاق بزنید ، به صورت مستقیم در اینترنت بروید و فقط منتظر بمانید تا ببینید چه اتفاقی می افتد - آنچه در پایان با آن مواجه خواهید شد تعداد انگشت شماری از بازدیدکنندگان و یک حساب بانکی خالی است که برای آن نشان می دهد.
با ایجاد یک رویکرد سازمان یافته برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، فروشگاه خود را برای موفقیت دراز مدت و مقیاس پذیر راه اندازی می کنید.
1. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما حرفه ای به نظر می رسد.
اگر می خواهید یک تجارت آنلاین مناسب داشته باشید ، باید از همان ابتدا روی کیفیت تمرکز کنید.
شما باید فروشگاهی بسازید که حرفه ای به نظر برسد ، مشتری مورد نظر شما را به خود جلب کند و برای اقدام به تبدیل آنها هنگام بازدید از سایت شما تماس های مناسب را داشته باشد.
این سه مرحله بعدی طرح اصلی را به شما نشان می دهد تا اطمینان حاصل کنید که موارد مناسب برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق را بدست آورده اید.
این مربوط به وب سایت شما نیست ، بلکه مربوط به محصول شماست.
محو کردن خطوط "طراحی" و "عملکرد" ??هنگام ساخت فروشگاه آنلاین بسیار آسان است.
نه اینکه بگوییم طراحی مهم نیست - یک طراحی وب سایت جذاب می تواند فروش آنلاین را ایجاد کند. اما ، طراحی شما نباید از آنچه می خواهید بفروشید ، برتری داشته باشد.
خریداران آنلاین در صورت اعتماد یا تمایل به خرید از وب سایت شما در حدود سه تا پنج ثانیه تصمیم خواهند گرفت.
این بدان معنی است که شما باید یک وب سایت ساده ، قابل اعتماد و کاربرد آسان داشته باشید.
آنچه شما می فروشید و مشتری برای یافتن آن باید به کجا مراجعه کند باید کاملاً واضح باشد. در برابر اشتیاق بیش از حد به وب سایت خود با تعداد زیادی دکمه ، طبقه بندی یا تصویر فراخوان برای مقاومت در برابر آن مقاومت کنید ، زیرا مردم بیش از حد خسته می شوند و یا صبر می کنند و منتظر می مانند همه چیز بارگیری شود.
Marucci Sports یک نمونه عالی از طراحی تمیز و تمرکز است. محصول منحصر به فرد آنها از هر لحاظ جلو و مرکز است.
طرح خود را بر روی پایه درست درست کنید اولین قدم است.
هنوز نگران رنگ یا آرم نباشید. با انتخاب یک الگوی طراحی که واقعاً محصولات یا خدمات شما را به نمایش می گذارد ، شروع کنید.
وب سایت شما باید به عنوان ابزاری برای خرید آنلاین موثر باشد. سایت های بیش از حد سبک ، بیش از آنکه آنها را به سمت پرداخت راهنمایی کنند ، خطر حواس پرتی را به مخاطره می اندازند.
ثانیا ، هنگام انتخاب الگوی طراحی ، مطمئن شوید که منوی ناوبری واضح است و مشتریان شما را تحت فشار قرار نمی دهد.
با داشتن ناوبری واضح قادر خواهید بود انواع مختلف کالاها را ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می دانند کجا در فروشگاه شما بروند و هرگز گم نشوند.
اگر فقط تعداد کمی از دسته های محصول را دارید ، انتخاب یک موضوع با پیمایش منو در بالای صفحه عالی کار می کند.
با این حال ، اگر کالاهای بیش از حد یا بیش از 9 دسته اصلی دارید ، به فکر تجمیع آنها در بهترین حالت ممکن باشید. شما همچنین می توانید الگویی را انتخاب کنید که دارای پیمایش در سمت چپ یا راست باشد.
نمی خواهید خریداران را مجبور کنید برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود ، صفحه را به پایین پیمایش کنند. مشتریان بالقوه باید بتوانند تقریباً تمام قسمتهای مرتبط و جذاب سایت شما را پس از ورود مشاهده کنند.
