سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین موفق در سال 2020

مرحله 2: برای فروش موارد خود یک بستر پیدا کنید

برای شروع کار با فروشگاه تجارت الکترونیکی شما نیازی به پیش زمینه رمزگذاری ندارید. با تشکر از گزینه های زیادی که در آنجا وجود دارد ، شاید دیگر نیازی به لمس کد نداشته باشید.

 

با استفاده از ساده ترین سکوها ، ابتدا پاها را خیس کنید تا ابتدا از آنها استفاده کنید و سپس ما به سمت کسانی که نیاز به تجربه کمی بیشتر دارند ، خواهیم کرد.

 

بازار Etsy و Amazon

Etsy می تواند یک مکان عالی برای شروع فروشگاه آنلاین خود به عنوان یک مبتدی باشد زیرا می تواند محصولات و فروشگاه آنلاین شما را در معرض خریداران بالقوه از سراسر جهان قرار دهد.

 

فقط در سال گذشته این شرکت گزارش داد که 30 میلیارد خریدار محصولات بیش از 2.8 میلیارد دلار ارزش محصولات خود را روی سیستم عامل خود خریداری کرده اند.

 

Etsy همچنین به شما سه روش برای فروش آنلاین ارائه می دهد. تو می توانی:

 

وسایل صنایع دستی خود را بفروشید

وب سایت / فروشگاه خود را در جایی که محصولات خود را می فروشید ایجاد کنید

فروش عمده فروشی اقلام

این بدان معناست که اگر در این سه براکت قرار بگیرید ، می توانید قدرت درآمد خود را سه برابر کنید.

 

Etsy همچنین باعث می شود تا پایان کار فروشگاه شما نیز آسان شود. اضافه کردن موارد جدید به فروشگاه و حمل و نقل بسیار ساده است.

 

بعلاوه ، با پرداخت هزینه های پایین لیست و معامله ، مجبور نیستید بیش از حد سود سخت خود را بکشید.

 

و دیگر لازم نیست نگران راه اندازی پردازنده پرداخت یا پرداخت ایمن باشید. Etsy شما هم آنجا را پوشانده اید.

 

با شروع کار با Etsy ، از مزایای زیر نیز برخوردار خواهید شد:

 

بدون هزینه ماهانه

سپرده های خودکار

محافظت از فروشنده

Amazon Marketplace گزینه ای مشابه با Etsy است زیرا می توانید فروشگاه خود را درست روی سایت آنها بسازید و محصولات شما در نتایج جستجو ظاهر می شوند تا به شما در گرفتن نوردهی اضافی کمک کند.

 

تنها نکته منفی این دو سیستم عامل ، جدا از هزینه معاملات ، این است که می توان متوجه شدن آن بسیار سخت بود. با هزاران فروشنده دیگر که در نتیجه نتایج جستجو برای یکسان رقابت می کنند ، باید کمی به این کار دست بکشید و به https://blog.salesandactions.com/sell-on-amazon-beginners-guide بروید.

 

قبل از ثبت نام به عنوان فروشنده در یکی از این سیستم عامل ها ، بررسی کنید که سایر تجارت الکترونیکی در مرحله بعدی چگونه مقایسه می شوند.

 

خریدن

Shopify به سرعت در حال تبدیل شدن به یک غول تجارت الکترونیکی است (از لحاظ فنی یکی از اینهاست ، اما با این حال کشش بیشتری پیدا می کند) با:

 

بیش از 500000 مشاغل در حال اتمام آن هستند

1،000،000+ کاربر فعال

ارزش فروش 46B $

و درست مانند Amazon Marketplace و Etsy ، شما به دلیل ایجاد آسان وب سایت خود به هیچ وجه به طراحی و برنامه نویسی نیاز ندارید تا بتوانید فروشگاه خود را راه اندازی کرده و کار کنید. این بدان معنی است که هر کس می تواند ASAP فروشگاه Shopify را راه اندازی کند.

 

آنچه در مورد Shopify نیز جالب است ادغام آنهاست:

 

شما می توانید کانال های رسانه های اجتماعی خود مانند Pinterest و Amazon را به فروشگاه Shopify خود وصل کنید تا به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد خود کمک کنید.

 

بعلاوه ، دیگر لازم نیست که در مورد پیدا کردن یک پردازنده پرداخت نگران باشید زیرا این کار همه از طریق Shopify انجام می شود. آنها حتی اکثر کارتهای اعتباری عمده را پذیرش می کنند ، بنابراین مشتریان شما باید برای چک کردن مشکلی نداشته باشند.

 

در این مرحله ، ممکن است از شما سؤال شود که چگونه Shopify تفاوتی با Etsy یا Amazon Marketplace دارد.

 

اولین تفاوت اساسی با آنچه می فروشید مربوط است.

 

اگر کالاهای دستباف را می فروشید ، Etsy یا Amazon Marketplace انتخاب بهتری برای شماست. مشتریان این سیستم عامل ها به دنبال آن دسته از کالاها و کالاهای یک نوع هستند که از ابتدا ساخته شده اند.

 

از طرف دیگر ، Shopify بیشتر شبیه فروشگاهی دیجیتال است که در آن مشتریان طیف گسترده ای از محصولات را جستجو می کنند.

 

علاوه بر این ، Shopify همچنین سفارشی سازی بیشتری به شما می دهد:

 

می توانید یک آدرس اینترنتی دلخواه برای فروشگاه خود ایجاد کنید

می توانید ظاهر فروشگاه خود را تغییر دهید

برای کمک به بهینه سازی فروشگاه خود ، برنامه های مختلف Shopify به راحتی در دسترس است

شما این را با Etsy نمی بینید. در عوض ، بیشتر مغازه های فروشگاه از نظر چیدمان یکسان هستند و فقط چند نشان تجاری کوچک مانند آرم فروشگاه شما یا یک بنر مارک دار دارند.