نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین موفق در سال 2020 | سری اول
نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین موفق در سال 2020
آیا آماده برای فروش آنلاین هستید؟
نمی دانید چگونه شروع کنید؟
خبر خوب این است که ساختن یک وب سایت تجارت الکترونیکی دشوار نیست. و برای ساختن یک فروشگاه عالی نیازی به تجربه در زمینه برنامه نویسی ندارید.
با این حال ، یک کار درست برای موفقیت شماست. و این دقیقاً همان چیزی است که راهنمای امروزی برای شما دارد.
من برنامه دقیقی را برای ساخت اولین (یا دوم) فروشگاه تجارت الکترونیکی شما فقط در 9 مرحله آسان برای شما ارائه خواهم داد.
قبل از اینکه به قسمت های جالب ساخت اولین وب سایت تجارت الکترونیکی شما بپردازیم ، ابتدا باید مقدمات مهمی را در نظر بگیرید.
مرحله 1: بنیاد درست بسازید
ایجاد یک پایه مناسب به شما در بهینه سازی سایت (و تجارت) سایت شما کمک می کند. همچنین وقتی تصمیم می گیرید که تصمیمات مهم بگیرید ، کارتان را آسانتر می کند.
اولین کاری که شما باید مقابله کنید برنامه کسب و کار شما است.
برنامه کاری شما چیست؟
از فکر ایجاد یک برنامه تجاری نترسید. حتی اگر در اینجا تجربه ای ندارید ، می توانید (و باید) این نکته را برای تکمیل این مرحله بیان کنید.
و به من اعتماد کن ، آنقدر که فکر می کنی سخت نیست.
تنها کاری که باید انجام دهید اینست که به چند سوال ساده پاسخ دهید ، مانند:
چرا می خواهید این شرکت را راه اندازی کنید؟
آیا در حال حاضر شکافی در بازار وجود دارد؟
چه مشکلی برای مشتریان خود حل می کنید؟
چگونه محصول شما در حل این مشکل برای مشتریان کمک می کند؟
قصد فروش چیه؟
شما قصد فروش این کالاها را به چه کسی دارید؟ (یعنی بازار هدف شما یا مخاطب هدف شما کیست؟)
نقطه فروش منحصر به فرد شما یا مزیت رقابتی چیست؟ (یعنی ، چرا مشتریان باید شما را از یک رقیب انتخاب کنند؟)
چقدر می توانید در هزینه های راه اندازی این شرکت را فعال و راه اندازی کنید؟
چگونه محصولات خود را به بازار عرضه می کنید؟
آیا برنامه بازاریابی دارید؟
پاسخهای شما به این سؤالات باید یک برنامه تجاری طبیعی برای شما ایجاد کند.
وقتی این تنظیم شد ، به فکر بیانیه ماموریت باشید. این متن برای پر کردن یک صفحه درباره ما استفاده می شود که به شما ایده می دهد از مارک شما مخفف چیست. این همچنین نگاهی به داستان برند شما برای ارتباط با مخاطبان خود خواهد داد.
پس از اتمام برنامه کاری شما ، برای مرحله بعدی آماده هستید: فعالیت خود را به صورت قانونی تنظیم کنید.
یک قدم که نمی توانید از پس آن برآیید
چند مرحله حقوقی مهم وجود دارد که شما قبل از شروع فروش آنلاین باید انجام دهید.
ابتدا باید اساسنامه ایالت خود را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید بصورت آنلاین فروش کنید.
هنگامی که چراغ سبز این کار را انجام دادید اشکال ندارد ، به سایت اداره تجارت کوچک (SBA) مراجعه کنید تا تجارت خود را در اینجا در ایالات متحده ثبت کنید.
برای کسب و کار خود نیز باید یک شناسه مالیاتی فدرال دریافت کنید ، که می تواند از طریق لینک ثبت نام SBA نیز انجام شود.
اگر بودجه اضافی در این زمینه اختصاص داده شده است ، می تواند شخصی را با تجربه در اینجا استخدام کند تا خود را در برابر هرگونه مشکل حقوقی باز نکنید.
نگران نباشید ، اگر این موضوع در بودجه شما نباشد ، بدون استفاده از وکیل قابل انجام است. به سادگی دستورالعمل های ارائه شده توسط SBA را رعایت کنید و از نظر شکل خوبی خواهید بود.
پس از رسیدگی به کلیه تشریفات ، می توانید به مرحله بعدی بروید: محصولات ، قیمت گذاری و هزینه های مرتبط.
چند سوال بیشتر برای فرار از راه ...
در مرحله بعد ، شما باید آنچه را که می فروشید محدود کنید.
اگر در حال حاضر یک فروشگاه آجر و ملات موجود دارید ، می توانید با اضافه کردن تنها محبوب ترین موارد ابتدا به سایت تجارت الکترونیکی خود ، کوچک شروع کنید. سپس می توانید موارد بعدی را بعداً اضافه کنید.
برای کسانی که تازه شروع به کار می کنند ، ابتدا فقط محصولات اصلی خود را شروع کنید.
این کار باعث می شود تا شروع کار به مراتب دلهره آورتر نشود و شانس راه اندازی به موقع را به جای انتظار برای اضافه کردن همه چیز قبل از شروع کار ، افزایش دهید.
از آنجا بفهمید که مبلغی را برای این موارد می پردازید.
در نظر بگیرید که قبل از تعیین قیمت برای ایجاد سود سالم چقدر برای شما هزینه دارند.
شما همچنین باید در مورد هزینه های حمل و نقل خود فکر کنید.
هزینه حمل و نقل چقدر است؟ آیا به مشتریانی که حداقل مبلغ خرید را دریافت می کنند ، ارسال رایگان ارائه می دهید؟
به خاطر داشته باشید ، شما می خواهید هزینه حمل و نقل خود را تا حد ممکن کم کنید. در غیر این صورت ، بیشتر مشتریان بالقوه را دور خواهید کرد.
آمار نشان می دهد:
36? از خریداران آنلاین به دلیل هزینه حمل و نقل کالای خود را رها می کنند
64? از مصرف کنندگان مورد بررسی گفتند که هزینه حمل و نقل "تأثیر زیادی بر تصمیم آنها برای خرید می گذارد
مشتریانی که حمل و نقل رایگان دریافت کرده اند "نمره کلی رضایت مشتری که 10? بالاتر است" گزارش دادند
قبل از شروع حمل و نقل رایگان به همه ، به یاد داشته باشید که این هزینه های مرتبط نیز باید به قیمتی که می خواهید برای مشتریان شارژ کنید ، پرداخته شود. اما شما نمی خواهید وسایل شما قیمت بالایی داشته باشند.
شما باید در اینجا تعادل برقرار کنید.
برای انجام این کار ، ممکن است لازم باشد با نرخ حمل و نقل با تخفیف خرید کنید تا ببینید کدام ارائه دهنده بیشترین هزینه شما را کاهش می دهد.
فاکتور مهم دیگری که باید در نظر بگیریم این است که چه میزان مالیات برای شارژ در نظر گرفته شود.
در بیشتر موارد ، نرخ مالیات شما از دولتی است که در آن تجارت می کنید.
بنابراین اگر نیویورک مال شماست...