با این حال ، بهترین دسته ، اگر دسته های زیادی دارید ، می توانید از طراحی صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به مشتریان اجازه دهید سفر خرید خود را انتخاب کنند.
آخرین ، اما مطمئناً از اهمیت کمتری برخوردار باشید ، اطمینان حاصل کنید که هر الگوی طرحی را که انتخاب می کنید دارای یک نسخه موبایل راک است.
اگر تجربه عالی تلفن همراه و روند تسویه حساب ساده را به مشتریان خود ارائه ندهید - بدون شک - فروش خود را از دست خواهید داد.
هنگامی که طرح شما تنظیم شد ، هنوز چند عنصر وجود دارد که باید برای اطمینان از اینکه فروشگاه شما برای پذیرش سفارشات آماده است ، قرار دهید.
مراحل زیر برای کمک به شما در راه اندازی فروشگاه خود و تنظیم شما برای موفقیت طولانی مدت ضروری است.
2. یک درگاه پرداخت انتخاب کنید.
برای پرداخت ، باید آماده پذیرش پرداخت ها باشید. ممکن است واضح باشد ، اما برای اداره یک تجارت موفق کاملاً ضروری است.
درگاه پرداخت نحوه جمع آوری پول از مشتریان است. به طور معمول ، بستر تجارت الکترونیکی شما توصیه می کند که کدام دروازه ها با سیستم آنها مطابقت دارند.
BigCommerce از بیش از 60 دروازه پرداخت مختلف پشتیبانی می کند و دارای گزینه های کیف پول دیجیتال با یک کلیک ، مانند Apple Pay و PayPal One-Touch است.
پس از داشتن لیستی از گزینه ها ، باید تصویر کاملی از نحوه کار و تأثیر آن بر روی خط اصلی خود بدست آورید.
شما همچنین می خواهید یک درگاه پرداخت انتخاب کنید که بتواند با تجارت شما رشد کند. قبل از اینکه خود را محصور کنید ، در مورد هر راه حل پرداخت س questionsالات زیر را بپرسید:
آیا هزینه راه اندازی وجود دارد؟
آیا هزینه های ماهانه و / یا معامله وجود دارد؟
آیا هزینه های مجازات در نظر گرفته شده است؟ اگر چنین است ، چه عواملی باعث تحریک آنها می شود؟
آیا حداقل شرط تعادل وجود دارد؟
تأخیر در انتقال چیست؟
وقتی به کمک یا پشتیبانی نیاز دارم با چه کسی تماس می گیرم؟ چگونه می توانم با آنها تماس بگیرم؟ چه ساعاتی در دسترس هستند؟
سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند BigCommerce به شما کمک می کنند کمترین نرخ ممکن را بدست آورید. به عنوان مثال ، نرخ پیشنهادی برای مشتری BigCommerce که از PayPal طراحی شده توسط Braintree استفاده می کند کمترین میزان ممکن در خارج از کشور است. در موردش تحقیق کن برو جلو منتظر خواهیم ماند
3. یکپارچه سازی حمل و نقل را تنظیم کنید.
این مرحله می تواند برای کسی که تازه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است کمی طاقت فرسا باشد.
گزینه های حمل و نقل بستگی زیادی به محصول ، مدل تجاری ، مخاطبان هدف و راه حل تجارت الکترونیکی شما دارد.
راز موفقیت اطمینان از همکاری همه این عوامل است. خوشبختانه ، ما بهترین روشهای امتحان شده و واقعی را برای راحتی خیال شما و افزایش فروش شما داریم.
حمل و نقل یک پیشنهاد مهم برای فروشگاه شما است. این قدرت جذب مشتری را دارد ، اما همچنین می تواند مشتری را از آن دور کند.
بنابراین اگر در زمینه فروش آنلاین تازه کار هستید ، به فکر شروع کار کوچک باشید.
این بدان معناست که شما ممکن است بخواهید به حمل و نقل داخلی پایبند باشید و قبل از اینکه به حمل و نقل بین المللی بپردازید ، به آن تسلط پیدا کنید.
