سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی آنلاین در سال 2020 | سری چهارم

مرحله 4: نام دامنه ایده آل را پیدا کنید

نام دامنه URL است که مشتریان شما برای یافتن سایت و فروشگاه شما ، در کادر آدرس وب سایت تایپ می کنند.

 

در حالت ایده آل ، شما می توانید yourbrandname.com و سایر موارد مرتبط با آن ، مانند نام اشتباه خود را تغییر دهید یا تغییراتی مانند TheLatestShop.com و LastShop.com را بگیرید.

 

با سایتهایی مانند Etsy و Amazon ، تنها چیزی که می توانید به URL خود اضافه کنید ، نام فروشگاه شما است ، که فضای زیادی را برای کار کردن به شما نمی دهد.

 

از طرف دیگر ، از آنجا که Shopify ، BigCommerce ، WooCommerce و Magento به شما امکان می دهند URL خود را استفاده کنید ، ارزش فکر جدی دارد ، به خصوص اگر yourbrandname.com در دسترس نباشد.

 

اگر این مورد است ، اگر منطقی است ، از کلمات کلیدی در URL استفاده کنید.

 

بررسی کنید که چگونه این فروشنده آنلاین ، دستبندهای Pura Vida ، این کار را می کند:

از آنجا که نام تجاری آنها PuraVida.com قبلاً گرفته شده بود ، آنها به جای آن دستبندهایی به URL خود اضافه کردند. از آنجا که این محصول اصلی آنهاست ، مفهوم کاملی دارد و از این مزیت برخوردار است که برای جستجو نیز بهینه می شود.

 

ممکن است شما نتوانید کلمات کلیدی خود را نیز به عنوان مثال دریافت کنید ، اما هنوز هم باید سعی کنید URL خود را برای جستجوها بهینه کنید ، بنابراین به راحتی قابل تشخیص و به یاد ماندنی برای مشتریان است.

 

برای انجام این کار ، URL خود را کوتاه و خواندنی نگه دارید و سعی کنید از هر کاری بیش از حد پیچیده جلوگیری کنید. اگر نشانی اینترنتی شما خیلی سخت است به خاطر بسپارید ، مشتریان شما به معنای واقعی کلمه نمی شوند.

 

وقتی URL ای را که دوست دارید پیدا کنید ، ببینید آیا در سایت های میزبانی مانند Bluehost و GoDaddy در دسترس است (به صورت رایگان). اگر می توانید چندین URL دیگر از URL خود را بپردازید ، هزینه آن را نیز قفل می کند.

 

اکنون که برخی از موارد اساسی اساسی را از صفحه خود خارج کرده اید ، در نهایت آماده هستید تا ساخت فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را شروع کنید.

 

مرحله 5: ساخت فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را شروع کنید

اینجا چیزهای سرگرم کننده ای به وجود می آید - وقتی در واقع می خواهید فروشگاه خود را از زمین به بالا بسازید.

 

قبل از اینکه بیش از حد خسته شوید ، من هر مرحله از راه را برای شما قدم می زنم تا بدانید دقیقاً چه کاری باید انجام دهید.

 

با Platform آشنا شوید

فرقی نمی کند با کدام پلتفرم تجارت الکترونیکی با آن بروید ، هر کس با آشنایی با آن ، یک منحنی یادگیری خواهد داشت. با گذشت زمان ، شما متخصص در استفاده از آن خواهید بود.

 

برای شروع ، باید چیدمان فروشگاه خود و نحوه نمایش محصولات خود را بفهمید.

 

این مرحله معمولاً شامل انتخاب یک موضوع یا یک طرح یا ساختن یکی از موارد خاص شما است.

 

اگر در اینجا به الهام نیاز دارید ، برای اطلاع بهتر از آنچه دوست دارید ، دوست ندارید و گزینه های ممکن برای فروشگاه خود ، به برخی از خرده فروشان آنلاین مورد علاقه خود مراجعه کنید.

 

Etsy و Amazon Marketplace در اینجا گزینه های زیادی ندارند. به جای اینکه مجبور شوید وقت خود را برای یافتن یک موضوع بگذرانید ، می توانید درست به صفحات محصول خود بروید.

 

برای افرادی که از بازار Etsy یا Amazon Marketplace استفاده نمی کنند ، پس از انتخاب یک موضوع کلی ، آماده ساخت صفحات خود هستید.

 

شروع به ساختن فروشگاه خود کنید

قبل از ساختن صفحه ای پر از محصولات ، ابتدا باید فهرست های فردی را ایجاد کنید.

 

این کار معمولاً از طریق دکمه افزودن محصول جدید یا پیوند در داشبورد شما انجام می شود.

 

هنگامی که آن دکمه را پیدا و کلیک کردید ، یک صفحه محصول خالی را مشاهده می کنید که باید پر شود.

 

به مثال زیر نگاهی بیندازید تا ببینید چه کاری باید انجام شود:

 

 

با استفاده از این به عنوان نمونه ، می خواهید موارد زیر را برای هر محصولی که لیست کرده اید اضافه کنید:

 

نام محصول (مثال: حلقه موج نقره ای)

چقدر هزینه دارد

اندازه و گزینه های رنگی موجود

جزئیات حمل و نقل

توضیحات کوتاه محصول

مشخصات محصول

تصویری با کیفیت بالا از خود محصول

تصاویر اضافی برای بهتر درک مشتریان از آنچه می خرند

همچنین افزودن برچسب ها و دسته بندی ها هوشمند است ، بنابراین می توانید محصولات موجود را در صفحات محصول گروه بندی کنید.

هنگامی که محصولات کافی به فروشگاه خود اضافه کردید ، می توانید شروع کنید به پر کردن صفحات محصول مانند نمونه موجود در مثال بالا.

 

با گروه بندی موارد مشابه با استفاده از برچسب ها و دسته بندی ها ، شما همچنین می توانید پیدا کردن دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید ، برای مشتریانتان بسیار آسان خواهد بود. و این یک روش مطمئن برای افزایش فروش است.

 

یک کار دیگر نیز وجود دارد که می توانید در زمینه بک گراند برای بهبود فروش خود انجام دهید: فروشگاه خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

 

درباره SEO فراموش نکنید

درست مانند کاری که با وب سایت خود انجام داده اید (این کار را انجام داده اید ، درست است؟) ، باید به فروشگاه تجارت الکترونیکی خود به SEO و یا بهینه سازی موتور جستجو توجه کنید.

 

در این مرحله اطمینان حاصل می شود که سایت شما توسط موتورهای جستجو و مشتریانی که به دنبال آنچه می فروشید می باشد.

 

وقتی صحبت از سئو می شود ، باید لیستی از کلمات کلیدی مربوط به محصول خود را شروع کنید.

 

با استفاده از مثال بالا ، این موارد عبارتند از: دستبند ، دستبندهای خیریه ، جواهرات ، جواهرات برای امور خیریه و غیره.

 

در مرحله بعد می خواهید آن کلمات کلیدی را در مکان های خاص اضافه کنید.

 

می توانید از آنها در دسته ها و برچسب ها و همچنین در توضیحات محصول خود یا حتی نام کاملاً استفاده کنید (مانند دستبند دلفین ها ذخیره کنید).

 

کلمات کلیدی را به طور غیر طبیعی و یا در بسیاری از مکان ها معقول نکنید.