برای شروع حمل و نقل آنلاین ، چند نکته وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید.
با تحقیق در مورد رقابت خود شروع کنید. شما ممکن است بینشی واقعاً عالی درباره آنچه که در گروه شما م worksثر و مفید نیست ، کشف کنید.
سیاست های حمل و نقل شما بسیار ساده باشد. این از سردرگمی یا شگفتی جلوگیری می کند ، و این احتمال را می دهد که مشتری بالقوه شما با خرید خود دنبال کند.
در آخر ، چندین گزینه حمل و نقل را بر اساس سرعت حمل و نقل یا حامل های مختلف ارائه دهید. اینکه مشتری به چه سرعتی محصول خود را دریافت می کند می تواند به اندازه مبلغی که برای حمل و نقل می پردازند مهم باشد.
اکنون ، اگر می توانید حمل رایگان محصولات خود را ارائه دهید ، این کار را انجام دهید! از نوامبر 2018 ، هزینه های بالای حمل و نقل دلیل اصلی ترک رد کالسکه است.
پاداش اضافه شده: شما در واقع می توانید با ارسال رایگان یا با ارائه حداقل هزینه سفارش ، ارزش سفارش متوسط ??خود را افزایش دهید.
دریافت چیزی رایگان تأثیر زیادی در روانشناسی خرید دارد. همچنین ، اگر می توانید BOPIS - خرید آنلاین ، خرید در فروشگاه - را به عنوان یک گزینه ارائه دهید ، باید این کار را انجام دهید. این اغلب برای همه افراد درگیر آسانتر است ، به علاوه مشتری مجبور نیست هزینه حمل و نقل را پرداخت کند. درباره یک وضعیت برد-برد صحبت کنید.
در قسمت پشتی ، باید مراحل انجام سفارش خود را برنامه ریزی و سازماندهی کنید.
بسیاری از تجار جدید از این مرحله غفلت می کنند و این می تواند با رشد به شدت برای کسب و کار شما مضر باشد.
اگر محصولات شما در حال حاضر روی میز قهوه شما پراکنده شده اند ، شما باید کاری انجام دهید. حتی اگر فقط چند مورد را حمل می کنید ، باید روی پیش نویس روشی که اتفاق می افتد هنگام ثبت سفارش ، کار کنید.
در اینجا مواردی است که باید در مورد تحقق از خود بپرسید:
چگونه از سفارش جدید مطلع می شوید؟
چگونه فاکتور را چاپ می کنید؟ چگونه برگه بسته بندی را چاپ می کنید؟
به چه مواد بسته بندی نیاز دارید؟
چه اطلاعاتی با محصول موجود در جعبه همراه است؟ دستورالعمل های مونتاژ یا استفاده ، باتری ها یا قطعات اضافی؟ ممکن است یک یادداشت تشکر یا کوپن داشته باشید؟ گزینه ها بی پایان هستند.
هنگام باز کردن جعبه ، نحوه ارائه چگونه است؟ آیا ظاهر و احساس بسته بندی شما نشان دهنده برند شما است؟
چگونه محصولاتی را که باید حمل شوند ، سازماندهی می کنید؟ آیا آنها در سطل های زباله ، یخچال ، اتاق یا یک انبار هستند؟ آیا می توانید مکان محصول را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید تا برای رویکرد ساده تری روی فاکتور چاپ کند؟
اگر وقت خود را صرف برنامه ریزی این فرآیند نکنید ، ممکن است مشتریان شما به موقع سفارشات خود را دریافت نکنند ، که این باعث ایجاد یک احساس بد می شود.
4- مالیات را به درستی تنظیم کنید.
وقتی کلمه "مالیات" را می شنوم ، قبول می کنم - بهم می خورم. اما واقعیت این است که تنظیم صحیح مالیات های شما از ابتدا یک تغییر دهنده بازی برای تجارت شما است.
خوشبختانه ، ما در حال حاضر در مورد مالیات برای کسب و کار شما صحبت می کنیم ، نه مالیات فروش محلی. بنابراین این مرحله بسیار کوتاه و شیرین است - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک متخصص مالیات صحبت کنید.
این لزوماً نباید یک حسابدار یا CPA باشد - همچنین می تواند یک کنترل کننده ایالتی یا یک مقام دیگر در مورد مالیات در منطقه شما باشد.
آنها به شما کمک می کنند کارهایی مانند دستیابی به شناسه مالیاتی خود و درک طبقه بندی ، نرخ و ساختار مالیاتی منطقه خود را انجام دهید. همه اینها از مکانی به مکان دیگر متفاوت است.
به من اعتماد کنید ، با مشورت با یک متخصص حرفه ای در درازمدت در هزینه و سردرد صرفه جویی خواهید کرد.
5. یک نام دامنه عالی انتخاب کنید.
به همان اندازه سرگرم کننده و چالش برانگیز - انتخاب نام دامنه برای وب سایت شما بسیار حیاتی است. آدرس وب شما باید با نام تجاری شما صحبت کند و به عنوان یک ابزار مهم بازاریابی باشد.
نام دامنه شما راهی خواهد بود که مشتریان بالقوه شما را پیدا می کنند و سپس برای خرید بیشتر بازمی گردند. بنابراین آن را ساده نگه دارید. در برابر اصرار برای نوشتن هجی های دشوار یا کلمات اختصاری ناشناخته مقاومت کنید.
اگر قبلاً مشاغل مستقر دارید ، مسیر را تغییر ندهید و دامنه خود را عوض کنید!
انتخاب دامنه معتبر باعث ایجاد اطمینان در مشتری و ایجاد وفاداری مشتری می شود ، بنابراین وقت خود را اختصاص دهید.
6. برای سنجش موفقیت خود ، تجزیه و تحلیل تنظیم کنید.
برای رشد تجارت خود به داده و معیار نیاز دارید.
ما اخیراً 55 معیار تجارت الکترونیکی را که باید پیگیری کنید برجسته کردیم. صفحه گسترده را برای شروع کار با آن در اینجا بارگیری کنید.
برای شروع ، تجزیه و تحلیل داخلی فروشگاه خود را بررسی کنید.
حداقل ، سیستم عامل شما باید بتواند در معیارهای اساسی مانند موارد زیر به شما کمک کند:
بازدید کنندگان منحصر به فرد ،
نرخ تبدیل،
محبوب ترین محصولات ، و
درآمد متوسط ??به ازای هر مشتری.
همچنین نگاهی به گزینه های پلت فرم مانند جستجوی سایت در فروشگاه بیندازید که می تواند بینش ارزشمندی را درباره آنچه مشتریان شما به دنبال دارند ، ارائه دهد.
بسیار راحت است که بگوییم مهم نیست در چه بستری هستید ، باید از Google Analytics برای تجارت آنلاین خود استفاده کنید.
این به شما کمک می کند تا ببینید غول جستجو چه در داخل و چه در خارج از فروشگاه شما اتفاق می افتد. Google Analytics می تواند بینشی زیر را برای کمک به شما در گسترش و بهبود تجارت خود به شما ارائه دهد:
مخاطبان هدف خود را بشناسید ،
پیگیری کنید که خریداران از کجا می آیند ، کجا می روند و کجا ترک می کنند ،
نحوه تعامل بازدیدکنندگان با فروشگاه شما را دنبال کنید و
توانایی حاشیه نویسی در تلاش های شما.
آن مورد آخر مورد علاقه شخصی من است. می توانید اقدامات یا رویدادهای مهم را در جدول زمانی خود مانند افزودن محصولات جدید یا فروش برچسب گذاری کنید ، بنابراین می توانید تأثیر آنها را در فروشگاه خود ببینید.
تجزیه و تحلیل به طور کلی یک عنصر اصلی در کمک به شما برای عمل به جای واقعیات است نه مفروضات درباره مشتری و تجارت
شما آماده راه اندازی هستید
با این زمینه های کلیدی - عملکرد سایت ، اصول کسب و کار و تجزیه و تحلیل - کنار بیایید و بنیان محکمی را که برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید ایجاد خواهید کرد.
اکنون ، باید نحوه رانندگی به فروشگاه آنلاین خود را بخوانید.